SIema w zeszły czwartek wymieniłem aparat zapłonowy bo padł i po wymianie wszystko było elegancko, jechałem madzią w trase i nagle zaczął mi wariować obrotomierz w końcu zdechł ale madzia elegancko bez żadnych problemów jechała dojechałem na miejsce po kilku godzinach mam wracać a madzia nie chce odpalić na PB ale na LPG odpaliła więc wróciłem do domu 100km na LPG bez problemu w garażu przejrzałem bezpieczniki wszystkie dobre przepływka działa pompa paliwa działa wtryski ok ciśnienie paliwa ok przeczyściłem przy okazji przepustnice i górny kolektor ssący poodkręcałem śruby na liczniku bo myślałem że tam może obrotomierz nie styka wszystkie przewody przy cewce aparacie ok iskra na każdej świecy jest. I czytając forum doszedłem do wniosku że może emulator wtrysków mam dokładnie taki
Podobno można połączyć przewody tak żeby wykluczyć emulator i wtedy sprawdzić czy odpali na PB czy ktoś wie które przewody z którymi trzeba połączyć Może ktoś ma inne pomysły co mogło paść Czy można przełożyć emulator z innego samochodu czy trzeba coś wtedy ustawiać jeśli sie przekłada
Mam LPG 2gen
Nie odpala na PB jak sprawdzić emulator
Strona 1 z 1
Jakbyś popatrzył w jakieś instrukcje w sieci to znalazłbyś odpowiedź
Połącz przewody, które są (chyba) obok siebie we wtyczce:
– żółty z żółto/czarnym
– zielony z ziolono/czarnym
– czerwony z czerwono/czarnym
– niebieski z niebiesko/czarnym
Pozostały ci dwa osobne przewody czyli czarny (masa) i niebieski (sterowanie) – ich nie używasz.
Oczywiście najprościej jest zamontować "mostki" na wtyczce
Powodzenia!
P.S. ... w mazdach chyba nie ma kontroli podłączenia wtryskiwaczy benzynowych więc stosowanie emulatora jest raczej zbędne. Prościej jest odłączać wspólny przewód zasilający wtryskiwacze
Połącz przewody, które są (chyba) obok siebie we wtyczce:
– żółty z żółto/czarnym
– zielony z ziolono/czarnym
– czerwony z czerwono/czarnym
– niebieski z niebiesko/czarnym
Pozostały ci dwa osobne przewody czyli czarny (masa) i niebieski (sterowanie) – ich nie używasz.
Oczywiście najprościej jest zamontować "mostki" na wtyczce
Powodzenia!
P.S. ... w mazdach chyba nie ma kontroli podłączenia wtryskiwaczy benzynowych więc stosowanie emulatora jest raczej zbędne. Prościej jest odłączać wspólny przewód zasilający wtryskiwacze
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Zobacz czy masz zasilanie na wtryskiwaczach.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Jest wtryski według książki działają napięcie na kostkach jest Sprawdzałem iskra jest paliwo dochodzi i znalazłem właśnie ciekawostkę w sam naprawiam "brak sygnału o prędkości obrotowej" a sposób naprawy "skontrolować przebieg przewodu"
Wydaje mi się że to mogłoby być to bo mi obrotomierz nie działa tylko o który przewód chodzi??. Książka sam naprawiam str.94 Pomoc w sytuacjach awaryjnych
Wydaje mi się że to mogłoby być to bo mi obrotomierz nie działa tylko o który przewód chodzi??. Książka sam naprawiam str.94 Pomoc w sytuacjach awaryjnych
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
Pisałeś wcześniej o wymianie aparatu zapłonowego – w jakim sensie stary aparat padł?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Najprawdopodobniej czujnik halla a objawy były takie. Wracałem z trasy madzia nagle zgasła po obejrzeniu w silniku czy wszystko gra odpaliłem pojechałem dalej i przejechałem może ze 100m gdy madzia znowu zgasła odczekałem godzinke posprawdzałem wszystko i ruszyłem przejechałem z 500m madzia zgasła już nie dało rady przejechać nią nawet 2m a gasła. Odpalała na dotyk idealnie na PB i LPG wkręcała sie elegancko na obroty ale gasła po jakiś 30s. Scholowałem ją do garażu tam przejrzałem wszystko w celu znalezienia usterki w końcu gdy nagrałem iskre na wiecach powiedziano mi że nie powinna być niebieska madzia odpalała daleje na dotyk ale coraz szybciej gasła aż w końcu po tygodniu dłubania przy niej straciła iskre i już nie odpaliła wtedy wymieniłem aparat zapłonowy i wszystko było elegancko aż do wyjazdu w którym padł obrotomierz i nie jeździ na PB
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
Bo to w sumie wychodzi na to jakby komputer silnika nie dostawał sygnałów z aparatu zapłonowego przez co nie są uruchamiane wtryskiwacze.
Chociaż z drugiej strony to przecież komp steruje wyprzedzeniem zapłonu więc dlaczego nie miałby sterować wtryskiwaczami to .... nie wiem.
Swoją droga to .... nie masz jakiegoś immobilisera w autku?
Chociaż z drugiej strony to przecież komp steruje wyprzedzeniem zapłonu więc dlaczego nie miałby sterować wtryskiwaczami to .... nie wiem.
Swoją droga to .... nie masz jakiegoś immobilisera w autku?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Nie nie mam imobilisera. Wczoraj próbowałem znaleźć przewód który najprawdopodobniej jest od obrotów (żółto-zielony wychodzący z przewodów idących od cewki do aparatu) ale nie moge go znaleźć w kabinie i nie wiem czy on wchodzi do kompa czy do licznika. Czyli mógł paść komputer, wyjmę go dzisiaj zobaczę czy w środku nie jest nic przypalone.
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
Popatrz TUTAJ a może coś znajdziesz podchodzącego do Twego auta.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dzięki wielkie Przewód od cewki idzie bezpośrednio do obrotomierza i coś mi się wydaje że to wina cewki więc myślę że muszę znaleźć w pobliżu szrot z moją cewką i sprawdzić bo dzisiejszy kolejny dzień na to zmarnowałem
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości