Podświetlenie zegarów, przycisków kierownicy i wyświetlacza (M5, M6)
varick czy moge uzyc twojego zdjecia plytki drukowanej do zaznaczenia elementow?
Myjk Pomierzone i dziala! Poprawilem troszke napiecia rezystorami
Jak co to pytaj, to pomoge....
Myjk Pomierzone i dziala! Poprawilem troszke napiecia rezystorami
Jak co to pytaj, to pomoge....
Ostatnio edytowano 27 lut 2011, 23:59 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
67igor1 napisał(a):Jak co to pytaj, to pomoge....
OK, ja ostatnio mam mało czasu, bo przed wyjazdem muszę parę spraw pozamykać...
Dzięki za wskazówki, w razie problemów nie omieszkam zapytać.
Pozdor Myjk
Fiveopac Z gory porzepraszam...
I nie krzycz prosze
A jak chcesz to wywalic do kosza... to prosze bardzo... pomoze to na 100%
varick dziekuje
A to ostateczna wersja:
I to by bylo na tyle
26.08.2009
Ja tylko zartowalem, ze to bylo na tyle
Zegary przerobilem na 4V diody szerokokatne i jest ogromna roznica! "Niebo a ziemia". Jeszcze zamierzam przerobic wyswietlacz komputera pokladowego... ale jeszcze troszke, bo nie mam zbytnio czasu ostatnio...
A fotki... oto one:
Zdjecie 1 – pelne przyciemnienie,
zdjecie 2 – pelne podswietlenie zegarow
Widok zegarow z odleglosci glowy kierowcy
26.09.2009 Pisalem cos o braku czasu... i go znalazlem
I jak to wyglada?
I nie krzycz prosze
A jak chcesz to wywalic do kosza... to prosze bardzo... pomoze to na 100%
varick dziekuje
A to ostateczna wersja:
I to by bylo na tyle
26.08.2009
Ja tylko zartowalem, ze to bylo na tyle
Zegary przerobilem na 4V diody szerokokatne i jest ogromna roznica! "Niebo a ziemia". Jeszcze zamierzam przerobic wyswietlacz komputera pokladowego... ale jeszcze troszke, bo nie mam zbytnio czasu ostatnio...
A fotki... oto one:
Zdjecie 1 – pelne przyciemnienie,
zdjecie 2 – pelne podswietlenie zegarow
Widok zegarow z odleglosci glowy kierowcy
26.09.2009 Pisalem cos o braku czasu... i go znalazlem
I jak to wyglada?
Ostatnio edytowano 27 lut 2011, 23:56 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Fajnie TYlko powiedz mi czemu Auto ci tyle pali
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 11 lut 2008, 22:36
- Posty: 110
- Skąd: London
- Auto: Mazda6 169KM Max mome.372/2593
elvis2002 napisał(a):Fajnie TYlko powiedz mi czemu Auto ci tyle pali
Pozdrawiam
to sa litry na 100mil
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
w dalszym ciagu jest to duzo !!! 10,125 litra na 100 Km ?
- Od: 11 lut 2008, 22:36
- Posty: 110
- Skąd: London
- Auto: Mazda6 169KM Max mome.372/2593
elvis2002 glownie jazda 2 mile i parking... i tak w kolko... dlatego jest te 10
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
67igor1 napisał(a):to sa litry na 100mil zeby
i tak dobrze ze nie galony / 100mil... –
podziwiam wklad pracy...bo wiem ile to roboty – jest efekt
ps
ja juz 3 razy zmienialem podswietlenie z zielonego na czerwone... dobrze ze w mx5 bylo juz czerwone w standardzie...
co do komentarzy na temat wiejskiego tuningu to tylko kwestia gustu u mnie w aucie tez nie wszystkim sie podobalo ale ja to zlewalem. Moje auto – ma byc takie abym sie w nim czul dobrze a jak innym sie nie podoba – ich sprawa...
Dobra... byl zielony, a teraz bedzie cos o bialym... Tak sie ulozylo, ze wczoraj mielismy bardzo pracowity dzionek (wraz z kolega z tego forum )
A oto pare zdjec:
A oto pare zdjec:
Ostatnio edytowano 16 maja 2010, 21:52 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Witam Was.
Od pewnego czasu wzięło mnie na zmianę oświetlenia, od momentu gdy przepaliła się żarówka w regulacji nawiewu. Postanowiłem wymienić wszystkie pięć na LED T3 LED NEO Wedge 12V z trzonkiem R3. Bardzo mi się spodobało białe oświetlenie i zamierzam kontynuować dalej.
Teraz biorę się za podświetlenie radioodtwarzacza, tylko nie wiem jakich ledów urzyć czy 12V DC 20mA, czy 3,0V DC 20mA.
Nie jestem elektronikiem więc PROSZĘ WAS O POMOC
P.S. Jestem nowy więc proszę mnie poprawić jak coś skopałem
Od pewnego czasu wzięło mnie na zmianę oświetlenia, od momentu gdy przepaliła się żarówka w regulacji nawiewu. Postanowiłem wymienić wszystkie pięć na LED T3 LED NEO Wedge 12V z trzonkiem R3. Bardzo mi się spodobało białe oświetlenie i zamierzam kontynuować dalej.
Teraz biorę się za podświetlenie radioodtwarzacza, tylko nie wiem jakich ledów urzyć czy 12V DC 20mA, czy 3,0V DC 20mA.
Nie jestem elektronikiem więc PROSZĘ WAS O POMOC
P.S. Jestem nowy więc proszę mnie poprawić jak coś skopałem
Pozdrawiam Paweł
- Od: 2 mar 2010, 18:25
- Posty: 12
- Skąd: UK
- Auto: M6'05 GY, TS 2.0 136KM
mieczyk73 napisał(a):Witam Was.
Od pewnego czasu wzięło mnie na zmianę oświetlenia, od momentu gdy przepaliła się żarówka w regulacji nawiewu. Postanowiłem wymienić wszystkie pięć na LED T3 LED NEO Wedge 12V z trzonkiem R3. Bardzo mi się spodobało białe oświetlenie i zamierzam kontynuować dalej.
Czyli do klimy w M6 wchodza T3? Bo do wyboru sa jeszcze T4 i T5
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
mieczyk73 napisał(a):Witam Was.
Teraz biorę się za podświetlenie radioodtwarzacza, tylko nie wiem jakich ledów urzyć czy 12V DC 20mA, czy 3,0V DC 20mA.
Nie jestem elektronikiem więc PROSZĘ WAS O POMOC
Raczej poszukaj 6,5V
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
darow napisał(a):Czyli do klimy w M6 wchodza T3? Bo do wyboru sa jeszcze T4 i T5
T3 mają podstawkę o średnicy 9,5 mm (właśnie takie włożyłem), T4 – średnica podstawki 10mm (tak jak oryginały), T5- podstawka 12mm więc odpadają
67igor1 napisał(a):Raczej poszukaj 6,5V
Czy to znaczy, że 12V będą jaśniej świecić? Jakie będą skutki po wlutowaniu którychkolwiek ?
Pozdrawiam Paweł
- Od: 2 mar 2010, 18:25
- Posty: 12
- Skąd: UK
- Auto: M6'05 GY, TS 2.0 136KM
mieczyk73 napisał(a):darow napisał(a):Czyli do klimy w M6 wchodza T3? Bo do wyboru sa jeszcze T4 i T5
T3 mają podstawkę o średnicy 9,5 mm (właśnie takie włożyłem), T4 – średnica podstawki 10mm (tak jak oryginały), T5- podstawka 12mm więc odpadają
To czemu nie wziales T4? W podswietleniu klimy wszystkie byly takie same? Cos mi swita ze bylo ich 5 w tym 2z5 inne od pozostalych, ale to bylo tak dawno temu ze moge sie mylic. Ja moge kupic dowolne "T" wiec wzialbym te wlasciwe.
Co do podswietlenia radia, to 67igor1 jest thebest, wiec jego rady sa jedyna opcja Ja sie nie znam wiec sie nie odzywam
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
mieczyk73 napisał(a):67igor1 napisał(a):Raczej poszukaj 6,5V
Czy to znaczy, że 12V będą jaśniej świecić? Jakie będą skutki po wlutowaniu którychkolwiek ?
Nie , niestety beda sie tylko zarzyc, co do podswietlenia przyciskow dadza za malo swiatla... Proponuje zwyke diody np PLCC-2 4V, 23mA wraz z rezystorem
ale to juz jest troszke kabinacji aby sie wszystko zmiescilo i podswietlalo przyciski...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
darow napisał(a):To czemu nie wziales T4? W podswietleniu klimy wszystkie byly takie same? Cos mi swita ze bylo ich 5 w tym 2z5 inne od pozostalych, ale to bylo tak dawno temu ze moge sie mylic. Ja moge kupic dowolne "T" wiec wzialbym te wlasciwe.
W tym czasie T4 nie było w kolorze białym.
67igor1 napisał(a):Nie , niestety beda sie tylko zarzyc, co do podswietlenia przyciskow dadza za malo swiatla... Proponuje zwyke diody np PLCC-2 4V, 23mA wraz z rezystorem
ale to juz jest troszke kabinacji aby sie wszystko zmiescilo i podswietlalo przyciski...
Chyba sprawę będę musiał oddać do fachowca , bo nie chcę czegoś skopać
Pozdrawiam Paweł
- Od: 2 mar 2010, 18:25
- Posty: 12
- Skąd: UK
- Auto: M6'05 GY, TS 2.0 136KM
varick napisał(a):67igor1, 6.5V jest na zarowkach od radia?Zdawalo mi sie, ze sa tam 12V tak jak w klimie ale niestety nie pamietam ile voltow tam powinno byc..
Jak dobrze pamietam to tak
Czyli dioda i rezystor ... czyli jezeli masz biala diode np. PLCC-2 i ma ona U max = 4V ,
to rezystor powinien byc okolo 140R (Ohm) i wszystko bedzie smigac
A tutaj calosc od poczatku do konca
http://www.6crew.com/forum/showthread.php?t=5849
Ostatnio edytowano 27 lut 2011, 23:58 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje