Niskie obroty i szarpanie na gazie
Strona 1 z 1
Witam mam maly problem z lpg, od paru dni nie da sie jezdzic na gazie bo nie trzyma mi obrotow potrafi skakac od 500r do 2tys obrotow co z tym moze byc? odkrecalem juz korek w parowniku zeby ten syf wyciekl filtr gazu wymieniony i powietrza ciagle sie krzusi :
- Od: 22 lip 2010, 08:54
- Posty: 23
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323 BG Sedan
Na benzynie nie. swiece sa miesieczne przewody w wakacje wymieniane
- Od: 22 lip 2010, 08:54
- Posty: 23
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323 BG Sedan
Ale to wszystko tak przez jedna noc? Wieczorem postawilem samochod na parkingu i rano dopiero mi sie tak zrobilo
- Od: 22 lip 2010, 08:54
- Posty: 23
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323 BG Sedan
Na benzynie zawsze czekam az sie zagrzeje po paru kilosach i dopiero przelanczam
- Od: 22 lip 2010, 08:54
- Posty: 23
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323 BG Sedan
Dzieki wielkie jak zrobie dam ci znac co bylo nie tak na pw dzisiaj chyba do gazownika
- Od: 22 lip 2010, 08:54
- Posty: 23
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323 BG Sedan
No strach nawet zapalic w poblizu samochodu bo mozna nauczyc sie latac :p A mi sie zdaje ze to cos jest z parownikiem bo ma swoje latka ;D
- Od: 22 lip 2010, 08:54
- Posty: 23
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323 BG Sedan
Witam mam parownik po regeneracji i porobiły się cyrki jak ustawie wolne stabilne obroty,to przy 3tys zaczyna mulic,szarpać,a jak rozkręce parownik to na wolnych się zalewa i gaśni, ale za to na wysokich chodzi,nie można wyregulowac dodam że instalacja 1gen reduktor koltec ten starszy,pomocy.
misiu
- Od: 14 maja 2008, 09:48
- Posty: 35
- Skąd: malbork
- Auto: mazda 626 1.8 1994r
Regulowales go na srubie.Wolne obroty to wolne ,a praca na wyzszych to inna bajka.Po wymianie membram wskazana jest regulacja na analizatorze spalin.Masz byc moze zle wyregulowany parownik jest za duze cisnienie.Mozna regulowac samemu przy uzyciu rurki naczynia z woda,lub jechac na analizator Sa opisy w necie jak to zrobic samemu
- Od: 5 gru 2009, 15:11
- Posty: 378
nie chce jeździć po gazownikach miałem 2 gen to przerobili na 1,na parowniku są dwie śruby duża od ciśnienia a druga ze sprężynką nie wiem od czego nie ma reakcji,właśnie tą dużą od ciśnienia ustawiam wolne obroty i chodzi płynnie w jednym miejscu ale nie ma wtedy wysokich obrotów za mało gazu.Jak skręce bardziej to ma wysokie a nie ma wolnych bo go zalewa,nie wiem co jest.,chyba trzeba nowy parownik.
misiu
- Od: 14 maja 2008, 09:48
- Posty: 35
- Skąd: malbork
- Auto: mazda 626 1.8 1994r
U mnie byla membrana uszkodzona i pekniety parownik kupilem parownik zmienilem i ustawilem gaz zmienilem tez filtr gazu i wszystko dziala jak trzeba pali nie wiecej jak 10litrow wiec szukajcie przyczyn w parowniku na przewodach nie ma co
- Od: 22 lip 2010, 08:54
- Posty: 23
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323 BG Sedan
Ja parownik mam po regeneracji,regulacja nic nie dawała pomogło czyszczenie przepustnicy chociaż na
BP było ok,teraz obroty powoli schodzą i nie gaśnie.
BP było ok,teraz obroty powoli schodzą i nie gaśnie.
misiu
- Od: 14 maja 2008, 09:48
- Posty: 35
- Skąd: malbork
- Auto: mazda 626 1.8 1994r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości