Mazda 626 GE przełącza z gazu w trakcie jazdy

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez domek_83 » 4 lut 2013, 10:43

witam

mam taki problem
posiadam mazde 626 ge 1994 1.8 auto jezdzi wyłącznie na gazie (pale także na gazie) problem dotyczy przełączania sie gazu w trakcie jazdy na pozycje zero w centralce sterowania zdarza sie to kilka razy na odcinku dom praca praca dom ale niekiedy jest tak że nie przełączy sie z gazu ani raz w trasie i tak by chcial zeby zostalo. Z tego co zauwazylem tak sie dzieje jak silnik sie rozgrzeje i pierwsze takie wyrzucania z gazu zaczynają sie po 10-15 km. posiadam instalacje II generacji śruba i krokowiec wloska instalacja lovato.

czy macie pomysly dlaczego tak sie dzieje
moze cos nie tak jest z elektronika? bo jak wyskakuje z gazu to slychac wyrazny odglos przełączania na reduktorze albo na butli moze to elektrozawór?
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2009, 13:19
Posty: 41
Skąd: rzeszów
Auto: mazda 626 1.8 B/G 1993
mazda 626 1.8 B/G 1994

Postprzez domek_83 » 7 lut 2013, 18:32

nikt nie ma zadnego pomyslu?
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2009, 13:19
Posty: 41
Skąd: rzeszów
Auto: mazda 626 1.8 B/G 1993
mazda 626 1.8 B/G 1994

Postprzez VPM » 8 lut 2013, 20:21

a masz tam czujnik temperatury parownika
sprawdzales fizycznie jaka temperature ma parownik gdy sie przelaczy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2013, 20:29
Posty: 419 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: MPV 2,0 16V 2000r exclusive

Postprzez domek_83 » 8 lut 2013, 20:37

jak mam sprawdzic temp.?
i jak wyglada ten czujnik widac go golym okiem czy jest wbudowany w parownik?
jest tam kabelek ktory jest polaczony z reduktorem ale nie jest na stale
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2009, 13:19
Posty: 41
Skąd: rzeszów
Auto: mazda 626 1.8 B/G 1993
mazda 626 1.8 B/G 1994

Postprzez VPM » 9 lut 2013, 08:47

po 10 km temperatura silnika powinna miec 90 stopnia jezeli przelaczy ci sie na gaz to po prosty dotknij reka parownik jezeli bendzie mial temperature okolo 35 stopni czyli ciala czowieka masz problem a jezeli sie oparzysz to parownik jest oki :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2013, 20:29
Posty: 419 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: MPV 2,0 16V 2000r exclusive

Postprzez gik » 9 lut 2013, 18:26

Kolego, tu jest problem innego typu, domek odpala NA gazie i w czasie jazdy przełącza się na pozycję zero czyli wywala z gazu na nic... post jest trochę chaotycznie napisany

a co robisz aby wrócić z powrotem na gaz ? i jak wygląda centralka z jednym guzikiem czy z przełącznikiem dwu lub trzy poziomowym ??
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2012, 22:48
Posty: 502 (0/3)
Skąd: opolskie
Auto: 323F BJ 1.5 ZL 2000r. + lpg Stag 4 plus, Hana RED, Alaska AT-09

Postprzez VPM » 9 lut 2013, 19:54

oki rozumiem ale to calkiem dziwne jest w takim razie cos musi sie dziac z przelacnikiem jak mialem sierke to zdazylo sie ze odpalal na gazie a jak przegazowalem to dopiero przelaczyl sie na benzyne ale okazolo sie ze zimny lut zrobil sie w sterowniku i tyle
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2013, 20:29
Posty: 419 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: MPV 2,0 16V 2000r exclusive

Postprzez gik » 9 lut 2013, 21:02

też tak myślę, coś z przełącznikiem
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2012, 22:48
Posty: 502 (0/3)
Skąd: opolskie
Auto: 323F BJ 1.5 ZL 2000r. + lpg Stag 4 plus, Hana RED, Alaska AT-09

Postprzez domek_83 » 12 lut 2013, 21:06

centralke mam z 3 przełącznikami gaz benzyna i pozycja zero jak wyskakuje z gazu to jest na pozycji zero
parownik dziala prawidlowo jest goracy

ale dzisiaj zaobserwowalem nastepujace rzeczy
chlodnica nie do konca jest ciepla gora ciepla a dol zimny
i czuc spaliny przez nawiew nie od razu ale po jakichs 10 15 km
obroty przy hamowaniu spadaja

co to moze byc
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2009, 13:19
Posty: 41
Skąd: rzeszów
Auto: mazda 626 1.8 B/G 1993
mazda 626 1.8 B/G 1994

Postprzez gik » 13 lut 2013, 11:00

Sam przełącznik przechodzi na pozycje zero? Fizycznie? Czy dalej jest na pozycji gaz a faktycznie realizuje zadania dla zero? Rozumiesz o co mi chodzi ? :p

A płyn masz? Odpowietrzony układ?
Jak spaliny czuc przez nawiew to tylko przez nieszczelny uklad wydechowy, nie da się inaczej
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2012, 22:48
Posty: 502 (0/3)
Skąd: opolskie
Auto: 323F BJ 1.5 ZL 2000r. + lpg Stag 4 plus, Hana RED, Alaska AT-09

Postprzez domek_83 » 13 lut 2013, 20:47

przełącznik jest na pozycji gaz ale realizuje zadania dla zero nie wylacza sie calkiem z pozycji zero
plyn jest tylko zastanawia mnie dlaczego tylko czesc chlodnicy jest ciepla a druga nie
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2009, 13:19
Posty: 41
Skąd: rzeszów
Auto: mazda 626 1.8 B/G 1993
mazda 626 1.8 B/G 1994

Postprzez gik » 13 lut 2013, 20:58

wymień przełącznik, parę zł i po kłopocie, a ile czasu jechałeś jak sprawdzałeś tą chłodnice?
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2012, 22:48
Posty: 502 (0/3)
Skąd: opolskie
Auto: 323F BJ 1.5 ZL 2000r. + lpg Stag 4 plus, Hana RED, Alaska AT-09

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy LPG