Gaśnie po odpaleniu i na wolnych obrotach. Od czego ta śuba? Bardzo pilne
Strona 1 z 1
Samochód odpalam, przeącza sie na LPG i za chwilę gaśnie i tak jest z 3-4 razy. Obroty ma nieraz około 1000 ale strasznie szarpie silnkiem a później spadają i gaśnie o co w tym chodzi?
P.S od czego jest ta duża śruba w parowniku? Przypuszczam że od składu mieszanki. Proszę napisać co się stanie jak się ją pokręci w lewo a co jak w prawo.
P.S od czego jest ta duża śruba w parowniku? Przypuszczam że od składu mieszanki. Proszę napisać co się stanie jak się ją pokręci w lewo a co jak w prawo.
Ostatnio edytowano 13 lip 2010, 21:29 przez noxes, łącznie edytowano 2 razy
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Masz problem z zaplonem sprawdz osprzet ,miales chyba przekladke silnika jak dobrze doczytalem posprawdzaj kostki masy, bo cos jest zle.Ja bym sprawdzil rozrzad czy nie przeskoczyl .bo jak pamietam miales problem z moca strzelanie na pb.To wsazuje na zaplon
- Od: 5 gru 2009, 15:11
- Posty: 378
Nie miałem przekładki silnika. Tak raz czy dwa strzeliła na Pb. Zapłon jest można powiedzieć, ze nowy. Niby rozrząd mógł przeskoczyć, ale samochód chyba miał by totalnego muła? Najgorsze jest to że po odpaleniu za kilkanaście sekund zgaśnie na gazie nie ważne czy ciepła czy zimna, czy ma 2tyś obrotów czy 800... Ech zaczynaja się problemy z tym samochodem... Jakie jest prawdopodobieństwo, że po dwóch wystrzałach gazu przeskoczył rozrząd?(samochód nie zgasł po wystrzałach)
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Objawy z tym gasnieciem wskazuja na membrany miksera.Jesli masz przewody swiece ok to nie powinno strzelac zwlaszcza na benzynie .Aparat pisales ze tez sprawdzany wiec samochod powinien chodzic.Jesli rozrzad przeskoczy o jeden zabek bedzie wiecej palil i mulil ale nie koniecznie tak bardzo.Na gazie nie powinien ci gasnac dzieje sie tak jak pisalem przy zuzytych membranach Ja bym uoieral sie przy sprawdzeniu tego
- Od: 5 gru 2009, 15:11
- Posty: 378
Sprawdzales filtr gazu moze byc zasyfiony i powodowac utrudnienia w doplywie gazu jak i wieksze spalanie Silniczek krokowy masz sam czy z dodadkowa reczna regulacja? Z rozrzadem jest troche zabawy ale zazwyczaj przestawienie nie jest tak odczuwalne na lpg a glownie na pb.Nie masz problemy z wolnymi obrotami po zejsci z wysokich ,np ,po dojezdzaniu do skrzyzowania
- Od: 5 gru 2009, 15:11
- Posty: 378
Filtr gazu nowy. Silniczek krokowy mam sam, bez dodatkowej ręcznej regulacji.Z obrotami raczej nie mam problemu, nie zauważyłem przynajmniej. Problem jest w tym o czym już pisałem wcześnie, czyli; Pale samochód(nie ważne czy po nocy czy po 5 min) oczywiście na benzynie. Daję gazu wtedy przechodzi na gaz i tu się zaczynają problemy bo silnik zaczyna nie równo pracować, potrafi kilka razy zgasnąć. Gaśnie nie zależnie czy palony zimny czy rozgrzany. Po kilku odpaleniach już nie gaśnie. Podobne jest do tego jak by coś blokowało dopływ gazu, gdyż po odpaleniu silnika daem mu 2500obr i tak trzymałem to po pewnym momencie obroty spadły i zgasł.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Moze masz zle wyregulowany sklad mieszanki na wolnych i stad te problemy.Ja mialem u siebie duze spalanie ale tylko po miescie ,mam tez 2 generacje i okazalo sie ze mialem zle ustawiona mieszanke na wolnych.Jezdzac po miescie za duzo dostawal gazu.Nie mialem zadnego problemu z obrotami silnik pracowal idealnie..Moze tez krokowiec cos nie domagac.Jesli mial bys register to muglbys wypiac krokowca i podpiac srube i bys wiedzial czy sa zmiany
- Od: 5 gru 2009, 15:11
- Posty: 378
Patrzyles w dziale polecane warsztaty lpg czy nie ma jakiegos polecanego w twoim rejonie. Warto jest pojechac dalej aby ci ustawili instalacje jak trzeba.Moze problem tkwic w zlym ustawieniu,podlaczyc trzeba to pod kompa i skonfigurowac.Sprawdzic czy sonda pracuje dobrze bo to ma wplyw na ilosc spalanego gazu
- Od: 5 gru 2009, 15:11
- Posty: 378
mazowieckie, garwolin
dzisiaj jadąc na benzynie, przełączyłem ją na gaz i to co zaobserwowałem to to, ze silnik się dusi ja mu gazu a on buuuuu. Na postoju jak ją przegazowałem to słyszę takie pukanie w katalizatorze/wydechu. Wszystko wskazuje na źle dobrana mieszankę.
dzisiaj jadąc na benzynie, przełączyłem ją na gaz i to co zaobserwowałem to to, ze silnik się dusi ja mu gazu a on buuuuu. Na postoju jak ją przegazowałem to słyszę takie pukanie w katalizatorze/wydechu. Wszystko wskazuje na źle dobrana mieszankę.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Raczej nie bo bym zobaczył jakieś ubytki, a takich nie zauważyłem. No nie mam za daleko, a wiesz gdzie w wawie? Bo mogę jutro być.
P.S od czego jest ta duża śruba w parowniku? Przypuszczam że od składu mieszanki. Proszę napisać co się stanie jak się ją pokręci w lewo a co jak w prawo.
P.S od czego jest ta duża śruba w parowniku? Przypuszczam że od składu mieszanki. Proszę napisać co się stanie jak się ją pokręci w lewo a co jak w prawo.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Przewaznie reguluje sie nia sklad mieszanki na wolnych obrotach.Jak zaczniesz krecic to powinien ci silnik zaczac reagowac na obroty.Masz tutej numer telefonu do gazownika w Rembertowie502 205 845.Jest to gosc co jako jedyny poradzil sobie z ustawieniem mojej instalacji.Bylem w innym warsztacie miedzinnymi polecanym na tym forum i tylko nie potrzebnie wydalem kase.Zadzwon tylko gdybys chcial jechac bo byl na urlopie ,za regulacje bierze 30 zl Adresu nie pamietam jezdze na pamiec
- Od: 5 gru 2009, 15:11
- Posty: 378
ok zobaczymy
No to sprawa się praktycznie rozwiązała. Z moich obserwacji wynika że to komputer się popsuł(Sterownik bingo m) Wsadziłem ręczna regulację i po dodaniu gazu jak jest silnik zimny jest wszystko ok i mając podłaczony silniczek zauważalne są tylko minimalne ruchy przepustnicą. Tylko dlaczego siadł komputer?
No to sprawa się praktycznie rozwiązała. Z moich obserwacji wynika że to komputer się popsuł(Sterownik bingo m) Wsadziłem ręczna regulację i po dodaniu gazu jak jest silnik zimny jest wszystko ok i mając podłaczony silniczek zauważalne są tylko minimalne ruchy przepustnicą. Tylko dlaczego siadł komputer?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości