Nasze Modyfikacje
Radex84 napisał(a):zamówiłem tą
Chyba to był najlepszy wybór, bo tamte "sportowe" wajchy kiepsko by wyglądały w twoim aucie, jasna(beżowa) tapicerka oraz deska i to pseudo-drewno gryzły by się z tamtymi wajchami:)
Mazda 323F BA 1.8 16V BP '98
IMO, lepiej zmienić cały panel niż malować. Może i drożej, ale na pewno bezstresowo.
Ogólnie we wnętrzu twojego auta trudno mu nadać sportowego ducha, głownie przez kolorystykę wnętrza – kolor popiel i szary(teraz się dopatrzyłem) to raczej kolory mało sportowe:) Gdybyś miał deskę w czerni...
Ogólnie we wnętrzu twojego auta trudno mu nadać sportowego ducha, głownie przez kolorystykę wnętrza – kolor popiel i szary(teraz się dopatrzyłem) to raczej kolory mało sportowe:) Gdybyś miał deskę w czerni...
Mazda 323F BA 1.8 16V BP '98
http://www.klubwtt.pl/Klubowicze/harry/harry_1.JPG
moje poprzednie alu obecnie do kupienia 15"
moje poprzednie alu obecnie do kupienia 15"
- Od: 27 kwi 2008, 03:34
- Posty: 16
- Skąd: Września
- Auto: Mazda 323f BA 2,5 v6
no wlasnie kij wie czemu tak wyszly na fotce sa orginal nie malowane a felgi tak na marginesie na sprzedaz hihi
- Od: 27 kwi 2008, 03:34
- Posty: 16
- Skąd: Września
- Auto: Mazda 323f BA 2,5 v6
tak jestem pewien nie malowane a tej juz nie robie teraz mam druga 2.0 v6 i ta sie zajmuje ta ze zdjecia to tylko na codzien do jezdzenia
- Od: 27 kwi 2008, 03:34
- Posty: 16
- Skąd: Września
- Auto: Mazda 323f BA 2,5 v6
Lukas007 napisał(a):Ładne te felgi, dobrze pasują do linii nadwoiza BG.
Pozwoliłem sobie na VT z moją wizję kolorystyczną tych kółek ... (plus mała gleba)
Pozdrawiam
Lukas
takie same kółka mam do czarnej efki, środek będzie czarny, a nad rantem się zastanawiam, czy w polerce, czy na czerwono, bo w tej chwili mam czarne alukołpaki z czerwonym rantem i ładnie to pasuje do czarnego. polerować czy robić na czerwono? chyba żeby wewnętrzny rant wypolerować, a na zewnątrz zrobić czerwony pasek, ale wtedy chyba głupio by to wyglądało...
- Od: 17 wrz 2006, 17:02
- Posty: 1223
- Skąd: Lublin k. Wilczopola
- Auto: 323F BG
Nowy dolot: Filtr Simota w obudowie + dolot z chwytakiem w zderzaku.
Tylko nie marudźcie że filtr na taśmę przymocowany, nie zdążyłem obejmy kupić żeby "usztywnić" całą konstrukcję
Jutro zobaczę jak się na tym lata, na razie to zauważyłem że jak odkurzacz słychać gdy stanie się obok tego wlotu w zderzaku, ale mam nadzieję ze latem zimnego powietrza będzie dostatek
W planach mam pomalowanie siatki w "chwytaku na czarno, bo srebrna mi się nie podoba"
Więcej fotek jak ogarnę wszystko w 100% i przeprowadzę małe zmiany wizualne/kosmetyczne pod "maską"
Tylko nie marudźcie że filtr na taśmę przymocowany, nie zdążyłem obejmy kupić żeby "usztywnić" całą konstrukcję
Jutro zobaczę jak się na tym lata, na razie to zauważyłem że jak odkurzacz słychać gdy stanie się obok tego wlotu w zderzaku, ale mam nadzieję ze latem zimnego powietrza będzie dostatek
W planach mam pomalowanie siatki w "chwytaku na czarno, bo srebrna mi się nie podoba"
Więcej fotek jak ogarnę wszystko w 100% i przeprowadzę małe zmiany wizualne/kosmetyczne pod "maską"
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Szczerze, to nie podoba mi się to Gdybym miał robić dziurę w zderzaku na dolot powietrza, to zrobiłbym to tak, żeby nie psuło to pięknej linii auta, np. takim patentem
Lub wlot ze zderzaka (halogen) MX-3 – znaleźć jakiś połamany zderzak, trochę szpachli i lakierowanie od nowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje