323F strzał LPG i kaplica – help pliss

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez Jaksa » 3 sie 2004, 00:15

Jaksa
nie chcąc kożystać z "opieki" kowali chciałbym aby looknął ktoś kompetentny na to moje autko.
droga to jest impreza?
Oblukanie nic nie kosztuje a co mianowicie chcesz zrobić ?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez alinoe » 3 sie 2004, 00:20

jako, że nie zmieniłem uprzednio kabli to wina za strzał jest po mojej stronie, więc muszę po prostu sprawdzić co tak na prawdę się sypnęło i to naprawić ewentualnie wymienić. w końcu chyba nie bardzo mogę tak sobie olać te objawy prawda?
A poza tym to mam auto od 2 miesięcy i bardzo chciałbym dowiedzieć się co musze w nim zrobić żeby zaraz nie zarżnąć – bo służy mi w codziennych dojazdach do pracki.
F-ka – diabelskie nasienie!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2004, 20:22
Posty: 160
Skąd: Grójec / W-wa
Auto: 323F BJ 2.0DITD
626GECronos 2.5V6

Postprzez Jaksa » 3 sie 2004, 00:22

Zawsze mozesz wejść na naszą stronkę ,tam masz dokladne namiary. Zadzwon to się jakos umówimy. Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 3 sie 2004, 00:25 przez Jaksa, łącznie edytowano 1 raz
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez alinoe » 3 sie 2004, 00:24

OK, to wpadnę na tę kawę he he
F-ka – diabelskie nasienie!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2004, 20:22
Posty: 160
Skąd: Grójec / W-wa
Auto: 323F BJ 2.0DITD
626GECronos 2.5V6

Postprzez MarcinS » 3 sie 2004, 00:46

U mnie też były takie problemy. Dość długo walczyłem ze strzałami i uszkodzonym przepływomierzem. Aktualnie jest tak, że nie ma już klapki w przepływomierzu i jest tak wyregulowany, że na gazie chodzi dobrze (Jaksa ostatnio jak jechałeś moją Madzią to była tak mułowata bo klapka w poprzek stała :D więc powietrza w dolocie za dużo nie było). Odpalam na benzynie trochę czekam i przełączam na gaz bo na benzynce nie bardzo da się jechać ale wolne obroty są. Drugi sprawny przepływomierz mam w bagażniku i jak chcę pojeździć na benzynce albo "przesmarować" wtryskiwacze to zakładam go i jazda. Od dość dawna nie miałem żadnego wystrzału ale wolę nie próbować jazdy na gazie ze sprawnym przepływomierzem bo nie chcę odkładać kasy na następny.
pozdr

ps życzę bezstrzałowej jazdy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2003, 00:04
Posty: 144
Skąd: Skarland
Auto: 323F BJ 1,8 16V '99

Postprzez MeGaM » 3 sie 2004, 21:34

Ja mam podobnie ale pale tylko i wyłącznie na gazie – kręce na 2 razy i odpala
a w pzrzepływce mam śrube żeby klapka się nie zamykała.
Jakoś idzie życ.
Świat to nie ludzkość – Świat to ... MATRIX
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 29 maja 2004, 22:20
Posty: 12
Skąd: Obrzycko
Auto: Mazda 323 F 18.i DOHC 1991

Postprzez alinoe » 3 sie 2004, 21:55

Zastanawiające jest także to , że od czasu do czasu w trakcie jazdy – może nawet przy zmianie ilości obrotow silnika dochodzą do mnie dziwne dzwięki z okolicy deski rizdzielczej – a raczej schowka ???#@@%@#$^?? Myślałem , że to może elektrozawór gazu się zamyka i otwiera ale po wnikkliwej analizie obliłem ta tezę – czy może ktoś wie o co chodzi / wcześniej tego nie słyszałem.
F-ka – diabelskie nasienie!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2004, 20:22
Posty: 160
Skąd: Grójec / W-wa
Auto: 323F BJ 2.0DITD
626GECronos 2.5V6

Postprzez makben » 3 sie 2004, 22:36

Powyciągaj wszystko ze schowka hahaha
3majcie się Mazd
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2004, 02:03
Posty: 114
Skąd: Bytom
Auto: mazda 323F BG

Postprzez alinoe » 3 sie 2004, 23:59

Sęk w tym, że schowek jest pusty
Jak by to opisać – to jest tak
dwa razy takie ciche cyk cyk po tym jak puszczę pedał gazu i obroty spadają do ok 1000 – 1500
jak wciskam to chyba też takie coś występuje. trochę to mnie niepokoi
F-ka – diabelskie nasienie!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2004, 20:22
Posty: 160
Skąd: Grójec / W-wa
Auto: 323F BJ 2.0DITD
626GECronos 2.5V6

Postprzez iron » 12 sie 2004, 00:38

Witam niestety i mnie spotkała ta przykrość – uszkodzony przepływomierz po strzale gazu :–( Podajcie proszę za ile można kupić przepływomierz w waszych miejscowościach?

Co do zabezpieczeń. To zanim oddałem do mechanika Otulakowski Servis Poznań – Odradzam stanowczo! (tu opisuje moje przygody http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=564&start=30) moja Mazda 323F 95r miała pewne zabezpieczenie założone zamiast plastikowej puszki na końcu kolektora (po lewej). Zwykła rura na gumie która wyskakiwała w momencie strzału. Niestety zdemontował mi to i po ostatnim strzale gazu rozwaliło mi plastikową puszkę którą zamontował bez mojej wiedzy. Czy podobne zabezpieczenia występują w waszych Mazdach – oprócz tego zaworu przed kolektorem bo z tego co wiem to w każdej instalacji jest montowany.
Ostatnio edytowano 1 wrz 2004, 22:09 przez iron, łącznie edytowano 1 raz
/Mazda 323F 1.5 16V 95r LPG JMZBA/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2004, 07:56
Posty: 64
Auto: Mazda323F 1.5 16V 95 LPG JMZBA

Postprzez robson » 21 sie 2004, 22:44

a mi strzela i jezdzi i na pb i na gazie a nawet swiec nie zmienialem nie mówiąc o kablach itp. widac wiele zalezy od instalacji ja mam wtrysk a gaz od swojej poprzedniej madzi 626 gaznik i dziala:)
robert
Początkujący
 
Od: 20 cze 2004, 22:56
Posty: 15
Skąd: koszalin
Auto: mazda 323 kombi 92 r gaz

Postprzez alinoe » 22 sie 2004, 17:50

MeGaM napisał(a):Ja mam podobnie ale pale tylko i wyłącznie na gazie – kręce na 2 razy i odpala
a w pzrzepływce mam śrube żeby klapka się nie zamykała.
Jakoś idzie życ.

Śrubę masz w przepływce – możesz to jakoś opisać?
odpalanie na 2 razy – o co chodzi?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2004, 20:22
Posty: 160
Skąd: Grójec / W-wa
Auto: 323F BJ 2.0DITD
626GECronos 2.5V6

Postprzez iron » 22 sie 2004, 22:55

Ja mam już dosyć!!!!!!!!!!!! Odżałowałęm i zmieniłem instalację na Sekwencyjny Wtrysk "MISTRAL" :–) Jak troche pojeżdżę to opiszę jak się spisuje... Narazie to poszukuję rezonatora powietrza (czarna puszka przykręcona do kolektroa z prawej strony). Przepływomierz już sobie kupiłem – koszt 500 zł – teraz zapala za pierwszym razem i na paliwku da się jeździć – co jest zalecane aby od czasu do czasu zrobić Madzi smarowanie i pojeździć na paliwie :–).
/Mazda 323F 1.5 16V 95r LPG JMZBA/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2004, 07:56
Posty: 64
Auto: Mazda323F 1.5 16V 95 LPG JMZBA

Postprzez Smirnoff » 22 sie 2004, 23:43

Heh, Iron, widze, ze nie wytryzmałes nerwowo. Heh, chyba miałes do czynienia ze spierdzieloną instalacją na mieszadle. Ale nic to, teraz będziesz się cieszył z LPG. (mam nadzieje)
Pozdr
SM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 17:16
Posty: 1008
Skąd: Loobleen City
Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6

Postprzez emik » 23 sie 2004, 09:27

Z moim gazem było tak...autko se chodziło ale jakieś mułowate było ( jak sie zorientowałem instalka na imbusie bez kompa i modulatora) no ale jeżdziła i facet 8 tys. pyknął. Miałem czasem problemy z przełczaniem z PB na koks ale głownie na zimnym silniku (z rana). więc uderzyłem do gaziarzy bo jeszcze zielony wtedy byłem – panie zrob cos. A on obroty na ok 3 tys. pokręcił imbuskiem i silnik kopa dostał. Ale tego mi mało było. Myśle zmienie filtr powietrza i świeczki. Co też uczyniłem. Co się okazało luzne swieczki (ciekawe czyja to pozostałośc:) ) wymienilem naAutko smigało NGK , rozebrałem filtr a tu spód puszki zaślepiony myśle po ch...... Odślepilem:) a rurę ktora owy otwor łączyła i biegła gdzieś pod prawy błotnki usunałem coby powietrze nie było wtłaczane. No niestety musialem pózniej gazik ustawiać ale już sam:) Miałem strzał przyznaję się bo cięzko jest ustawić gaz samemu (trzymanie obrotow) ale chyba się nic nie uszkodziło:). Autko smigało ale myśle może by coś jeszcze dodac moze zamiast przekażnika odcinającego wtryski MODULATOR:P tak jak pomyślalem tak uczyniłem udalem się do zakładu i porozmawiałem z szefem – tu ukłon w stronę warsztatu na ulicy Częstochowskiej w Kaliszu (Ekogaz) założono mi modulator gratis. Co sie zmieniło... mogę odpalac autko w pozycju środkowej przelącznika czyli na gazie czego nie maiłem na przekażniku. Gazik reguluję sam ani jednego wystrzału w obudowie filtru powietrza 2 doloty, nowe kable świeczki i filtr powietrza. Co do zabezpieczenia dowiedzialem sie ze mam klapkę ktorą sam widziałem jak zmienialem filtr. Modulator wpłynąl na płynną zmianę z PB na koks i dał możliwość odpalania na koksie. Spalanie na miescie (duzo przestoi swiateł) do 12l koksu w trasie ponizej 9l przy prędkościach 100 – 120. Pozdrawiam wczyskich klubowiczow i życzę jak najmniej wystrzałów:)
Forumowicz
 
Od: 15 cze 2004, 08:03
Posty: 147

Postprzez iron » 23 sie 2004, 11:50

Smirnoff napisał(a):Heh, Iron, widze, ze nie wytryzmałes nerwowo. Heh, chyba miałes do czynienia ze spierdzieloną instalacją na mieszadle. Ale nic to, teraz będziesz się cieszył z LPG. (mam nadzieje)
Pozdr
SM


Dokładnie... miałem już tego dosyć... Kalkulując założenie sekwencji i tak się bardziej opłaca niż wymiana przepływki przy każdym strzale ;)

Miałem w miarę dobrą instalację "LANDI" z komputerem ale już miała swoje 4 lata. Podejrzewam, że to wina mechaniora u którego serwisowałem (o ile to można tak nazwać) samochów. Oszust... Pewnie coś z zapłonem namieszał...

Przepływkę kupiłem już za 500zł i autko śmiga.. potrzebuję jeszcze rezonator powietrza – taka czarna plastikowa puszka przykręcana do kolektora z lewej strony.

Czy ktoś wie gdzie można nabyć ?????????? PILNE !!
/Mazda 323F 1.5 16V 95r LPG JMZBA/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2004, 07:56
Posty: 64
Auto: Mazda323F 1.5 16V 95 LPG JMZBA

Postprzez ART » 29 sie 2004, 09:37

Iron ile dałeś za swoje SGi i jak się to sprawuje? Jest odczuwalny spadek mocy?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2004, 22:00
Posty: 254
Skąd: Nysa
Auto: Było 323F BA Z5
Jest 3 BL 2.0 LF-VE

Postprzez iron » 29 sie 2004, 20:40

Instalacja Autronic'a MISTRAL kosztuje w wielkopolsce 4300zł. Ja dałem 3500 bo miałem już LANDI i tylko wymienili mi cały przód a butla została.

Spadek? Wręcz przeciwnie – wzrost :–) heh miałem zwykłą instalację a teraz mam wtrysk więc jest różnica :–) Narazie instalacja spisuje się ok ale jeśli chodzi o spalanie to dopiero po tygodniu odpowiem jak będę do pracy dojeżdżał, narazie mam urlop.
/Mazda 323F 1.5 16V 95r LPG JMZBA/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2004, 07:56
Posty: 64
Auto: Mazda323F 1.5 16V 95 LPG JMZBA

Postprzez ART » 29 sie 2004, 20:44

Wzrost mocy w stosunku do benzyny czy do poprzedniej instalki?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2004, 22:00
Posty: 254
Skąd: Nysa
Auto: Było 323F BA Z5
Jest 3 BL 2.0 LF-VE

Postprzez iron » 29 sie 2004, 21:35

Do poprzedniej instalki oczywiście :)
/Mazda 323F 1.5 16V 95r LPG JMZBA/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2004, 07:56
Posty: 64
Auto: Mazda323F 1.5 16V 95 LPG JMZBA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy LPG