Brak płynnej jazdy na LPG

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez rafaolo » 7 sty 2007, 01:35

mazda 626 silnik 1.8 16V prota instalacja.strzeliło mi pod maską wczoraj i na początek nie chciał zapalić,następnie dziwnie kręcił i stracił moc.wkręca sie do 3 tysi a później ledwo ledwo.poratujcie co mogło sie stać :)
Początkujący
 
Od: 4 sty 2007, 01:58
Posty: 14
Skąd: Łódź
Auto: 626 sedan i sroka

Postprzez Huano » 7 sty 2007, 10:51

Jak znam zycie to pewnie będzie zaraz:
Popraw temat zgdonie z regulaminem itd. itp.

A tak bardziej serio:
– czy nie slabo jezdzi tylko na Pb czy na LPG też (jeśli na Pb – pewnie problem z przepływomierzem), jeśli na obu paliwach – zobacz czy nie ma pęknięć na rurze doprowadzającej powietrze z puszki z filtrem powietrza do silinka (w nia wpięty jest gaz) – przedmuchy/lewe powietrze moga spowodowac takei objawy
– proste instalacje mają zabezpieczenie w postaci gumowej opaski przy "palniku" w rurze – może być teraz luzna, więc trzeba by ja wymienić
– ie wiem jakie inne zabezpieczenia masz w aucie – w ekstremalnych przypadkach mógł pęknąć nawet kolektor (nieczęste ale możliwe), puszka od filtr powietrza itd.

Tak czy siak – jedź do gazowników...
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Loczek » 7 sty 2007, 16:39

Huano napisał(a):Jak znam zycie to pewnie będzie zaraz:
Popraw temat zgdonie z regulaminem itd. itp.

Ja podejrzewam ze juz istnieje taki temat, wieec jak go odnajde do połącze.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez BratCukierka » 7 sty 2007, 16:58

pewnie przepływomierz został uszkodzony...
albo dostaje sie gdzies "lewe" powietrze...
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez rafaolo » 7 sty 2007, 18:28

jutro jade sprawdzić,ale chociaż wiem gdzie szukać.dzięki
ps.Szukałem tematu i nie znalazłem :(
Początkujący
 
Od: 4 sty 2007, 01:58
Posty: 14
Skąd: Łódź
Auto: 626 sedan i sroka

Postprzez micchhhal » 8 sty 2007, 10:19

problem polega na tym: przerywa na gazie, czesto strzela, po ciemku widac przebicia na przewodach wn. a na benzynie jest wszystko ok, nic nie przerywa, nie ma zadnych przebic. przewody nowe, kopułka nowa, swiece nowe. ktos mial takie problemy?
Początkujący
 
Od: 17 maja 2006, 17:43
Posty: 4
Skąd: warszawa
Auto: mazda 626 ge 1.8 16v 92 rok

Postprzez sołtys » 8 sty 2007, 10:22

Kable do wymiany i tyle

Gaz potrzebuje wiekszego napięcia aby wyzwolić iskrę na świecy stąd przebicia na gazie bo napięcie większe

Wymień kable i świece ustaw instalke u gazowników i problem zniknie.
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 16:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez organo » 8 sty 2007, 10:25

tak jest gaz ma wiekszą opornosc niz Pb ja jeszcze polecam zmiejszyc przerwe na swiecach :) wszystkim ostatnio to sugeruje :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2006, 11:19
Posty: 359
Skąd: Nasielsk
Auto: 323F 99r 1.8 LPG SGI Stag4:)

Postprzez slav » 8 sty 2007, 11:18

organo napisał(a): ja jeszcze polecam zmiejszyc przerwe na swiecach wszystkim ostatnio to sugeruje


przy I i II generacji przerwe na swiecach zalecaja zmienic na 0.8 mm ,
przewody juz same domagaja sie wymiany wiec nie czekaj i niekombinuj tylko wymieniaj,

przy SGi nie ma takiej potrzeby aby zmniejszac przerwe , wszystko ma byc tak samo jak orginalnie.
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2005, 23:38
Posty: 1137
Skąd: WLKP
Auto: rozne

Postprzez M@ster » 8 sty 2007, 15:07

Ja tak mialem.wymienilem przewody WN i gra gitara.
Pozdro, szacun, respect :P
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2006, 17:28
Posty: 131 (0/1)
Skąd: Łomża
Auto: szukam...

Postprzez Loczek » 8 sty 2007, 19:19

Zamien stwierdzenie dziwna sprawa na jakies rozsadniejsze w tym temacie.

Jak ktos ma znalesc taki teamt jak ty zes zrobił taka nazwe echh
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez newark » 9 sty 2007, 12:59

No to ja mam podobnie . Ostatnio tez mialem strzala tak ze mi rozerwalo puszke rezonansową (chyba tak sie nazywa puszka plastikowa za przepływomierzem) i pekła obudowa filtra powietrza.

Po wymianie owej puszki madzia na benzynie wogole nie odpala, zaraz gasnie i to pewnie wina uwalonego przepływomierza.Wtedy zauwazylem ze obudowa filtra jest peknieta.
Na gazie jestem w stanie odpalic ale mam obroty 3000 i tak sie trzymają , jeśli wciskam gaz to obroty minimalnie wzrastaja. Autem jestem w stanie przejechac ale na tych 3000 obrotow bo wciskanie gazu nic nie daje.
Obudowe i przepływomierz juz zamowilem ,tylko sie zastanawiam czy cos jeszcze moglo sie zepsuc?

PS. Instalacja gazowa II gen.

Chyba koledze chodzi o tego linka:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ht=wysokie

Przynajmniej u mnie podobne objawy.
Forumowicz
 
Od: 24 sie 2004, 22:04
Posty: 194
Skąd: Kraków
Auto: 323F 1.8 '92 BG 16v SOHC LPG 103 KM
626 1.8 '96 GE 16V LPG 105 KM

Postprzez rafaolo » 9 sty 2007, 23:35

pękła obudowa filtra powietrza :( poskładałem na sztuke i jakoś śmiga,i czekam na nową obudowe :)
czy puszka filtra jest taka sama w 2.0 jak w 1.8 ?
Początkujący
 
Od: 4 sty 2007, 01:58
Posty: 14
Skąd: Łódź
Auto: 626 sedan i sroka

Postprzez kowalski » 30 sty 2007, 00:46

taki strzał z pewnością uszkodził przepływomierz jeśli chodzi o stratę mocy i opinie ,że na
gazie chodzi dobrze to nie jestem pewien ja odczuwałem spadek mocy na pb i lpg.
jeśli chodzi o przep to w 1.8 jest taki sam jak w 2.0 B577
kowalski
 

Postprzez Loczek » 30 sty 2007, 21:48

Rafaolo połączyłem twoj temat z tym tematem
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=30131
Bo tyczy sie podobnego problemu.
Nie chodzi o to by zakladac nowy temat, bo moze ktos juz mial taki problem i wtedy dopisujesz sie do istniejącego.
Taka jest istota forum :)

Jutro tu posprztam a teraz zostawiam zeby bylo jasne co sie stało
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez Trivian » 7 mar 2007, 00:51

Hmm sluchajcie moze ktos mi pomoze. Wiem ze to niewlasciwe miejsce ale coz POMOCY! :(

Na gazie madzia dlawi sie przy wchodzeniu na obroty szczegolnie na dwojce zaczynajac z nie za niskich obrotow 1000-1500. A na paliwie tego nie ma :| Szarpiecie przypomina przejscie z gazu na benzinke podczas jazdy takie jedno sekundowe.

Czy to filterek gazu czy co? Instalacja to BRC IIIgen. z kompem. (nigdy nie mialem takiego problemu :| )

pozdr
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 13:59
Posty: 62
Skąd: Gdańsk -> Blackpool UK
Auto: Mazda MX3 1.6 16v SOHC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy LPG