Jaka średnica miksera do silnika 2.5?

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez Piotrfire » 10 cze 2004, 09:33

Witam!
To pytanie kieruję do wszystkich użytkowników V6 jeśli wiecie jaką macie średnicę miksera to proszę o odpowiedzi bo wydaje mi się że fachowcy którzy zakładali mi gaz coś skopali. W moim przypadku mikser o średnicy 35 mm do silnika 2,5 litra jest chyba za mały może się mylę. <glupek2>
ten kto pyta jest głupcem przez chwilę , a ten co nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie
madzia 2,5 V6 , teraz 323F 95r.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 kwi 2004, 11:54
Posty: 37
Skąd: Prawie Wrocław
Auto: mazda 323F 1,5 16V , BMW E39

Postprzez Smirnoff » 10 cze 2004, 10:59

Zapraszam na priv : GG 2926649.
Pozdro
SM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 17:16
Posty: 1008
Skąd: Loobleen City
Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6

Postprzez RedPiotr » 10 cze 2004, 12:27

Podales za malo danych . Po pierwsze , gdzie jest umieszczony twój mixer. Powinien on byc wewnątrz filtra przed przepływomierzem, a nie pomiędzy przepł. a przepustnicą, to jest ważne. średnica otworu wlotowego pow. powinna byc zmniejsszona do fi 34mm.
RedPiotr
 

Postprzez zbyniu » 10 cze 2004, 21:48

witam

ja w swojej Vce mam mikser o średnicy 45 mm ale zastanawiam się co by było po powiększeniu otworu do 50 mm
ciekawe czy jest jakiś wzór na obliczenie powierzchni w celu prawidłowego działania miksera?

pozdrawiam ZBYSZEK
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2003, 16:07
Posty: 122
Skąd: myszków
Auto: 626ge 2.5,1.8,ESPACE 3.0V6 24V

Postprzez mtaranti » 11 cze 2004, 08:07

Na mój gust ludzie wkładaja filtry stożkowe po to aby zwiększyć ilość powietrza dostającego sie do silnika a mikser chyba o małej średnicy to chyba zmniejsza przepływ powietrza.
Nie wiem może sie mylę???????????
Wiem że kiedyś na forum było coś na temat miksera i jego średnicy
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2004, 00:15
Posty: 277
Skąd: zamość
Auto: 3 BK 1,6 CITD 119 km
B2500 1997r. 79km
SIGNUM FL 1,9 150km

Postprzez adam626 » 11 cze 2004, 11:14

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 15:56
Posty: 774
Skąd: wawa
Auto: 626GD89 GT 4WS

Postprzez Adam626GD » 12 cze 2004, 16:11

Mały mixer = silny dół i brak góry. Duzy mixer = odwrotnie + gorszy rozruch. Ja w 2.0 Mialem 35mm, potem przeszedlem na 45mm a teraz wrocilem do 35
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2004, 01:28
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V

Postprzez Jerry » 12 cze 2004, 16:50

Kolega sprowadził sobie mixer do VR6 i wygląda on tak że jest dziursko około 50mm nie wiem dokładnie a w środku jest rurka podająca gaz hmm.Ciekawe jak to bedzie jeździć podobno to tuningowy mixer jest..................
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 13:00
Posty: 1907

Postprzez Smirnoff » 12 cze 2004, 19:37

Podobny ma Krzynio w swojej 323F. Jeździ OK.
Pozdro
SM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 17:16
Posty: 1008
Skąd: Loobleen City
Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6

Postprzez xXx » 12 cze 2004, 21:17

Potwierdzam!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Smirnoff » 13 cze 2004, 01:22

Moim osobistym skromnym zdaniem , ładowanie miksera np fi 50 do KL nie jest zbyt dobrym pomysłem, bo o ile góra będzie lux, o tyle na dole silnik będize miał buta jak 1.6, a nie wiem, czy w codziennej eksploatacji bardziej się wykorzystuje górę (czyli 5000-7000rpm) niż dół (czyli np 2000-4000). Ja osobiscie ostatnio zacząłem mysleć nad udoskonaleniem trochę mojej maździnki i zmniejszeniem nieco średnicy miksera celem poprawienia dołu. Tak więc panowie – bez przesady. Co za dużo, to nie zdrowo. W sumie to bejca 750 jeździ na 2 mikserach fi 32 i zapindala jak dzika, więc mysle, ze fi 50 np do KL to jush będize przegięcie pały.
Pozdro
SM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 17:16
Posty: 1008
Skąd: Loobleen City
Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6

Postprzez Jerry » 13 cze 2004, 05:14

No penie przegięcie ale jak o zapitala na takim przegięci.Ten patent można zastosować tylko na wyścigi bo zamiana miksera trwa 5min problem tylko z ewenualną potzrzebą regulacji...
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 13:00
Posty: 1907

Postprzez Smirnoff » 13 cze 2004, 11:36

Co prawda to prawda, na wyscigi, gdzie odgrywa rolę power na górze to taki mikser jest OK. Nie mniej w sumie wyscigi na LPG to jakoś tak dziwnie....
Pozdro
SM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 17:16
Posty: 1008
Skąd: Loobleen City
Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy LPG