po strzale i wymianie przepływki dalej obroty na lpg min. 4tys.stałe A bp falują

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez kris3399 » 3 paź 2010, 13:29

Witam mam problem z obrotami po strzale lpg w mojej maździe 323f 1.6 92r. ,wymieniony został przepływomierz i na benzynie obroty falują do 2.5tys. a na lpg utrzymują się na stałym poziomie 4tys. Wyczytałem że może to być uszczelka między przepustnicą a kolektorem. Proszę o radę i opinię.
kris3399
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 paź 2010, 22:56
Posty: 11
Skąd: Wyszków
Auto: mazda 323f 1.6 16v 92r.

Postprzez roberto81 » 3 paź 2010, 20:12

Posprawdzaj węże co idą od filtra powietrza do przepływki, może też dziury się porobiły od wystrzału...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 kwi 2010, 21:56
Posty: 122
Skąd: Otwock
Auto: Mazda 626 2.0L z 1994r
Benzyna+LPG II gen.

Postprzez Ania69 » 4 paź 2010, 08:20

Moze byc uszczelka tak jak piszesz, sprawdz caly dolot i popdcisnienieniowe przewody.Instalacja lpg nie reaguje na regulacje
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2009, 15:11
Posty: 378

Postprzez Wat » 11 paź 2010, 23:55

A przepustnica ci się domyka ?? Mi się nie domykała jak źle ją ustawiłem po czyszczeniu.też było 3.5 k obr/min
Forumowicz
 
Od: 27 wrz 2010, 20:41
Posty: 64
Skąd: Skoczów
Auto: Mazda 626 1995r 1.8 DOHC Gaz II gen.

Postprzez Lesiu » 21 paź 2010, 22:08

ciśnieniowy regulator obrotów, taki mały walec z dwoma wyjściami pod kolektorem ssącym, miałem to samo w starej maździe:)
Ostatnio edytowano 31 lip 2011, 11:39 przez Lesiu, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2005, 12:29
Posty: 361
Skąd: Dębica
Auto: 323F BA Z5 :] '96

Postprzez kris3399 » 11 lis 2010, 22:25

Już zrobione,oprócz przepływki padł jeszcze taki mały walec o którym pisał kolega "Lesiu" który znajduje się pod kolektorem dolotowym i który podłączony jest do obiegu płynu chłodzącego. Mam nadzieje ze komuś pomogę więc opiszę zasadę działania i uszkodzenia owej części. To małe urządzenie połączone jest z powietrzem płynącym z przepływki małym kanałem wewnątrz kolektora dolotowego dlatego też nastąpiło jego uszkodzenie podczas strzału. Wewnątrz urządzenia znajduje się termostat,który otwiera przepustnicę,którą płynie dodatkowe powietrze podczas pracy zimnego silnika gdy temperatura spada poniżej 10 stopni celcjusza. Przepustnica jest plastikowa i nie zawsze od razu ulega uszkodzeniu po strzale. Pozdrawiam wszystkich użytkowników MAZD :D :D
kris3399
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 paź 2010, 22:56
Posty: 11
Skąd: Wyszków
Auto: mazda 323f 1.6 16v 92r.

Postprzez szmudi323bg » 15 gru 2010, 16:30

Mam ten sam problem co kolega kris3399 i na jakiś czas zagiołem wąż ale nie całkiem od dodatkowego powietrza i na lpg chodzi dobrze a na pb przy wolnych obrotach gaśnie. I teraz chce to uszykować lub wymienić tylko nie wiem dokładnie co :) Czy to jest te małe urządzonko które znajduje sie przy przepustnicy i dochodzą do niego ciękie węże z płynem chłodniczym?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2010, 14:19
Posty: 97
Skąd: Lubawa
Auto: była
Mazda 323bg 1991r. 1,8 DOHC
(super samochód)
jest
BMW e46 318 1999

Postprzez kris3399 » 27 gru 2010, 21:30

Tak kolego,chodzi o ten mały walec obok przepustnicy pod kolektorem dolotowym przez który przepływa ciecz chłodząca,jeśli poszła plastikowa mębrana która się w nim znajduje i wpuszcza lewe powietrze to urządzenie trzeba wymienić.
kris3399
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 paź 2010, 22:56
Posty: 11
Skąd: Wyszków
Auto: mazda 323f 1.6 16v 92r.

Postprzez bogus1221 » 2 sty 2011, 00:46

Podłączając się do postu mam pytanie wymieniłem pwn kopułkę palec świece zestaw naprawczy reduktora i mazda nadal mi strzela co to może być?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 29 wrz 2009, 21:50
Posty: 27
Skąd: Dobre Miasto
Auto: Mazda 323 BG TWR 1,6 89r.

Postprzez bogus1221 » 2 sty 2011, 00:47

może to być wina świec??
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 29 wrz 2009, 21:50
Posty: 27
Skąd: Dobre Miasto
Auto: Mazda 323 BG TWR 1,6 89r.

Postprzez szmudi323bg » 2 sty 2011, 19:21

moze dostaje za dużą dawke gazu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2010, 14:19
Posty: 97
Skąd: Lubawa
Auto: była
Mazda 323bg 1991r. 1,8 DOHC
(super samochód)
jest
BMW e46 318 1999

Postprzez trzaska54 » 10 sty 2011, 16:25

Lesiu napisał(a):ciśnieniowy regulator obrotów


lesiu czy możesz znaleźć zdjęcie i wrzucić ? Ewentualnie ktoś z czytających ?
Mam bardzo podobny problem z tym, że na PB jedynie do 2500 obr dochodzi i dosłownie "dławi się" ;/
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2010, 11:31
Posty: 36
Skąd: Zambrów. podlaskie
Auto: Mazda 323F BG 1.6 , 16V 1994 r

Postprzez kris3399 » 18 lut 2011, 15:10

Witam bogus 1221,kolego wiem z własnego doświadczenia że sama wymiana w\w elementów może być nieskuteczna jeżeli ów są słabej jakości taniego producenta,ja polecam produkty NGK albo SENTECH ,sam jeżdże i nic się nie dzieje złego a też miałem takie problemy,pozdrawiam :)
kris3399
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 paź 2010, 22:56
Posty: 11
Skąd: Wyszków
Auto: mazda 323f 1.6 16v 92r.

Postprzez kris3399 » 18 lut 2011, 16:32

Kolego trzaska54 wysłałem Ci zdjęcie owej części na podanego maila,pozdrawiam.
kris3399
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 paź 2010, 22:56
Posty: 11
Skąd: Wyszków
Auto: mazda 323f 1.6 16v 92r.

Postprzez bogus1221 » 18 lut 2011, 18:51

świece mam ngk a przewody sentech i nadal nie wiem o co chodzi a może świece mają złą ciepłotę?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 29 wrz 2009, 21:50
Posty: 27
Skąd: Dobre Miasto
Auto: Mazda 323 BG TWR 1,6 89r.

Postprzez bartekl » 20 lut 2011, 19:22

ja wiele razy wymienialem kable i swiece co kilka tyg filtr powietrza liczne regulacje i i tak mi strzelal teraz mam kilka kompletów hehe wiesz co mi pomoglo wymiana calego dolotu ale u ciebie raczej niekonieczne jesli masz szczelny ale pomogła likwidacja orgilalnego filtra powietrza i zalozenie stożka ! wychodzi na to ze samochód dosatwal za malo powietrza ja osobiscie stawiam na to ,tak mi jeden jedyny gazownik powiedzial i posluchalem i jestem bardzo zadowolony niemialem ani jednego wytrzalu i od 2 lat niewymienialem kabli i swiec i nic sie niedzieje stożek myję raz na czas , pozatym mialem taka dziure w mocy przy samym ruszaniu teraz moge ruszyc puszczajac sprzegło polecm wymiane malo tego silnik ladniej mruczy ;)
mam na zbyciu rolki do rozrzadu Xedos nr.katalogowe dodam pasi do innych pewnie oraz teleskopy bagaznika do MX3
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 21:58
Posty: 151
Skąd: krk
Auto: Xedos6`96 1.6 16V,byla tez Mx3

Postprzez kris3399 » 10 mar 2011, 11:56

Witam,kolego bogus1221 za strzały w dolocie odpowiedzialna jest takrze w równej mierze kopułka i palec rozdzielacza,pozdrawiam.
kris3399
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 paź 2010, 22:56
Posty: 11
Skąd: Wyszków
Auto: mazda 323f 1.6 16v 92r.

Postprzez marcin12335 » 26 lis 2011, 17:36

Lesiu napisał(a):ciśnieniowy regulator obrotów, taki mały walec z dwoma wyjściami pod kolektorem ssącym, miałem to samo w starej maździe:)



dzięki za radę juz myślałem że tylko złom ratuje :) trzech speców i wiele burzliwych teori <klotnia> a tu na forum krótko i na temat <czytaj> obeszło się bez speców :P zrobiłem sam. <jupi> jeszcze raz dzięki.
marcin12335
 

Postprzez eric81 » 27 lis 2011, 22:38

marcin12335 napisał(a):
Lesiu napisał(a):ciśnieniowy regulator obrotów, taki mały walec z dwoma wyjściami pod kolektorem ssącym, miałem to samo w starej maździe:)



dzięki za radę juz myślałem że tylko złom ratuje :) trzech speców i wiele burzliwych teori <klotnia> a tu na forum krótko i na temat <czytaj> obeszło się bez speców :P zrobiłem sam. <jupi> jeszcze raz dzięki.



Witaj marcin12335

mógłbyś przesłać mi fotkę tej części (ciśnieniowego regulatora) na maila -->eryk1981@gmail.com

pzdr
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lis 2008, 21:41
Posty: 109 (0/2)
Skąd: Kołobrzeg
Auto: MAZDA 6 GH 1.8 TS 2008

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy LPG