CHIP Tuning – DIESEL

Postprzez smile » 26 lip 2015, 18:25

Buahahahaha " Posiada możliwość samodzielnego dostrojenia mocy za pomocą śruby regulacyjnej. "

To się raczej nadaje do działu Śmieszne/ciekawe zdjęcia, filmy, linki i teksty
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Neonixos666 » 26 lip 2015, 18:46

zmiana oporności na czujniku temperatury zapewne

W dzisiejszych czasach gdy dobry program do diesla można mieć za rozsądne pieniądze nie opłaca się kupować ,,boxów mocy" bo najzwyczajniej efekty nie będą ani zadowalające ani bezpieczne. Takie skrzyneczki można montować przy autach gdy nie możemy ingerować w program (np. na gwarancji) ale i w tym przypadku musimy dostosować parametry do silnika (hamownia i pomiary pracy silnika) a to robią renomowane firmy bez druciarstwa. Poza tym przed profesjonalną modyfikacją wykonywana jest diagnostyka czy silnik nadaje się do podniesienia mocy. Mamy gwarancję i spokojny sen że silnik nagle nie odmówi nam posługi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9468 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez mkondi » 26 lip 2015, 19:44

Dzięki więc chyba zostanie tylko opcja podjechania do http://www.cartronic.pl/ w Białymstoku, dzięki za odpowiedzi p.s kiedyś miałem boxa vtech-u założony był w Focusie 1.6 tdci i podnosił moc o 16 km :) no ale jego cena była kilka razy większa.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 cze 2014, 20:35
Posty: 7
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 6 GY Sport Wagon 2.0 CiTD 136 KM 2005 r.

Postprzez MrShaleck » 21 sie 2015, 09:15

Byłem wczoraj na 'mapie'. Seryjnie wydmuchała mi 155 koni i ok 330Nm.
Podejrzewam, że to kwestia nowego IC, nowego wydechu i fabrycznego bonusa.
Zeby nie przeginać zrobiliśmy na razie delikatną mapkę i jedzie bardzo przyjemnie.
Przy większym IC można zrobić więcej, pozostaje tylko kwestia trwałości wtrysków.

Obrazek

170km 372Nm

Robione w TURBOELITA.PL w Gdańsku. Polecam, wiedzą co robią. A walki z moim autem było nie mało, bo OBD i CAN odmówiły współpracy.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2513 (10/38)
Skąd: PRAUST
Auto: Lexus GS450h
Mazda 626 Coupe F2T
Roweł Graveł
Roweł Emtebeł

Postprzez TuneFORCE » 23 sie 2015, 22:07

Kiepsko to wyszło, moim zdaniem program jest do dopracowania bo te auta generują przyrosty rzędu 25-30Hp...chyba, że cos z samochodem jest nie tak, na co wykres serii raczej nie wskazuje :>
W Żukczynie masz mahę obciążeniową, podjedź sobie do Szymona i zweryfikuj co tam tak naprawdę masz zmodzone...widać poleciałeś na cenę, a nie jakość ;)
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 23 lip 2005, 17:28
Posty: 104 (0/1)
Skąd: Poznań/Wałbrzych/Gdańsk
Auto: Fajne ;–)

Postprzez slisman » 24 sie 2015, 10:37

Akurat z tego co ja słyszałem, to Turboelita ma dobre opinie :P
A skoro miało być delikatnie, bezpiecznie i trwało – to chyba i tak jest w porządku? 170km to jest wynik wystarczający do żwawego poruszania się :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 15:49
Posty: 981 (42/24)
Skąd: Trójmiasto
Auto: Ford Explorer 4.0 SOHC V6 205 km

Postprzez TuneFORCE » 24 sie 2015, 20:18

Ja tam nie wiem jakie mają opinie...klient zadowolony to najważniejsze <spoko>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 23 lip 2005, 17:28
Posty: 104 (0/1)
Skąd: Poznań/Wałbrzych/Gdańsk
Auto: Fajne ;–)

Postprzez slisman » 25 sie 2015, 09:21

Jasna sprawa, ważne, że klient zadowolony, a Mazda się lepiej odpycha bez brzydkich bąków :P

Bardziej chodziło mi o to:
kmink napisał(a):widać poleciałeś na cenę, a nie jakość


Po prostu z tego co się orientuję po okolicznych warsztatach, to Turboelita jest ok....a jako przykład dam kolegę, który ostatnio robił gdzieś na wiosce chipa za 300 zł...bez hamowni, bez strojenia porządnego. No a w Turboelicie raczej chyba wszystko było zgodnie ze sztuką, goście się znają na robocie więc myślę, że i jakość dobra.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 15:49
Posty: 981 (42/24)
Skąd: Trójmiasto
Auto: Ford Explorer 4.0 SOHC V6 205 km

Postprzez TuneFORCE » 25 sie 2015, 14:18

Po rpsoru te samochody zawsze mją co najmniej 20Hp przyrostu i tylko dlatego mnie to zdziwiło, że tutaj jakby góra cos cieło moc :)
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 23 lip 2005, 17:28
Posty: 104 (0/1)
Skąd: Poznań/Wałbrzych/Gdańsk
Auto: Fajne ;–)

Postprzez cyber » 30 wrz 2015, 19:56

witam

Bawi moze ktoś sie dalej w oporo tuning,swoja madzię bym chętnie zrobił,lub moze ktos coś poleci dla silnika Ditd,pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 25 kwi 2013, 13:34
Posty: 58
Skąd: Bieniewiec
Auto: mazda premacy 2.0 DITD 01

Postprzez marekklak » 30 wrz 2015, 20:48

A jaki chciałbyś efekt osiągnąć?
Początkujący
 
Od: 27 wrz 2015, 10:55
Posty: 13
Auto: 323,2002

Postprzez klosek6 » 22 paź 2015, 21:51

Witam. Mam pytanie czy u was też po zmianie mapy przekłamuje komputer pokładowy ? u mnie po zmianie średnią pokazywał mi na kom 6,1 a rzeczywiste wyszło 6,8wcześniej pokazywał dokładnie różnica było do max 0,2 L
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2007, 20:25
Posty: 194 (1/1)
Skąd: Ostróda
Auto: Mazda 6 GJ Kombi 2013 rok 2,2 150Km SH01Diesel

Postprzez Sebal » 22 paź 2015, 21:55

U mnie jest wszystko w najlepszym porządku. dokładność na poziomie +– 0,05l/100 km
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2007, 10:22
Posty: 635 (1/6)
Skąd: Lublin
Auto: było:
Mazda 6 2.0 diesel GY
Mazda CX-7 diesel ER
Mazda 2 1.3 86 KM DE
Mazda 6 2.2 180 KM GH
Mazda 6 2.2 175 KM AWD GJ
Mazda 3 2.0 150 KM AT BL
Jest:
Mazda CX 60 PHEV KH
Mazda 3 2.0 120 KM AT BM

Postprzez klosek6 » 22 paź 2015, 22:14

no u mnie 2 tankowania od momentu zmiany i kom przekłamuje wcześniej było dobrze :(
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2007, 20:25
Posty: 194 (1/1)
Skąd: Ostróda
Auto: Mazda 6 GJ Kombi 2013 rok 2,2 150Km SH01Diesel

Postprzez francesco_franco » 23 paź 2015, 12:53

Kasowałeś dane po zmianie mapy?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2014, 20:41
Posty: 975 (17/34)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue

Postprzez klosek6 » 24 paź 2015, 13:59

Tak co tankowanie kasuję . Według kompa spalanie spadło w rzeczywistości średnia 6,7 czyli nie źle tylko na kompie pokazuje 6,1 przed zmianą mapy zawsze się zgadzało spalanie z komputerem . Czy mogli coś źle wgrać ?
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2007, 20:25
Posty: 194 (1/1)
Skąd: Ostróda
Auto: Mazda 6 GJ Kombi 2013 rok 2,2 150Km SH01Diesel

Postprzez adriang » 26 paź 2015, 12:09

Ja mam tak samo, z tym że w tych ukrytych opcjach komputera nic nie zmieniałem, jest ustawione +/– 0 % ;) Średnio pokazuje mi około 6,1 a faktycznie po zatankowaniu na full wychodzi koło 6,8 -7,0 ;)
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 14:02
Posty: 34
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda 6 2.0 143 KM 352 Nm 2006 r. prod.
Chip 01.2014 = 166 KM 407 Nm ;))

Postprzez klosek6 » 26 paź 2015, 13:13

Tyle , że u mnie nie można nic zmienić w tych ukrytych opcjach no i wcześniej pokazywał dobrze dopiero po zmianie map tak się stało
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2007, 20:25
Posty: 194 (1/1)
Skąd: Ostróda
Auto: Mazda 6 GJ Kombi 2013 rok 2,2 150Km SH01Diesel

Postprzez adriang » 26 paź 2015, 18:43

Tak czy siak ja bym się nie przejmował. Przecież to tylko orientacyjne wskazania komputera ;)

Ja tak jeżdżę już 2,5 roku i jak widzę że wskazuje koło tych 6 to wiem że jest wszystko okej i nawet tego nie zmieniam w ustawieniach ( już się przyzwyczaiłem że w rzeczywistości i tak te 0,7 trzeba doliczyć ) <faja>

Pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 14:02
Posty: 34
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda 6 2.0 143 KM 352 Nm 2006 r. prod.
Chip 01.2014 = 166 KM 407 Nm ;))

Postprzez zielonka094 » 1 lis 2015, 13:25

Witam. Chciałbym w swojej maździe podnieść moc do około 220/250 KM.
Mazda 3 2008 rok hatchback 1.6 diesel 90 KM
Zainteresował mnie tuning mechaniczny po przejażdżce z moim kolegą, który ma seata ibizę II FL
230KM/490NM, ale to całkiem inna półka...
Co należy wymienić/podmienić? Jaki jest koszt poszczególnych części?
Jeżeli miałbym robić taką modyfikacje to chodzi mi już tutaj o wszystko: układ hamulcowy, układ zawiesznia, układ
wydechowy itd.
A może ten egzemplarz się nie nadaje do tuningu na taką moc?
Jeżeli ktoś posiada wiedzę na ten temat to bardzo proszę o pomoc :)
zielonka094
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje