Szarpanie na ciepłym silniku do 2,5tys obrotów.....

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez johny2007 » 10 gru 2011, 23:25

Nigdzie nie znalazłem rozwiazania wiec chciałbym jeszcze upewnic teorie........
Wszystko było dobrze az pewnego dnia zatankowałem przy okazji lpg na stacji której 1mc nie odwiedzałem..
do domu wruciłem normalnie jakies (4km) potem pojechałem do kolegi 1km, ja wracałem do domu zaczeło szarpac.... szarpie tylko na lpg i na ciepłym silniku... i tylko do 2,5tys obrotów powyzej nie ma wyczuwalnych szarpan.... wyglada to tak jakby raz dostawał dobra dawke gazu raz mniejsza... oczywscie dzieje sie to po dodaniu gazu nie przy puszczeniu... nie widze zeby samochód osłabł....
czy to moze byc wina gównianego lpg.... bo innej teori nie widze...... jak go cisne powyzej 2.5tys wszystko ok... Nie ma zadnych strzałów.....
parownik oczywiscie dogrzany
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 12:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez noxes » 12 gru 2011, 18:44

Przewody zapłonowe lub cewka, ale bardziej przewody. WN
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 21:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez johny2007 » 12 gru 2011, 18:47

to dlaczego powyzej 2,5tys jest wszystko ok i nie strzela... i tylko na ciepłym silniku...
i najgorsze nie widac zadnej dyskoteki pod maska..... :D
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 12:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez noxes » 13 gru 2011, 18:51

johny2007 napisał(a):to dlaczego powyzej 2,5tys jest wszystko ok i nie strzela... i tylko na ciepłym silniku...i najgorsze nie widac zadnej dyskoteki pod maska.....

Bo na ciepłym zmienia się rezystancja przewodów WN?
U mnie też nie było widać dyskoteki.
Nie strzelała do czasu, pewnego razu jak miałem jej już dosyć i wystartowałem z jedynki tak do około 5trpmu to mi na 2 pod koniec walnęła i koniec było przepływomierza i palenia na PB. Zmieniłem przewody WN to przestała szarpać, ale za jakiś czas wzrosło spalanie do ilości kosmicznych powyżej 20/100, to wywaliłem to dziadostwo i jeżdziłem przez jakiś czas na Pb poxniej założylem sekwencję i jest ok :)
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 21:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez johny2007 » 13 gru 2011, 19:18

pozyczyłem kable od taty... i silnik niby pracował lepiej...... ale niestety zdarzyło sie ze raz przerwał ale było napewno lepiej....... a wsadziłem specjalnie przewody w wezyki gumowe zeby była lepsza izolacja i nic nie pomogło hmmm.... :D Zauważyłem ze jest troche oleju w aparacie zapłonowym moze to powoduje cały problem??
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 12:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez johny2007 » 15 gru 2011, 18:53

Problem rozwiązane Świece nowe NGK walniete a dlaczego bo Made in France.......... zmienione na stare Denso
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 12:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez norten18 » 10 paź 2013, 09:39

Czyli sama wymiana świec ? bez przewodów ?
Mazda(BA) 323 1.5s 16V 88KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2013, 09:18
Posty: 112
Skąd: Wrocław/Zgorzelec
Auto: Mazda 323 BA 1.5 16V 1995

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy LPG