Mazda 626 – Duże spalanie LPG. Co poradzić?
Strona 1 z 1
witam klubowiczów:)
Mam Mazde 626 2.0 16v, rok 1996
Mam następujący problem.
Mam problem ze spalaniem. Wacha się ono od 12 do 16 litrów na 100 km.
Niedawno wymieniałem świece i kable WN (bo miały spore przebicie)
Termostat sprawdzałem dziś ale też jest ok, otwierał się chwile przed tym zanim zaczęła woda wrzeć.
Instalacja z tego co mi wiadomo to drugiej generacji.
Z góry dzięki za pomoc
Mam Mazde 626 2.0 16v, rok 1996
Mam następujący problem.
Mam problem ze spalaniem. Wacha się ono od 12 do 16 litrów na 100 km.
Niedawno wymieniałem świece i kable WN (bo miały spore przebicie)
Termostat sprawdzałem dziś ale też jest ok, otwierał się chwile przed tym zanim zaczęła woda wrzeć.
Instalacja z tego co mi wiadomo to drugiej generacji.
Z góry dzięki za pomoc
- Od: 26 maja 2011, 18:03
- Posty: 31
jesli masz 2 generacji to zacznij od sprawdzenia sondy,ma istotne znaczenie .sprawdz czy parownik jest goracy.Za zbyt duze spalanie moga odpowiadac rownierz filtr powietrza i gazu,trzeba systematyv\cznie wymieniac.Sprawdzic nalezaloby rownierz membramy w parowniku
- Od: 5 gru 2009, 15:11
- Posty: 378
Miesiąc temu kupiłem ten samochód. I również miesiąc temu, odrazu po kupnie wymieniłem między innymi filtr powietrza, świece i kable WN. Z tydzień temu byłem u gazownika i z tego co się dopatrzyłem to chyba wpinał się miernikiem pod sonde i nic nie mówił więc pewnie dobra jest. Dziś sprawdze jeszcze czy parownik jest ciepły.
Później dam znac
Później dam znac
- Od: 26 maja 2011, 18:03
- Posty: 31
Kurcze aż tak się nie znam na tym. Gazownik jak byłem u niego to powiedział że nie ma w nim dużo elektroniki, więc wnioskuje z tego że nie ma komputera. Zarówno na zimnym jak i na ciepłym chodzi bardzo ładnie i równo. Tylko jak stoi pare godzin lub pare dni to wtedy odpala za 2 razem, max za 3, ale odpala i jezdzi naprawde ładnie.
P.S. Patrzyłem teraz na parownik i był ciepły, więc dochodzi do niego ciepły płyn chłodnicy
P.S. Patrzyłem teraz na parownik i był ciepły, więc dochodzi do niego ciepły płyn chłodnicy
- Od: 26 maja 2011, 18:03
- Posty: 31
Jesli to 2 gen to ma jakis komputer,pytanie czy da sie pod niego pdpiac.Gazownik co ci robil nie regulowal tego?jesli jest problem z regulacja to wywal krokowca,zaloz srube pojezdzij troche i zobaczysz czy jest roznica w spalaniu.Przy srubie sonda nie ma znaczenia
- Od: 5 gru 2009, 15:11
- Posty: 378
A jak można poznać czy instalacja ma komputer? Bo ten gazownik u którego ostatnio byłem to żaden specjalista, musze go zmienić.
Co do krokowca, to poniżej zamieszczamm zdjęcie, czy to aby o tą cześć zaznaczona w czerwonym kółku? przykręconą na 4 śrubki? To miałbym wykręcić, nic się nie stanie?
PS. bo to zdjęcie z forum o czyszczeniu przepustnicy, ja mam dość podobną, dlatego to zdjęcie zamieściłem, ta strzałka to nakierowana jest na śrubę do regulacji wolnych obrotów. A mój chyba krokowiec to jest to w czerwonym kółku
Co do krokowca, to poniżej zamieszczamm zdjęcie, czy to aby o tą cześć zaznaczona w czerwonym kółku? przykręconą na 4 śrubki? To miałbym wykręcić, nic się nie stanie?
PS. bo to zdjęcie z forum o czyszczeniu przepustnicy, ja mam dość podobną, dlatego to zdjęcie zamieściłem, ta strzałka to nakierowana jest na śrubę do regulacji wolnych obrotów. A mój chyba krokowiec to jest to w czerwonym kółku
- Od: 26 maja 2011, 18:03
- Posty: 31
Jak auto stoi na dworzu to gaz sie w powietrzu ulatania i trudno jest wyczuć go, co innego w garażu jakby stał. Sprawdzić nie zaszkodzi. Podjechać do gazownika i on psiknie w paru miejscach taki specyfikiem i zobaczyc czy wszystko jest szczelne.
A zanim to zrobisz to weź rozgrzej silnik i zobacz też czy płyn chłodniczy dochodzący do parownika jest ciepły i czy sam parownik też jest ciepły. Bo jak nie to też może być powodem dużego spalania.
U mnie parownik jest ciepły więc to jest u mnie ok.
A zanim to zrobisz to weź rozgrzej silnik i zobacz też czy płyn chłodniczy dochodzący do parownika jest ciepły i czy sam parownik też jest ciepły. Bo jak nie to też może być powodem dużego spalania.
U mnie parownik jest ciepły więc to jest u mnie ok.
- Od: 26 maja 2011, 18:03
- Posty: 31
To nie o ten krokowiec chodzi. Chodzi tutaj o coś takiego http://www.shopgaz.pl/img.php?id=797
Też miałem kiedyś duże spalanie gazu na II generacji. Wychodziło nawet 20/100. Później zmieniłem na I generacje, ale nie zawiele to pomogło. Teraz mam sgi i jest ok. Myśle że to wina parownika.
Też miałem kiedyś duże spalanie gazu na II generacji. Wychodziło nawet 20/100. Później zmieniłem na I generacje, ale nie zawiele to pomogło. Teraz mam sgi i jest ok. Myśle że to wina parownika.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
szczerze mowiac nie wiem,,,, ja juz wszystko sprawdziłem...... i teraz moge tylko obstawiac przetyrany silnik innej opcji nie znam.........
Ostatnio edytowano 3 cze 2011, 18:40 przez johny2007, łącznie edytowano 1 raz
Johny;)
- Od: 14 mar 2010, 13:07
- Posty: 521
- Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
- Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0
Proponuję udać się do gazownika, który ustawi gaz na analizatorze spalin.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości