Strzał i uszkodzenie przepływomierza

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez PASJA » 7 wrz 2008, 10:17

Witam wczoraj podczas jazdy strzelilo mi auto i prawdopodobnie rozwalil sie przeplywomierz jeszcze tego nie sprawdzilem ale slabo odpala na bezynie jak jest zimny czy jest jakies zabespieczenie przed strzalem ?? mam gaz sekwencyjny prosze fochowcow o podpowiedzi Thx z gory
mazda 323 c
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 wrz 2008, 17:56
Posty: 15
Skąd: BYDGOSZCZ
Auto: mazda 323 c 1.3 1994

Postprzez LoboAlien » 7 wrz 2008, 17:33

na sekwencji masz strzaly ?? watpie bo to niemozliwe, strzaly zdarzaja sie w instalacjach LPG II gen

np http://www.auto-swiat.pl/wydania,artyku ... ykul-15408


Instalacje gazowe dzieli się na tzw. generacje.W styczniu 2006 r. istniało 5 typów instalacji zasilaniem LPG.
I – instalacja mieszalnikowa ze stałą dawką gazu.
II – instalacja mieszalnikowa z dawką gazu kontrolowaną przez komputer z instalacji LPG.
III – instalacja z jednopunktowym wtryskiem gazu w fazie lotnej.
IV – instalacja sekwencyjna z wielopunktowym wtryskiem gazu w fazie lotnej.
V – bezpośredni wtrysk gazu w fazie ciekłej

http://www.polonia.de/car.0.html

wiec jakby ci sekwencja strzelila, choc to niemozliwe to watpie zebys wogole mial co z silnika pozbierac.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2006, 13:14
Posty: 450
Skąd: Wałbrzych
Auto: Była Mazda 323F 1.8 16V LPG BRC
Był Nissan Primera P12 1.8 LPG BRC
Jest .....

Postprzez PASJA » 7 wrz 2008, 20:38

To co to mi strzelilo i dlaczego teraz tak slabo zapala na benzynie duzo ludzi mowi mi ze to przepływomierz nie znam sie za bardzo ale napewno mam sekwencje za kazdym razem odpalam na benzynie nie ma innej mozliosci i ma komputer wiec to chyba sekwencja :/ sry za mala wiedze
mazda 323 c
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 wrz 2008, 17:56
Posty: 15
Skąd: BYDGOSZCZ
Auto: mazda 323 c 1.3 1994

Postprzez BratCukierka » 7 wrz 2008, 20:55

PASJA a masz pod maską listwę z wtryskami gazu?? :P
komputer to i ma II gen.
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez Cukierek » 7 wrz 2008, 21:29

PASJA znając życie masz 2 gen. i dlatego te problemy.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 21:35
Posty: 1822 (0/2)
Skąd: Brodnica
Auto: 323 BG GT Turbo BPT FWD, Toyota Yaris Hybrid '17,FSR Tarpan

Postprzez PASJA » 8 wrz 2008, 17:04

no wlasnie to czy moze ktos wie czy jest jakies zabespieczenie przed strzalami i jaka to jest przyczyna ze tak strzela :/
mazda 323 c
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 wrz 2008, 17:56
Posty: 15
Skąd: BYDGOSZCZ
Auto: mazda 323 c 1.3 1994

Postprzez LoboAlien » 8 wrz 2008, 17:17

zrob zdjecie silnika, jesli masz 2 generacji to powinienes miec cos takiego jak antywybuch co uchroniloby przed strzalem w przeplywke najwyzej padla by puszka rezonansowa. Wiec wrzuc zdjecie jak mozesz a najlepiej to udaj sie na przeglad do gazownika sadze ze cena ok 30 zl nie jest duza. Chyba ze u was strasznie kroja??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2006, 13:14
Posty: 450
Skąd: Wałbrzych
Auto: Była Mazda 323F 1.8 16V LPG BRC
Był Nissan Primera P12 1.8 LPG BRC
Jest .....

Postprzez nemi » 8 wrz 2008, 20:43

LoboAlien napisał(a):co uchroniloby przed strzalem w przeplywke

Przed strzałem uchronić może tylko perfekcyjna regulacja gazu i elektryka w bardzo dobrym stanie. Klapa antystrzałowa działa, ale tylko przy słabszych kichnięciach.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez LoboAlien » 9 wrz 2008, 16:22

no ale zawsze dziala ;) jako tako dlatego wolalem wybulic te 600 zl wiecej i wziasc sekwencje :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2006, 13:14
Posty: 450
Skąd: Wałbrzych
Auto: Była Mazda 323F 1.8 16V LPG BRC
Był Nissan Primera P12 1.8 LPG BRC
Jest .....

Postprzez PASJA » 14 wrz 2008, 10:48

http://img232.imageshack.us/my.php?image=silnikag9.jpg
to jest zdjecie tego sinika . Najgorsze jest to ze kupilem ten przeplywomierz wymienilem go wszystko bylo oki wczoraj moja zona jechala oczywscie twierdzi ze nic nie strzelilo ale znowu auto nie dziala slabo odpala i gasnie i dodatkowo nie chodzi na gazie :( oszalec idzie :( co teraz sie moglo stac to samo ??
mazda 323 c
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 wrz 2008, 17:56
Posty: 15
Skąd: BYDGOSZCZ
Auto: mazda 323 c 1.3 1994

Postprzez PASJA » 15 wrz 2008, 14:09

A wiec bylem dzis u gazownikow i stwierdzili ze zaloza mi jakas blokade anty wybuchowa i podstawa dobre kable np Bosha a ja mialem jakies [cenzura] zwykle :/ i faktycznie nie mam sekwencji mam 2 generacje ;/ moze ta blokada cos pomoze zobaczymy ale znowu musze kupic przeplywomierz zeby hehehe zbankrutuje usmiech
mazda 323 c
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 wrz 2008, 17:56
Posty: 15
Skąd: BYDGOSZCZ
Auto: mazda 323 c 1.3 1994

Postprzez snafu » 16 wrz 2008, 17:56

przy takiej instalacji niestety będzie strzelać :/ albo z powodu układu zapłonowego albo z powodu ubogich mieszanek :/ przy twoim dolocie najlepiej spisał by się BLOS napewno odzyskał byś troche koników no i duzo mniejsze ryzyko wystrzałów :)
Początkujący
 
Od: 22 mar 2008, 20:53
Posty: 9
Skąd: Ostrzeszów (WLKP)
Auto: Mazda MX-5

Postprzez TePe » 29 paź 2008, 22:00

Wkładaj sekwencje, ja miałem problemy na II gen i zmieniłem na SGI. Niebo a ziemia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2007, 14:17
Posty: 71
Skąd: Łomża
Auto: 323 BG 1.6 16V 1994r

Postprzez Mazdaxxx » 1 lis 2008, 01:09

strzela i bedzie strzelac moja robila to samo zrobilem bardzo prosto 2 generacje wymienilem na 1 generacje reduktor podcisnieniowy zby zpalal na gazie ładnie ( pale na gazie zima lato bez problemow ) zamiast silniczka krokowego mam srube do ustawianai i to wszystko mam ustawione ładnie spala mi adekwatnie do jazdy kolo 10 litrow a nei zaluje jej i jest wszystko cacy kabli nei wymienialem odkad kupilem auto 2 lata swiec tez auto nie kichnelo ani razu no sory raz jak myslem silnik zalalo kable i palial na 2 cylindry wtedy walnelo no i co najciekawsze mazda na gazie wyplula 79 KM na hamowni i w sekcji krakowskiej oram na zlotach wszystkie b3 na benzynei i nikt nei potrafi powiedziec czemu ;p :) reasumujac polecam w Twojej instalce zamiast silniczka krkokowego zalozyc srube odpiac czujnik od sondy ustawic u prawdziweg ofachowca i sie cieszyc jazda nie bedzie grzmiala
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2007, 12:51
Posty: 721
Skąd: Kraków
Auto: mx-3 1.6 107KM 98r

Postprzez problemz » 28 lis 2008, 15:37

Mazdaxxx napisał(a):ustawic u prawdziweg ofachowca i sie cieszyc jazda


Tyle ze znalezc dobrego fachowca to prawdziwa sztuka...

Mam podobny problem: ostatnio po raz kolejny mialem strzal gazu. Zdjelo mi rure dolotowa, no wiec srubokret, skrecam, i... auto nie pali. Bynajmniej na beznynie: zalapie, chodzi 0,5 sekundy i gasnie. Na gazie odpalil po dluzszym meczeniu. Podejrzewam ze do konca padla mi przeplywka (byla juz uszkodzona, ale jako tako jezdzil na benzynce, choc smrod spalin byl nie do wytrzymania, do tego falujace obroty: 0-1000).
Przeplywke juz zakupilem na allegro tylko teraz boje sie ja montowac. Kilku mechanikow, ktorzy zagladali pod maske stwierdzalo, "ze cos tu jest nie tak z tym gazem..." (gazownicy juz nie mieli takich problemow)
Otoz: sledzac instalacje od filtra powietrza jest: filtr, mikser, przepływka, antywybuch (ktory chyba i tak nie dziala). Czy to powinno tak byc??
Z tego co sie orientuje to powinno byc: filtr, przeplywka i im blizej przepustnicy antywybych i dopiero mikser.
Poprawcie mnie jesli sie myle, bo mam zamiar wlasnie tak przerobic instalacje, kupujac nowy, okragly mikser i nowy antywybuch. BLOS nie wchodzi w gre bo mam juz dosc ladowania kasy. Ostatnio spece od gazu wymienili mi reduktor i elektronike i jak palil srednio 12 tak teraz jak sie zimno zrobilo to 14. Nic a nic nie pomoglo.
Zakochalem sie w tej furze, ale rece mi powoli opadaja...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 24 maja 2008, 15:29
Posty: 15
Skąd: Myszków
Auto: było – 323F BG 1,6 16V 94 r.
jest – Xedos 6, 2.0 V6 93 r.

Postprzez Gronek » 13 gru 2008, 00:10

sprawdź kody błędów w kompie za pomocą drutu i bedziesz wiedział co walnęło :)
ROTARY ENGINE VEHICLES SERVICE
OBSŁUGA I NAPRAWA POJAZDÓW Z SILNIKIEM ROTACYJNYM
Uczciwe diagnozy i rzetelne naprawy, pomoc w zakupie
KONTAKT 508-279-238 tomek@rotaryengines.pl
http://rotaryengines.pl/
Avatar użytkownika
Firma
CUP 2017 miejsce 3
 
Od: 26 cze 2008, 10:39
Posty: 243 (1/22)
Skąd: Warszawa / Śladów
Auto: Bridgeported RX8 hajpałerrrr,
Vectra Joker V6

Postprzez nicek777 » 11 sty 2009, 17:15

A ja mam taki problem, ze po wystrzlae gazu padla mi przeplywka. Teraz po roku od tamtego zdarzenie wreszcie kupilem i wymienilem przeplkywomierz. Sprawdzielm kody bledow po resecia starcyh i nic nie wykazuje. Tzn jedno migniecie kontroln i nic wiecej. Natoista autko dalje nie jedzie na benzynce. W sumie zachowuje sie tak samo jakby ten przeplywomierz byl uszkodzony. Wymienilem filtr paliwa swiece maja dopiero 10k km i byla zmniejszana odleglosc do 0,65mm, Czy to moga byc zapchane wtryski benzyny??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2007, 21:38
Posty: 1035
Skąd: Sosnowiec
Auto: Zardzewiała, ale poczciwa 323F BA Z5
GY 2.0 147KM :))))))))))))))))

Postprzez Gronek » 11 sty 2009, 21:45

a przepływka orginał czy zamiennik ???? słuchaj jeżeli wtryski by padły to też byś miał błędy na kompie. zobacz czy nie masz jakiejś dziury w dolocie albo czy nie piardła uszczelka pod kolektorem ssącym. Pierwszy objaw to taki gwizd w miare rosnących obrotów. możesz oczyścić aparat zapłonowy i sprawdzić przewody zapłonowe (rozpyl troche wody na kable a potem weź klucz duży i zbliż do kabli jednocześnie dotykając głowicy. jak latają iskry to kable do śmieći) ale raczej odpada bo widze że masz NGK
ROTARY ENGINE VEHICLES SERVICE
OBSŁUGA I NAPRAWA POJAZDÓW Z SILNIKIEM ROTACYJNYM
Uczciwe diagnozy i rzetelne naprawy, pomoc w zakupie
KONTAKT 508-279-238 tomek@rotaryengines.pl
http://rotaryengines.pl/
Avatar użytkownika
Firma
CUP 2017 miejsce 3
 
Od: 26 cze 2008, 10:39
Posty: 243 (1/22)
Skąd: Warszawa / Śladów
Auto: Bridgeported RX8 hajpałerrrr,
Vectra Joker V6

Postprzez nicek777 » 13 sty 2009, 14:33

Mozliwe, ze jest jaks nieszczelnosc w dolocie, ale moje pytanie brzmi czy jezeli dobrze jezdzi na gazie to mozna to wykluczyc czy nie ?? Swiece sa NGK a przewody nie wiem :PP niebieskie jakies :]. W puszcze od filtra powietrza mam wywalony otwor (normalny ten, ktory zbiera powietrze z pod zderzaka, jest chyba niedrozny, bo jak zatkalismy na odpalonym autku tamten dodatkowy, to auto zgaslo).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2007, 21:38
Posty: 1035
Skąd: Sosnowiec
Auto: Zardzewiała, ale poczciwa 323F BA Z5
GY 2.0 147KM :))))))))))))))))

Postprzez Gronek » 15 sty 2009, 10:59

to może być czujnik temperatury płynu chłodzącego. Nie ten do wiatraka tylko ten do kompa
ROTARY ENGINE VEHICLES SERVICE
OBSŁUGA I NAPRAWA POJAZDÓW Z SILNIKIEM ROTACYJNYM
Uczciwe diagnozy i rzetelne naprawy, pomoc w zakupie
KONTAKT 508-279-238 tomek@rotaryengines.pl
http://rotaryengines.pl/
Avatar użytkownika
Firma
CUP 2017 miejsce 3
 
Od: 26 cze 2008, 10:39
Posty: 243 (1/22)
Skąd: Warszawa / Śladów
Auto: Bridgeported RX8 hajpałerrrr,
Vectra Joker V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy LPG