Malowanie zacisków
Allegro?
Naklejki kupione czekam na przesylke.Szukam jeszcze dobrego koloru do zaciskow kolor samochodu blue moze cos polecacie jakis kolorek
Tydzień temu przy wymianie tarcz i klocków przód, tył. Zdemontowałem zaciski z auta wyczyściłem je i polakierowałem lakierem w sprayu MOTIP (czerwony). Kupiłem jeden spray na tył i jeden na przód.
Sorry że każde zdjęcie jest z innego zacisku ale nie było czasu na robienie systematycznych zdjęć każdego zacisku
Zacisk tył po demontażu
Zacisk tył po wyczyszczeniu
Zacisk przód po lakierowaniu
Sorry że każde zdjęcie jest z innego zacisku ale nie było czasu na robienie systematycznych zdjęć każdego zacisku
Zacisk tył po demontażu
Zacisk tył po wyczyszczeniu
Zacisk przód po lakierowaniu
Ostatnio edytowano 19 lip 2015, 12:47 przez Wojtek, łącznie edytowano 1 raz
Powód: poprawienie załącznika
Powód: poprawienie załącznika
Wybieraj
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Jak już, to połysk. Młotkowy na zaciskach nie wygląda dobrze.
Tym niemniej, ja polecam zainwestować w Foliatec'a. Kosztuje więcej, ale paleta kolorów bogata, farba odporna na wysokie temperatury i wysokiej jakości. Podczas mycia auta wystarczy spryskać zaciski płynem do mycia felg i spłukać. Będziesz miał spokój na lata i zaciski cały czas będą wyglądały tak samo dobrze.
Osobiście do czarnego wybrałbym turkus
Tym niemniej, ja polecam zainwestować w Foliatec'a. Kosztuje więcej, ale paleta kolorów bogata, farba odporna na wysokie temperatury i wysokiej jakości. Podczas mycia auta wystarczy spryskać zaciski płynem do mycia felg i spłukać. Będziesz miał spokój na lata i zaciski cały czas będą wyglądały tak samo dobrze.
Osobiście do czarnego wybrałbym turkus
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Wybierz tak jak napisał Yoki. Malowałem tym ostatnio u siebie (złoty młotkowy, możesz zobaczyć w moim wątku) i wygląda super. Nie ma sensu kupować zestawów foliatec za 120 zł, jak możesz kupić puszkę za 30zł hammerita. Poczytaj opinie ludzi, którzy malowali hammeritem. Naprawdę dobrze i długo się trzyma. Chyba, że będziesz upalał hamulce jak na torze wyścigowym, wtedy nawet zestaw foliatec nie zda egzaminu Bierz hammerite i działaj
- Od: 9 lut 2015, 18:16
- Posty: 251 (0/2)
- Skąd: Łódź
- Auto: Była: Mazda 3 2.0 LF
Jest: Renault Megane Grandtour 2010 1.5 dCi
Normalnie hamertitem powinno pomalować się 2-3 warstwy u mnie jest 1 i się trzyma. Nic nie ścieka.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Malowałem jednym i drugim na tym samym aucie i na tak samo przygotowanej powierzchni i część malowaną hammeritem trzeba było co sezon odświeżać, a ta malowana foliatec'iem wyglądała cały czas tak samo dobrze. Pył z klocków się w nią nie wżerał i nawet jak zagotowały mi się hamulce, nic się z lakierem nie stało, a hamer częściowo zszedł. Oczywiście różnica w cenie jest spora, ale wg mnie warto no i kolory są fajniejsze. Naturalnie nic nikomu nie narzucam i każdy sam zdecyduje, czy bardziej mu zależy na lepszym wyglądzie, czy żeby więcej zostało w portfelu
Poza tym lakier na zaciskach powinien się błyszczeć! Czemu polecacie młotkowy? Przecież wygląda 10 razy gorzej niż połysk Jeśli już brałbym hamerrite'a, to tylko połysk.
Poza tym lakier na zaciskach powinien się błyszczeć! Czemu polecacie młotkowy? Przecież wygląda 10 razy gorzej niż połysk Jeśli już brałbym hamerrite'a, to tylko połysk.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Czym polecacie pomalować zaciski?
Myslalem o:
Lakier do zacisków hamulcowych srebrny 400ml (200 czy 400?)
Podkład Akemi ROSTGRUND
Myslalem o:
Lakier do zacisków hamulcowych srebrny 400ml (200 czy 400?)
Podkład Akemi ROSTGRUND
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3600 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Ja malowałem Hammerite "prosto na rdzę". Robiło tak też wielu moich znajomych i jest ok. Nic się z farbą nie dzieje, nie pęka, nie łuszczy się od temperatury. Nie wiem czy jest sens kupować "specjalne" farby do zacisków.
Best ET: Czaplinek '15 17,813, Ryki '15 17,808
-
Moderator EC/NM
- Od: 12 lip 2014, 15:21
- Posty: 865 (39/14)
- Skąd: Łódź
- Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE
Ile lat Ci to trzyma?
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3600 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Sezon wytrzyma i abarot to samo,a pomaluj grubej i ostrzej pochamuj ,śmierdzi nie możliwie ,to jest dobre na szybko i krótko ,pierwsze malowanie hameraitem wytrzymało najdłużej ,byłem zwolennikiem teraz mowię nie
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje