CHIP Tuning – DIESEL

Postprzez kamilq777 » 7 mar 2014, 17:57

Dzieki za konkretne informacje, wstrzymamy się w takim razie;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lip 2013, 22:10
Posty: 84 (0/1)
Skąd: Kobylanka/k. Gorlic
Auto: Mazda 323F BJ
2.0 DiTD 101KM RF4F 2003r.

Postprzez talk_about85 » 8 mar 2014, 00:03

Dobrych pare miesiecy rozgladam sie gdzie mozna byloby usunanac FAPa i w drugiej kolejnosci zchipowac samochod. Znacie jakies zaklady na poludniu Polski z gornej polki sprawdzone i pewne? Mam kilku swoich faworytow ale w innych rejonach Polski natomiast w Małopolsce nie wiem do kogo uderzyc z tym tematem.

PS. Pozdrawiam krajana kamilq777 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2010, 23:59
Posty: 1123 (0/12)
Skąd: Gorlice
Auto: Mazda3 BK HB 1.6 MZ-CD 2007

Postprzez mewczi » 25 mar 2014, 19:55

Możesz poczytać opinie na necie, choć pewnie będą to sceptyczne wypowiedzi osób, których jedynym wskaźnikiem jest jak największy wzrost mocy do granic możliwości turbiny i wtrysków, a nie dokładny przebieg mapy. A później jest bulwers do programistów, że coś sie w aucie sypie. Ogólnie robiłem chipa ze zdjęciem DPF-u w V-techu. Szału nie ma, zwłaszcza że fabrycznie mam więcej niż katalogowo podaje producent, ale pewnie już zmieniać tego nie będe (w sensie poprawiać w innym warsztacie). Ważne, że ten denerwujący filtr już nie siedzi w mojej psychice.
Załączniki
chip.JPG
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 wrz 2011, 12:41
Posty: 20
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 3 BK 2.0 MZR-CD 2007 HB

Postprzez Neonixos666 » 25 mar 2014, 23:34

moc spoko, moment fajnie urósł a ponad 400 Nm to już ładnie się zbiera.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez talk_about85 » 26 mar 2014, 19:05

mewczi nie bralem pod uwage robic cos w V-techu gdyz naczytalem sie ze obecnie nie maja juz takiej jakosci uslug jak kiedys po odejsciu czolowych pracownikow. Nie wiem moze trafilem na nie do konca trafione opinie ale mimo wszystko mam mieszane odczucia. Rozumiem ze Ty jestes zadowolony to najwazniejsze :). Nadal czekam ze mi ktos doradzi gdzie znajde dobrego tunera na poludniu Polski.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2010, 23:59
Posty: 1123 (0/12)
Skąd: Gorlice
Auto: Mazda3 BK HB 1.6 MZ-CD 2007

Postprzez mewczi » 26 mar 2014, 21:30

No jestem w miare zadowolony :) Nie kopci, raczej nic się nie sypnie a przyrost momentu od 2000 obr/min czuć. Swoją drogą, ciekawe czy jakiś mistrz zdecydował sie na coś takiego :
http://www.echiptuning.pl/sklep/chiptun ... bowe/mazda

Przecież każdy program robi się pod dane auto indywidualnie, więc nie rozumiem troche pomysłu.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 wrz 2011, 12:41
Posty: 20
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 3 BK 2.0 MZR-CD 2007 HB

Postprzez adriang » 26 mar 2014, 22:52

Ja również robiłem w VTechu tylko że w Krakowie, operację robiłem w styczniu , po programie przejechałem już jakieś 3 tys. km i jestem bardzo zadowolony :D . Szczegóły opisywałem 2 strony wcześniej ;)
Using Tapatalk
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 14:02
Posty: 34
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda 6 2.0 143 KM 352 Nm 2006 r. prod.
Chip 01.2014 = 166 KM 407 Nm ;))

Postprzez Bolo » 4 kwi 2014, 22:12

Przeglądając dziś neta, natrafiłem na ciekawą ofertę tuningu z Czech. Za 1182pln 2.0 DITD 90KM @ 129KM. :] Zresztą zobaczcie sami.
http://www.autochip.eu/pl/chiptuning/specyfikacje-i-cennik/mazda/mazda-premacy-20-td-90hp/?sport#detail
Kilka dodatkowych kucy zawsze się przyda, oferta nie kulawa :) przynajmniej na pierwszy rzut oka.
Co o tym sądzicie?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 18 mar 2014, 15:02
Posty: 7
Skąd: RJ45
Auto: Premacy 2.0DITD
2002
CP/19R/2

Postprzez talk_about85 » 5 kwi 2014, 21:30

Panowie a moze i rowniez Panie powiedzcie mi czy po chipie takiego silnika jak u mnie spalanie pojdzie w gore zostanie na podobnym poziomie czy sie obnizy? Wstepnie zakladam ze byloby okolo 135 KM i jazda w wiekszosci w zabudowanym terenie. Czasami gdzies do okolo 90-100 km/h.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2010, 23:59
Posty: 1123 (0/12)
Skąd: Gorlice
Auto: Mazda3 BK HB 1.6 MZ-CD 2007

Postprzez Sebal » 5 kwi 2014, 21:47

Zależy jaki styl jazdy preferujesz. Jeżeli będziesz jeździł spokojnie to spalanie spadnie troszkę. Jeżeli będziesz wykorzystywał moc samochodu to wzrośnie.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2007, 10:22
Posty: 635 (1/6)
Skąd: Lublin
Auto: było:
Mazda 6 2.0 diesel GY
Mazda CX-7 diesel ER
Mazda 2 1.3 86 KM DE
Mazda 6 2.2 180 KM GH
Mazda 6 2.2 175 KM AWD GJ
Mazda 3 2.0 150 KM AT BL
Jest:
Mazda CX 60 PHEV KH
Mazda 3 2.0 120 KM AT BM

Postprzez talk_about85 » 5 kwi 2014, 22:19

Sebal w sumie to wydaje sie logiczne to co napisales wiec nie wiem dlaczego zawsze sadzilem ze po podniesieniu mocy spalanie pojdzie w gore nawet te minimum 0,5 l. Jeszcze walcze z myslami bo jedno jest pewne bede wywalal FAPa a przy tym zabiegu tuning silnika – 50%. Kusi mnie to tylko czy mi to w ogole bedzie potrzebne jak preferuje zazwyczaj spokojny styl jazdy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2010, 23:59
Posty: 1123 (0/12)
Skąd: Gorlice
Auto: Mazda3 BK HB 1.6 MZ-CD 2007

Postprzez WORCIK » 13 kwi 2014, 00:08

Witam

Koledzy za remap nie trzeba płacić ponad 1000 PLN.

W Poznaniu na ulicy Polanowskiej 161 ( tel. 501-436-394) zmianę remap bez hamowni zrobisz za 400 PLN a sama hamownia ok. 80 PLN za jedno badanie.

Ja moją madzie tam tuningowałem. Kolega proponuje dwa rozwiązania map delikatniejszą tą co ja wybrałem oraz mocniejszą.

Przed modyfikacją remap ECU silnika było 143KM i 342Nm

Po delikatnej modyfikacji jest 166 KM oraz 384Nm

Pozdrawiam
Andrzej

PS

Badanie na hamowni było robione w innej firmie.
Załączniki
CAM00078.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2007, 09:01
Posty: 286 (32/29)
Skąd: BYDGOSZCZ
Auto: JEST OBECNIE
MAZDA 6 2.2 GJ 150KM 380Nm
śr. spalanie 8,4
MAZDA MX-5 2.0 160KM 190Nm
śr. spalanie 9,7
Mazda 3 BM 2,0 SkyActiv-G 120KM MT

YAMAHA XVS 1100 Drag Star

BYŁY:
MAZDA 6 GG 1,8 BP śr. spalanie 8,8
MAZDA 6 GH 2.0 D śr. spalanie 7,7

Postprzez kokosik » 12 lip 2014, 18:53

Witam. posiadam Mazde 6 z 2009 roku, silnik 2.0 diesel 147 KM. przebieg 130 tyś. Mam pytanie. Czy warto kupić to coś:

http://allegro.pl/chip-tuning-powerbox- ... 25574.html

Z chęcią zwiększyłbym jej troche moc ale obawiam sie czy jest to bezpieczne urządzenie. może ktoś z was zaryzykował. Cena dobra ale wydaje mi się że troche niska jak na coś takiego. Czy napewno jest to bezpieczne? Nie chciał bym przez to wymieniać całego silnika. Za wszelkie udzielone porady z góry dziękuję. :)
Początkujący
 
Od: 12 lip 2014, 18:39
Posty: 7
Auto: mazda 6 GH, 2.0 diesel. rok prod. 2009

Postprzez Wojtek » 12 lip 2014, 19:18

to raczej nie jest eksploatacja :P ...(dział tuning)
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez FJ803F » 13 lip 2014, 22:03

Nie wiem czy to jest akurat dobre... ale.... Lepiej rozejrzyj się za serwisem z hamownią która zainstaluje Ci takiego boxa i dostroi pod Twój konkretny egzemplarz samochodu. Gotowca nie warto instalować. Na hamowni dopiero wychodzi co to daje.
Moja Madzia to 2008 rok i wyjściowo 140 KM. Teraz 160 KM i 378 Nm momentu dostępnego w szerszym zakresie obrotów. Różnica jest odczuwalna.

Pozdrawiam
FJ803F
 

Postprzez kokosik » 14 lip 2014, 00:43

A jakie są koszty w takim serwisie?? I polecacie jakis dobry w okolicach warszawy???
Przepraszam ze tutaj piszę taki temat ale jestem tu nowy i nie bardzo się orientuję w tym forum jeszcze.
Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 12 lip 2014, 18:39
Posty: 7
Auto: mazda 6 GH, 2.0 diesel. rok prod. 2009

Postprzez Kaczy796 » 31 lip 2014, 09:05

Robił ktoś może chip w swojej GY 136km ? Jestem z Koszalina najbliżej do ogarniętego chiptuningu mam chyba do v-techu w Gdyni, jeśli ktoś robił proszę o info na priv, lub tutaj w wątku, czy jest dużo lepiej :).
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2014, 12:03
Posty: 117 (1/0)
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda 6 GY
2.0 136 KM
viewtopic.php?f=331&t=171315

Postprzez marlad » 20 gru 2014, 17:57

Kolego , jak Ci się sprawuje silnik na takim wysilonym modzie , zdrowo pociągnietym na obrotach ?
My przygotowalismy coś trochę mocniejszego dla tej jednostki :
( 147,7 KM przy 3500 obr/min oraz 327,2 przy 2800 obr/min ) ,
ale w zakresie obrotów do 4 tysiecy – dalej już wg.nas nie ma sensu go ciągnąć – toż to diesel !!
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 20 kwi 2014, 19:06
Posty: 225 (13/13)
Skąd: Kraków

Postprzez Derfflingeru » 20 gru 2014, 20:53

Hej, silnik się sprawował całkiem dobrze.
Ciężko mi powiedzieć, co się dzieje teraz, ponieważ auto sprzedałem kilka miesięcy temu :P

Dopisano 20 gru 2014, 20:53:

Hej, silnik się sprawował całkiem dobrze.
Ciężko mi powiedzieć, co się dzieje teraz, ponieważ auto sprzedałem kilka miesięcy temu :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2013, 18:25
Posty: 95 (3/0)
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda RX-8 2006r. 1.8 Turbo

Postprzez marlad » 20 gru 2014, 22:02

Napisz proszę ile kilometrów zrobiłeś na modzie i jak było ze spalaniem .
Miałeś DPF ? Jeśli nie to czy kopcił ?
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 20 kwi 2014, 19:06
Posty: 225 (13/13)
Skąd: Kraków

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje