CHIP Tuning – DIESEL

Postprzez MrShaleck » 1 lis 2015, 13:57

TuneFORCE auto przed chipem miało remontowana głowicę. Nie kupiłem auta kota w worku, w którym nie wiem co jest zrobione bo stało w moim garażu 7 lat :) Seria powinna mieć ok 136 koni.
Poza remontem głowicy i tym co napisałem (wtryski regenerowane, brak kata, wolny wydech, nowy IC) nie było nic robione.
Mapa miała być bezpieczna. Dostałem propozycje WIĘCEJ, ale zrezygnowałem. Do klekota na co dzień nie warto :)
Na większym IC mógłbym spokojnie go jeszcze podlać. Seryjne IC jest niestety malutkie.

Dużym utrudnieniem jest też problem z szyną CAN u mnie, bo trzeba mapę obrabiać na kości pamięci wyjętej ze sterownika. W przyszłym roku będę dalej myślał czy bawię się w nowy IC i podlewam czy temat olewam.

TuneFORCE napisał(a):widać poleciałeś na cenę, a nie jakość


Cena nie grała akurat głównej roli, miałem podobne oferty cenowe w innych miejscach :)
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2513 (10/38)
Skąd: PRAUST
Auto: Lexus GS450h
Mazda 626 Coupe F2T
Roweł Graveł
Roweł Emtebeł

Postprzez jerry1333 » 1 lis 2015, 14:12

Dobrze rozumiem: chcesz z 90KM zrobić 220/250KM?
Nie taniej będzie kupić już gotową wersję sport?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2015, 14:32
Posty: 42 (13/0)
Skąd: Tomaszów Maz.
Auto: Mazda 3 BL 2009 1.6 MZ-CD 109KM Graphite Mica
-------
Mazda 3 BP 2020 SkyActive-X 2.0 AWD 180KM Machine Gray

Postprzez zielonka094 » 1 lis 2015, 14:34

Zgadza się. Do zagospodarowania mam jakieś 15 tysięcy więc opcja kupienia mps jest niemożliwia :(
Po drugie nie chcę benzyny.
Ostatnio edytowano 1 lis 2015, 15:01 przez zielonka094, łącznie edytowano 1 raz
zielonka094
 

Postprzez Neonixos666 » 1 lis 2015, 14:37

Nie znam szczegółowo tego silnika ale tak na pierwszy rzut oka to wymiana pompy wysokiego ciśnienia, wtryskiwaczy, całego układu wydechowego, dolotowego ze sporo większą sprężarką i intercoolerem. Przydało by się zdjęcie głowicy i dokładna jej obróbka z mocniejszą niż seryjna uszczelką pod głowicę. Z racji większego obciążenia przez pompę wysokiego ciśnienia przydał by się wzmocniony rozrząd. Fajnie było by zamontować jeszcze wtrysk wody/metanolu aby uzyskać dodatkowe konie i schłodzić wszystko. Dorzucił bym oddzielną chłodnicę oleju.Oczywiście ogarnięty człowiek do wystrojenia tego. Plus jeszcze sporo czynności do wykonanie co tworzy taką kwotę że sprzedając obecny samochód i dokładając ją miał byś MPS i pewnie by jeszcze na coś zostało. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9468 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez rafał88 » 1 lis 2015, 14:40

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Neonixos666 » 1 lis 2015, 14:50

arafal21 napisał(a):Jest o tym temat.

viewtopic.php?f=102&t=9655&view=unread#unread


Jedynie o chipowaniu diesla a tu sam chip nie wystarczy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9468 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez widmo82 » 1 lis 2015, 20:56

Forum współpracuje z dwoma firmami "dodającymi" moc :)
memberlist.php?mode=viewprofile&u=83552 – Kraków
memberlist.php?mode=viewprofile&u=14519 – Warszawa
Zadzwoń i oceń szanse na zrealizowanie swoich planów :)
Moderator "3BK" -Paweł
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 26 paź 2008, 10:23
Posty: 3600 (81/142)
Skąd: Radom
Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008

Postprzez wilusjdm » 17 lis 2015, 20:44

zielonka094 Na taki zabieg szykuj duży worek pieniędzy. W tym silniku musiałbyś wymienić dosłownie wszystko aby uzyskać chociażby te 200hp. Ogółem temat nie opłacalny lepszym wyborem byłby swap na MZR-CD i wtedy się bawić.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez marlad » 9 gru 2015, 22:45

Od dwóch dni mieliśmy ciekawego pacjenta na warsztacie {2.0 mzr-cd 121 km ] , który przyjechał w trybie awaryjnym na 60 + koniach mechanicznych.
Najpierw doprowadziliśmy go w okolice serii po to by finalnie silnik wypluł 150 km

wykres i opis poniżej
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 20 kwi 2014, 19:06
Posty: 225 (13/13)
Skąd: Kraków

Postprzez smile » 9 gru 2015, 23:51

Najpierw podłączyliście podciśnieniowe do sterowania geometrią turbiny ( 1 dzień) a po nocy świętowania dobrze go przelaliście ON??? :) bo skoro szanowny kolega nie napisał to snuje domysły :)

TapTalk na Sony M2
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez marlad » 25 gru 2015, 17:03

Najpierw wyleczyliśmy go z bolączek wiadomego typu (podpowiem , ze na żółto byla trakcja , sprezynka, i jakiś trzyliterowy napis )
Jak pacjent odzyskał zdrowie to od razu dostał kurację sterydową :)

właściciel był tak zadowolony , że aż nam 2 komentarze przysadził na dobrym mechaniku :)
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 20 kwi 2014, 19:06
Posty: 225 (13/13)
Skąd: Kraków

Postprzez TuneFORCE » 9 mar 2016, 00:07

marlad napisał(a):Najpierw wyleczyliśmy go z bolączek wiadomego typu (podpowiem , ze na żółto byla trakcja , sprezynka, i jakiś trzyliterowy napis )
Jak pacjent odzyskał zdrowie to od razu dostał kurację sterydową :)

właściciel był tak zadowolony , że aż nam 2 komentarze przysadził na dobrym mechaniku :)


Szkoda tylko że fura nie obciążona podczas pomiaru ;P
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 23 lip 2005, 17:28
Posty: 104 (0/1)
Skąd: Poznań/Wałbrzych/Gdańsk
Auto: Fajne ;–)

Postprzez marlad » 9 mar 2016, 01:36

Cieszymy się , że potęga była na obciążeniach związanych z próbami drogowymi.
Miło mi poinformować , iź w naszej firmie o obciążenie podczas pomiarów stacjonarnych dba hamownia MAHA :)
( z tego co wiem jedyna w Krakowie )
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 20 kwi 2014, 19:06
Posty: 225 (13/13)
Skąd: Kraków

Postprzez marlad » 11 mar 2016, 10:00

Pracuję obecnie nad wprowadzeniem boxow do oferty,ale nim zaczne to oferowac to musze je odpowiednio przeselekcjonowac i wybrac takie , ktore beda najlepsze w kategorii jakosc/ cena.

Uwazam, iz boxy starego typu wkladac do samochodu na gwarancji to rozwiazanie , ktore powinno przejsc do lamusa
Przyszlosc stanowic powinny zewnetrzne urzadzenia kilku kamalowe z mozliwoscia dostrojenia
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 20 kwi 2014, 19:06
Posty: 225 (13/13)
Skąd: Kraków

Postprzez sheller80 » 22 mar 2016, 23:04

Cos wiecej na temat BOXów ????
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2014, 12:59
Posty: 266 (0/3)
Skąd: Łańcut / Podkarpacie
Auto: Mazda 6 GY 2006r RF7J

Postprzez Tommy Takuya 2010 » 30 mar 2016, 23:59

Witam chcialbym zrobić chip tuning w mojej maździe 2.2 GH 163km 2010r. Możecie mi polecić jakiś profesjonalny warsztat chamownie bylbym wdzieczny.
Myslalem o warsztacie tuning 44 kolo opola znacie ten warsztat lub macie jakiś profesjonalny sprawdzony. ??
Początkujący
 
Od: 12 gru 2015, 21:23
Posty: 5
Auto: Mazda 6 takuya
silnik 2.2
Rocznik 2010

Postprzez marlad » 21 cze 2016, 20:15

Mazda 6 2.2 163 km. Chip tuning stage 1 :)

Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 20 kwi 2014, 19:06
Posty: 225 (13/13)
Skąd: Kraków

PostTen post został usunięty przez bieski 29 cze 2016, 01:50.
Powód: Offtop

Postprzez TuneFORCE » 29 cze 2016, 20:34

Szkoda tylko, że pomiar nie został przeprowadzony prawidłowo...czyli bez pomiaru temperatury POWIETRZA DOŁADOWANEGO
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 23 lip 2005, 17:28
Posty: 104 (0/1)
Skąd: Poznań/Wałbrzych/Gdańsk
Auto: Fajne ;–)

Postprzez ado999 » 31 lip 2016, 21:45

Witam forumowiczów! Od dłuższego czasu zbieram się na zdrutowanie mojej Madzi że względu na jej muła. Przejrzałem kilka tematów w całości, niestety zdjęcia wygasły. Jest ktoś, kto potrafiłby wskazać kabelki w które należy się wpiąć?

IMG_20160730_082146.jpg
ado999
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje