Ryka napisał(a):Czy ktoś ma lub widział gdzieś zdjęcia Mazdy 3 BK z felgami z MPS BL
KLIK – ładna była, źle skończyła
Ryka napisał(a):Zaczynam rozglądać się za 18-stkami, ale przy okazji pytając , ktoś ma doświadczenia z 19-stkami?
Jeździ się dużo twardziej? Jak się to ma do wysokości samochodu i wypełnienia kołem nadkola? Nie chcę balonów
Ryka napisał(a):Nie chcę się bawić w dodatkowe obniżanie samochodu, a jeżdżę wersją Kintaro.
Jeżeli mowa o BK to tutaj na forum to raczej nieliczni – chudymud miał to koncertowo ogarnięte i być może jeszcze IGI robił przymiarki. Co do spasu to bez kłopotu idzie dobrać setup na 225/35/19. Rzecz w tym, że na fabrycznym zawiasie czy nawet na sprężynach z Kintaro to będzie sztuka dla sztuki. Jak robić to po całości – tj. w konkret gwint lub w air. Nawet na zawieszeniu z MPS mało kto wsadza ten kaliber ot tak, bez dodatkowych modów.
Pisałem już o tym nieraz. Z moich doświadczeń 18" w BK jest względnie do zaakceptowania – jeśli głównie stawiasz na wygląd i nie planujesz jakichś rodzinnych eskapad – na daily to work jak najbardziej ujdzie.
Twardo będzie, bo już w fabrycznym wydaniu i nastawach ta buda na tle innych ówczesnych kompaktów nie uchodzi za neutralną. W zamyśle Mazdy to ma jeździć jak po sznurku a nie kanapowo – jak w FocusieII na którego konstrukcji bazuje i to się udało.