Reflektory ksenonowe, xenon – montaż i eksploatacja
Wlasnie jestem po montazu 35W do swojego samochodu. Oryginalne xenony Philips Hid, zaplacilem za nie 180 funtow, jestem pod duzym wrazeniem zwlaszcza ze wynik koncowy jest inny jak sie spodziewalem. W mojej starej mazdzie 6 mialem chinskie 6000K i swiecily z niebieska poswiata, teraz mam oryginalne Philips i w koncu wiem co to znaczy bialy... Troche mi brakuje tej "szpanerskiej" poswiaty, ale skoro ktos taki jak Philips moze nam ustalac standardy i tego teraz niestety nie ma... to ja juz sam nie wiem co mam o tym wszystkim myslec. Mam soczewki, mam wreszcie WIDOCZNE i bezpieczne oswietlenie, powiadomilem ubezpieczyciela o zmianach w swoim samochodzie i tyle na ten temat...
Xenon, czy zenon, w pupie mam porownania nie-legalnosci, chlopaki w UK, jezdzimy na tym legalnie o ile mamy info w polisie u ubezpieczyciela – sprawdzone w Directline, Churchill, Admiral i u lokalnej Policji Lincolnshire. Pozdrawiam,
Waldek.
Xenon, czy zenon, w pupie mam porownania nie-legalnosci, chlopaki w UK, jezdzimy na tym legalnie o ile mamy info w polisie u ubezpieczyciela – sprawdzone w Directline, Churchill, Admiral i u lokalnej Policji Lincolnshire. Pozdrawiam,
Waldek.
- Od: 4 mar 2008, 01:03
- Posty: 25
- Auto: Mazda 6 2.0D 2003 TS2
Mazda 5 2.0i 2006 Sport
Witam serdecznie !
Jestem posiadaczem Mazdy 323F BA (model 94-98) i mam problem , niedlugo po zakupie samochodu wrzucilem sobie xenony 6000K w miejsce standardowych żarówek aby poprawić widoczność na drodze. Pierwszy komplet kupiłem od znajomego , założyłem no i rewelacja , światło idealne , jednolite i co najważniejsze prawidłowo ustawione z prawidłowym odcięciem (granica światła i cienia) w tym czasie przepalily mi sie żarniki , wymieniłem , dalej było dobrze, teraz padła przetowrnica, wiec zeby nie kombinować zakupiłem cały nowy zestaw. Wstawiłem w lampy które były dobrze ustawione nowy zestaw i świeci tragicznie , poza tym że rzuca dziwną poświatę tam gdzie nie powinno byc światła to zamiast rozpraszać światło to świeci bardzo mocno w jednym punkcie a raczej tak jakby w kształt trójkąta a reszta to blada poświata = mam przed sobą dwa jasne punkty i zero doświetlenia pobocza itd. Ktoś miał podobny przypadek ? Czego to wina ? Sprzedający powiedział ze moze mi wymienić żarniki , jednak to podejrzane , czy przy montażu nowych żarników ustawienie lamp mogło sie tak bardzo zmienić ? Ze nie rozprasza światła ?
Pozdrawiam i liczę na pomoc
Jestem posiadaczem Mazdy 323F BA (model 94-98) i mam problem , niedlugo po zakupie samochodu wrzucilem sobie xenony 6000K w miejsce standardowych żarówek aby poprawić widoczność na drodze. Pierwszy komplet kupiłem od znajomego , założyłem no i rewelacja , światło idealne , jednolite i co najważniejsze prawidłowo ustawione z prawidłowym odcięciem (granica światła i cienia) w tym czasie przepalily mi sie żarniki , wymieniłem , dalej było dobrze, teraz padła przetowrnica, wiec zeby nie kombinować zakupiłem cały nowy zestaw. Wstawiłem w lampy które były dobrze ustawione nowy zestaw i świeci tragicznie , poza tym że rzuca dziwną poświatę tam gdzie nie powinno byc światła to zamiast rozpraszać światło to świeci bardzo mocno w jednym punkcie a raczej tak jakby w kształt trójkąta a reszta to blada poświata = mam przed sobą dwa jasne punkty i zero doświetlenia pobocza itd. Ktoś miał podobny przypadek ? Czego to wina ? Sprzedający powiedział ze moze mi wymienić żarniki , jednak to podejrzane , czy przy montażu nowych żarników ustawienie lamp mogło sie tak bardzo zmienić ? Ze nie rozprasza światła ?
Pozdrawiam i liczę na pomoc
- Od: 7 sty 2011, 00:07
- Posty: 4
Witam , założyłem Philips BlueVision Ultra ... i wszystko jest w najlepszym porządku , granica światła i cienia jest odpowiednia, rozproszenie również także to nie wina lamp wiec pozostaje żarnik lub przetwornica, ktoś wie za co dokładnie odpowiedzialna jest przetwornica? Powoduje ona tylko brak zakłócen i start żarnika czy też odpowiada za to jak świeci itd?
- Od: 7 sty 2011, 00:07
- Posty: 4
Przetwornica odpowiada za zasilanie żarników, jesli była by nie tak to barwa swiatła była by lekko inna lub było by migotanie. Ja właśnie na dniach zamontowałem HID H1 6K i mam na obu lampach takie poświaty zamiast świecić dalej to świeci skupione w kilku punktach zaraz przy masce, nie da sie wyregulowac. Wyglad ładny, świecenie kiepskie, nie oślepia. Albo żarniki źle zrobione albo mocowanie ich jest złe. Jak bedzie pogoda to bede kombinował. Soczewki mam raczej czyste bo lampy ledwie rok maja.
.<MAZDA>.
- Od: 27 wrz 2007, 11:36
- Posty: 167
- Skąd: Malbork
- Auto: 323F BA 1.5 16V /94
mam Mazdę 6 wersja niestety bez xenonów i od jakiegoś czasu chodzi za mną zamontowanie w niej xenonów. Myślałem o HID xenonach z allegro za 200zł, ale niemają homologacji i podobno często nawalają. Żarówki Philips bluevision to też nie to i pomyślałem o wymianie całego reflektora z Mazdy 6 z wersji z xenonami
Co o tym myślicie, czy wystarczy wsadzić reflektor xenonowy do mojej Madzi i wszystko będzi ok? Będzie homologacja, poziomowanie i wszystko na legalu??? (oczywiście poza spryskiwaczami):D
Widziałem na allegro reflektor xenonowy do M6 za 200zł sztuka:
http://allegro.pl/lampy-przednie-xenon- ... 68163.html
Może ktoś z was już to przerabiał albo wie coś na ten temat. Wystarczy wymienić? Proszę pomocy!
aaa może wystarczy wymienićsame soczewki na xenonowe?? 130zł na allegro:
http://allegro.pl/mazda-6-02-07r-soczew ... 66185.html
Co o tym myślicie, czy wystarczy wsadzić reflektor xenonowy do mojej Madzi i wszystko będzi ok? Będzie homologacja, poziomowanie i wszystko na legalu??? (oczywiście poza spryskiwaczami):D
Widziałem na allegro reflektor xenonowy do M6 za 200zł sztuka:
http://allegro.pl/lampy-przednie-xenon- ... 68163.html
Może ktoś z was już to przerabiał albo wie coś na ten temat. Wystarczy wymienić? Proszę pomocy!
aaa może wystarczy wymienićsame soczewki na xenonowe?? 130zł na allegro:
http://allegro.pl/mazda-6-02-07r-soczew ... 66185.html
- Od: 30 sty 2011, 02:56
- Posty: 33
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 6, 2.0 TS 141KM, GG
Hej. Mam pytanko w M6 są zamontowane HID XENON problem w tym że jedna lampa przestała świecić co mógłbym zrobić samemu aby wykluczyć awarię któregoś podzespołu. Sprawa dość pilna można powiedzieć że na już, muszę to szybko ogarnąć.
Elementy wyposażenia prawych drzwi przednich i tylnych https://picasaweb.google.com/1062179878 ... rnika2012#
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]
- Od: 21 mar 2008, 21:04
- Posty: 1902 (6/4)
- Skąd: Siemianowice Śląskie
- Auto: Hyundai i40 2.0 2014 kombi
VW Polo 6N 1.0 1999
eks: Mazda3 BK Active 1.6 MZR Z6 2005
eks: Fiat Seicento Young 0.9 1999
Witam, powiedzcie mi czy jak kupiłem Mazde 3 z reflektorami soczewkowymi do których włożone są (samodzielnie przez poprzedniego właściciela) przetwornice i żarniki xenonowe i chcę je rozmontować aby wrócić do zwykłych żarówek H7 to jest to do zrobienia samodzielnie czy jest tam dużo "namieszane" w instalacji elektrycznej samochodu? Jest to mój pierwszy samochód i być może pytanie jest śmieszne ale nie wiem jak się do tego zabrać.
- Od: 19 lut 2012, 12:10
- Posty: 4
- Skąd: Zielonka
- Auto: Mazda 3
1.6 CDTI
2006
Witam zamierzam u siebie zamontowac ksenon 5000k w 626 GE,
montaz jest banalnie prosty bo wszystko pasuje bez zadnego przerabiania,
ale mam jedno pytanko
co z tymi dekielkami co sie zarowke zamyka na uszczelce przeciez ksenon bedzie mial kilka kabli a tego nie przewiduje dekielek,czy trzeba bedzie wiercic dziure czy jakos inaczej to ktos zrobil, chodzi mi tutaj o 626GE.
montaz jest banalnie prosty bo wszystko pasuje bez zadnego przerabiania,
ale mam jedno pytanko
co z tymi dekielkami co sie zarowke zamyka na uszczelce przeciez ksenon bedzie mial kilka kabli a tego nie przewiduje dekielek,czy trzeba bedzie wiercic dziure czy jakos inaczej to ktos zrobil, chodzi mi tutaj o 626GE.
mark.87 napisał(a):Witam zamierzam u siebie zamontowac ksenon 5000k w 626 GE,
montaz jest banalnie prosty bo wszystko pasuje bez zadnego przerabiania,
ale mam jedno pytanko
co z tymi dekielkami co sie zarowke zamyka na uszczelce przeciez ksenon bedzie mial kilka kabli a tego nie przewiduje dekielek,czy trzeba bedzie wiercic dziure czy jakos inaczej to ktos zrobil, chodzi mi tutaj o 626GE.
Musisz zrobić otwór przez który wypuścisz przewody do przetwornicy.
- Od: 28 lut 2012, 16:22
- Posty: 63
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 2,0 CiTD 2002r 121PS
Witajcie drodzy forumowicze. Jestem nowym użytkownikiem forum i od paru dni jestem posiadaczem mazdy 6 z 2003r;) Chciał bym zamontować w swojej madzi przetwornice HID coś typu: http://allegro.pl/zestaw-h1-h7-xenon-hi ... 10258.html
Moje pytanie jest takie, jak to się sprawdza w praktyce, czy klosze lamp nie topią się od żarników i jak się to ma do przepisów w Polsce może ktoś ma zdjęcia jak to zamontować
Znalazłem podobny temat na forum ale jest trochę przestarzały bez zdjęć, chciał bym go odświeżyć.
Moje pytanie jest takie, jak to się sprawdza w praktyce, czy klosze lamp nie topią się od żarników i jak się to ma do przepisów w Polsce może ktoś ma zdjęcia jak to zamontować
Znalazłem podobny temat na forum ale jest trochę przestarzały bez zdjęć, chciał bym go odświeżyć.
- Od: 16 cze 2012, 09:15
- Posty: 46
- Skąd: bb
- Auto: Mazda 6
1.8 TS
2003r
Łączę
Podczepię się do tematu przeróbek na xenony...
Dużo myślałem o przeróbce lamp na xenony, jednak pomimo świetnego wyglądu oraz efektu xenonów postanowiłem zostać przy standardowym oświetleniu (żarówka H1).
W Mysłowicach/Katowicach Policja jak już kontroluje samochód (nie koniecznie Mazdę.. , który posiada lampy xenon to ZAWSZE w pierwszej kolejności sprawdza najprostszą rzecz, a mianowicie czy lampa posiada HOMOLOGACJĘ na żarniki xenonowe.
Mazda Xedos 6 nie posiada lampy z homologacją na xenon, więc nie można zakładać żarników xenon do tych lamp.
Jeśli lampa nie ma homologacji (nie ważne, że są spryskiwacze, automatyczne poziomowanie..) – wlepiają mandaty, zabierają DR, byłem nawet świadkiem jak kierowcy został zatrzymany DR, po czym musiał na własny koszt zorganizować sobie lawetę, ponieważ Policjant stwierdził, że pojazd zagraża bezpieczeństwu innym użytkownikom ruchu i zabronił poruszania się tym pojazdem...
Sami widzicie, że to przerabianie wcale nie jest takie cacy...
W swoim samochodzie fundnąłem sobie REGENERACJĘ odbłyśników oraz szlifowanie, czyszczenie soczewki oraz całych lamp. Efekt jest piorunujący ! (koszt regeneracji nie jest duży)
Lampy świecą i wyglądają jak nowe ! Do tego założyłem bardzo dobre żarówki (bardzo dobre nie znaczy najdroższe.. aczkolwiek niejednokrotnie słyszałem, że nie ma różnicy pomiędzy żarówką za 5 zł/szt. a żarówką za np. 25 zł/szt. – Owszem, jest różnica i to spora ! – tak jak z każdym produktem – im droższy tym lepszy, lepszej jakości, aczkolwiek cena nie zawsze idzie z jakością w parze
Przerabiałem chyba wszystkie marki i modele z najdroższych półek- Philips, Osram, Tungrsram.. – teraz kupiłem OSRAM NIGHT BREAKER PLUS 90% za 37 zł/komplet – Polecam !)
Po regeneracji widzę znacznie więcej, widzę nawet "zarysy" światła, których wcześniej nie widziałem..
Polecam Wszystkim taką kompletną regenerację oraz radzę się dobrze zastanowić zanim zdecydujecie się na przeróbkę na xenony (która jest ..nazwijmy to po imieniu – NIE LEGALNA i jak widać nie zawsze opłacalna
Pozdrawiam !
Dopisano 25 paź 2012 23:36:
Sprawdź czy Twoja lampa ma homologację na palniki xenon:
"Na reflektorze znajdziemy kolejne litery, które określają jego przeznaczenie: B – przeciwmgielny, RL – do jazdy dziennej, C – mijania, R – drogowy, CR- mijania i drogowy, C/R mijania lub drogowy. Litera H oznacza, że reflektor przystosowany jest do żarówek halogenowych (H1, H4, H7), a D – ksenonowych. Na obudowie znajdziemy jeszcze informacje o sile światła i tzw. kącie przewyższenia"
Jeśli Twoja lampa (klosz) posiada między innymi oznaczenie D to śmiało możesz zamontować palniki xenon, oczywiście zgodnie z obowiązującymi przepisami musisz mieć spryskiwacze oraz automatyczne poziomowanie), chociaż z drugiej strony przepis mówi o spryskach i aut. poziomowaniu w samochodach NOWYCH, nie ma mowy o "przeróbce" w samochodach używanych... (luka w prawie ?...
Pozdrawiam !
Dużo myślałem o przeróbce lamp na xenony, jednak pomimo świetnego wyglądu oraz efektu xenonów postanowiłem zostać przy standardowym oświetleniu (żarówka H1).
W Mysłowicach/Katowicach Policja jak już kontroluje samochód (nie koniecznie Mazdę.. , który posiada lampy xenon to ZAWSZE w pierwszej kolejności sprawdza najprostszą rzecz, a mianowicie czy lampa posiada HOMOLOGACJĘ na żarniki xenonowe.
Mazda Xedos 6 nie posiada lampy z homologacją na xenon, więc nie można zakładać żarników xenon do tych lamp.
Jeśli lampa nie ma homologacji (nie ważne, że są spryskiwacze, automatyczne poziomowanie..) – wlepiają mandaty, zabierają DR, byłem nawet świadkiem jak kierowcy został zatrzymany DR, po czym musiał na własny koszt zorganizować sobie lawetę, ponieważ Policjant stwierdził, że pojazd zagraża bezpieczeństwu innym użytkownikom ruchu i zabronił poruszania się tym pojazdem...
Sami widzicie, że to przerabianie wcale nie jest takie cacy...
W swoim samochodzie fundnąłem sobie REGENERACJĘ odbłyśników oraz szlifowanie, czyszczenie soczewki oraz całych lamp. Efekt jest piorunujący ! (koszt regeneracji nie jest duży)
Lampy świecą i wyglądają jak nowe ! Do tego założyłem bardzo dobre żarówki (bardzo dobre nie znaczy najdroższe.. aczkolwiek niejednokrotnie słyszałem, że nie ma różnicy pomiędzy żarówką za 5 zł/szt. a żarówką za np. 25 zł/szt. – Owszem, jest różnica i to spora ! – tak jak z każdym produktem – im droższy tym lepszy, lepszej jakości, aczkolwiek cena nie zawsze idzie z jakością w parze
Przerabiałem chyba wszystkie marki i modele z najdroższych półek- Philips, Osram, Tungrsram.. – teraz kupiłem OSRAM NIGHT BREAKER PLUS 90% za 37 zł/komplet – Polecam !)
Po regeneracji widzę znacznie więcej, widzę nawet "zarysy" światła, których wcześniej nie widziałem..
Polecam Wszystkim taką kompletną regenerację oraz radzę się dobrze zastanowić zanim zdecydujecie się na przeróbkę na xenony (która jest ..nazwijmy to po imieniu – NIE LEGALNA i jak widać nie zawsze opłacalna
Pozdrawiam !
Dopisano 25 paź 2012 23:36:
Jacek89 napisał(a):mam Mazdę 6 wersja niestety bez xenonów i od jakiegoś czasu chodzi za mną zamontowanie w niej xenonów. Myślałem o HID xenonach z allegro za 200zł, ale niemają homologacji i podobno często nawalają. Żarówki Philips bluevision to też nie to i pomyślałem o wymianie całego reflektora z Mazdy 6 z wersji z xenonami
Co o tym myślicie, czy wystarczy wsadzić reflektor xenonowy do mojej Madzi i wszystko będzi ok? Będzie homologacja, poziomowanie i wszystko na legalu??? (oczywiście poza spryskiwaczami):D
Widziałem na allegro reflektor xenonowy do M6 za 200zł sztuka:
http://allegro.pl/lampy-przednie-xenon- ... 68163.html
Może ktoś z was już to przerabiał albo wie coś na ten temat. Wystarczy wymienić? Proszę pomocy!
aaa może wystarczy wymienićsame soczewki na xenonowe?? 130zł na allegro:
http://allegro.pl/mazda-6-02-07r-soczew ... 66185.html
Sprawdź czy Twoja lampa ma homologację na palniki xenon:
"Na reflektorze znajdziemy kolejne litery, które określają jego przeznaczenie: B – przeciwmgielny, RL – do jazdy dziennej, C – mijania, R – drogowy, CR- mijania i drogowy, C/R mijania lub drogowy. Litera H oznacza, że reflektor przystosowany jest do żarówek halogenowych (H1, H4, H7), a D – ksenonowych. Na obudowie znajdziemy jeszcze informacje o sile światła i tzw. kącie przewyższenia"
Jeśli Twoja lampa (klosz) posiada między innymi oznaczenie D to śmiało możesz zamontować palniki xenon, oczywiście zgodnie z obowiązującymi przepisami musisz mieć spryskiwacze oraz automatyczne poziomowanie), chociaż z drugiej strony przepis mówi o spryskach i aut. poziomowaniu w samochodach NOWYCH, nie ma mowy o "przeróbce" w samochodach używanych... (luka w prawie ?...
Pozdrawiam !
[b]www.oprawa-muzyczna.com[/b]
- Od: 15 wrz 2007, 21:08
- Posty: 59
- Skąd: Mysłowice
- Auto: XEDOS 6 2.0 V6 DOHC
SAAB 95, 2.3 TS 2008r
Witam. Zastanawiam sie od pewnego czasu nad ksenonami, hid tanie sa ale bez atestu i moga byc problemy przez to...Posiadam Mazde 6, na lampach jest napisane h1 or d2s,dało by sie to przerobić na fabryczne ksenony z używanych części? co by było potrzebne i jak to połączyć żeby wszystko działało prawidłowo(Czujnik poziomowania przód i tył,przetwornice, żarówki, spryskiwacze), może ktoś robił taką przeróbkę ?
- Od: 17 maja 2012, 22:15
- Posty: 41
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: M6 GG 2.0 BEN +lpg, 2003
stromba napisał(a):Witam. Zastanawiam sie od pewnego czasu nad ksenonami, hid tanie sa ale bez atestu i moga byc problemy przez to...Posiadam Mazde 6, na lampach jest napisane h1 or d2s,dało by sie to przerobić na fabryczne ksenony z używanych części? co by było potrzebne i jak to połączyć żeby wszystko działało prawidłowo(Czujnik poziomowania przód i tył,przetwornice, żarówki, spryskiwacze), może ktoś robił taką przeróbkę ?
Jeśli chodzi o HIDY to ja założyłem w Avensisie takie za 300zł z montażem jeżdżę już 3 lata miałem kilka kontroli i nikt sie nie doczepił. Zależy też od auta bo jak sobie w starych BMKach zakładają Hidy które nie oświetlają wcale drogi tylko świecą na fioletowo to nie ma co się dziwić, że dowód zabiorą. Ja wjeżdżam na przegląd i niema problemów. A jeśli chodzi o przeróbke to gra nie warta świeczki.
Dopisano 6 lis 2012, 18:40:
stromba napisał(a):Witam. Zastanawiam sie od pewnego czasu nad ksenonami, hid tanie sa ale bez atestu i moga byc problemy przez to...Posiadam Mazde 6, na lampach jest napisane h1 or d2s,dało by sie to przerobić na fabryczne ksenony z używanych części? co by było potrzebne i jak to połączyć żeby wszystko działało prawidłowo(Czujnik poziomowania przód i tył,przetwornice, żarówki, spryskiwacze), może ktoś robił taką przeróbkę ?
Jeśli chodzi o HIDY to ja założyłem w Avensisie takie za 300zł z montażem jeżdżę już 3 lata miałem kilka kontroli i nikt sie nie doczepił. Zależy też od auta bo jak sobie w starych BMKach zakładają Hidy które nie oświetlają wcale drogi tylko świecą na fioletowo to nie ma co się dziwić, że dowód zabiorą. Ja wjeżdżam na przegląd i niema problemów. A jeśli chodzi o przeróbke to gra nie warta świeczki.
- Od: 9 paź 2012, 22:31
- Posty: 33
- Skąd: ŁÓDŹ
- Auto: Mazda 3, 1,6 2004r,
Toyota Avensis 2012r. 2,0
Jeśli chodzi o HIDY to ja założyłem w Avensisie takie za 300zł z montażem jeżdżę już 3 lata miałem kilka kontroli i nikt sie nie doczepił. Zależy też od auta bo jak sobie w starych BMKach zakładają Hidy które nie oświetlają wcale drogi tylko świecą na fioletowo to nie ma co się dziwić, że dowód zabiorą. Ja wjeżdżam na przegląd i niema problemów. A jeśli chodzi o przeróbke to gra nie warta świeczki.
A jaką temperaturę barwy światła (kelwiny) masz w toyocie? Bo jak 4300k to nie ma się co dziwić, że nikt się nie czepia, bo czasem trudno takie 4300k odróżnić od jakiś żarówek, które mają podniesioną temperaturę światła (czyli wszystkie cool blue, bluevision itp.).
kamilq05 napisał(a):Jeśli chodzi o HIDY to ja założyłem w Avensisie takie za 300zł z montażem jeżdżę już 3 lata miałem kilka kontroli i nikt sie nie doczepił. Zależy też od auta bo jak sobie w starych BMKach zakładają Hidy które nie oświetlają wcale drogi tylko świecą na fioletowo to nie ma co się dziwić, że dowód zabiorą. Ja wjeżdżam na przegląd i niema problemów. A jeśli chodzi o przeróbke to gra nie warta świeczki.
A jaką temperaturę barwy światła (kelwiny) masz w toyocie? Bo jak 4300k to nie ma się co dziwić, że nikt się nie czepia, bo czasem trudno takie 4300k odróżnić od jakiś żarówek, które mają podniesioną temperaturę światła (czyli wszystkie cool blue, bluevision itp.).
Mam 4300k świecą na biało wcześniej miałem zwykłe świeczki świecące na żółto. Efekt dobry nie żałuję. Też chciałem najpierw na niebiesko czy fioletowo,że fajnie będzie wyglądać ale mi wszyscy z głowy wybili bo jak kupisz takie 8000k czy 12000k to będziesz mógł się pochwalić kolegą na podwórku ale jak będziesz jechał to nic drogi ci nie oświetli i będziesz przeklinał.
- Od: 9 paź 2012, 22:31
- Posty: 33
- Skąd: ŁÓDŹ
- Auto: Mazda 3, 1,6 2004r,
Toyota Avensis 2012r. 2,0
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje