CHIP Tuning – DIESEL

Postprzez Raflo » 28 sty 2013, 15:25

Siema jak chyba w końcu tym roku skuszę się na chipa :) zamierzam go robić w firmie "Fabryka-Mocy" w lublinie ponoć chłopki ogarniają temat będzie widać jakie cyferki wyskoczą :) pozdro
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Postprzez Oleko » 5 lut 2013, 18:57

przem0 napisał(a):
Hubix napisał(a):Testował ktoś:

Obrazek

Producent: ProRacing


Pozwole sobie odswiezyc. Mial ktos juz okazje ten box wyprobowac w M6 z dpf-em?


Generalnie żaden box nie da Ci tego co konkretny remap. Jak byłem w evorider to gościu modyfikował mi od cholery map (myśle że około 50) To ja nie wierze że box da rade sterować tym wszystkim. Dodam tylko że nie jestem ekspertem a to moje subiektywne odczucie :–)
Początkujący
 
Od: 5 lut 2013, 18:47
Posty: 9
Auto: Mazda 6 2.0 CDTI

Postprzez Bartoliniusz » 5 lut 2013, 20:53

Większość boxów nadaje sie do kosza :|
Przedstawiciel regionalny VOTUM SA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2012, 23:21
Posty: 744 (0/6)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 3 BK
1.6 Y6

Postprzez wujek116 » 24 lut 2013, 23:49

Może taki BOX cos tam daje kolega kupił takie coś na allegro za 300 zł ma to u siebie w madzi jak jechałem jego autem przed założeniem boxa i po założeniu to wydaje mi się że samochód jest trochę żywszy szybciej się rozpędza ale nic ma się to do normalnego podkręcania na hamowni w specialnym serwisie . ja swoja madzie dawałem w holandi do firmy która zajmuje się takimi rzeczami . moje autko było na hamowni przypięte pasami z przodu wielkie wiatraki podpieli do niej kilka komputerów i cisneli ją na maxa (ja z boku siedziałem i modliłem się żeby silnik nie wyskoczył <glupek2> ) trwało to wszystko z 3 godzinki ciągle coś tam zmieniali w komputerach poprawiali i znowu cisneli ją i tak w koło aż skończyli . A i zapomniałem dodać że wcześniej umawiałem się z nimi na badanie wstępne samochodu czy nadaje się do podkręcania (sprawdzali stan silnika itd)podobno 60% aut odrzucają po takim badaniu (moje zaliczyło testy)Madzia miała 136km po modyfikacji 182km . po takiej akcji mogę śmiało stwierdzić że autko ma buta jak nic ale taka zabawa jest bardzo kosztowna. niestety większa moc niesie za sobą większe spalanie około 1.2 litra więcej niż przed modyfikacja ( ale powiedzieli mi to przed robotą że tak będzie więc wiedziałem w co się pakuje) no i przy jeździe z prędkością 180-200 na autostradach potrafi wrąbać 50-80 ml oleju na 1000 km .(ale o tym też mi powiedzieli) . są plusy i minusy ja już tak jeżdżę ponad rok i jestem BARDZO zadowolony :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2011, 16:38
Posty: 353 (5/7)
Skąd: Nederlande
Auto: MAZDA 6 2.0 Diesel oryg.136km 2004r KOMBI

Postprzez Hubix » 26 lut 2013, 19:17

182 z 136 koni to bardzo duży wycisk.

160KM to myślę, że takie bezpieczne MAX.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez wujek116 » 10 mar 2013, 00:32

Powiedzieli mi że mogli by jeszcze o 10 koni dać więcej ale lepiej nie ryzykować bo znacznie to obciąży silnik więc dałem sobie spokój . to co mam to mi wystarcza i to z zapasem .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2011, 16:38
Posty: 353 (5/7)
Skąd: Nederlande
Auto: MAZDA 6 2.0 Diesel oryg.136km 2004r KOMBI

PostTen post został usunięty przez Rafał_ 13 mar 2013, 23:03.
Powód: Reklama.

Postprzez kulca » 24 mar 2013, 15:53

Jak by ktoś był zainteresowany boxem RaceChip to mam do sprzedania za 200 zł (nareszcie robię mapę). http://www.racechip.de
Szczegóły w dziale: SPRZEDAM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2008, 00:38
Posty: 238 (3/1)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 6 GY 2.0 RF-7J 143KM

Postprzez TuneFORCE » 30 mar 2013, 02:18

Program to program, software optymalizuje się pod konkretny model i fura śmiga dużo lepiej niż na boxach.

Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 23 lip 2005, 17:28
Posty: 104 (0/1)
Skąd: Poznań/Wałbrzych/Gdańsk
Auto: Fajne ;–)

Postprzez corrado1980 » 6 kwi 2013, 22:35

jak wycinałem DPF-a , wymienili mi olej , zrobili remap ECU i z 140 KM – mówili , że jest około 180 KM hahaha – koszt 1600 zł ... w pakiecie <spoko> . Pierwsze wciśnięcie gazu po zrobieniu ... <glupek2> masakra , różnica gigantyczna , był tak żwawy jak :> . Polecam tego typu zabawy , co prawda chyba wzrosło mi zużycie paliwa o około 0,5 l – ale to pryszcz <lol> .
Teraz na światłach bujam – pajaców z lepszych furek <dupa>

wykonane w Poznaniu na mazda 6 GH 2008 2.0 D 140 KM
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2012, 21:22
Posty: 43
Skąd: Birmingham
Auto: Aurora Blue

Postprzez Rafał_ » 6 kwi 2013, 22:40

Co to znaczy "mówili że ma 180KM", nie hamowali auta, nie dostałeś wykresów?
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez P@wel » 17 kwi 2013, 14:15

Przeczytałem juz chyba połwę forum :–) i niestety nie znalazłem opini na temat firmy ProRacing. Zadzwoniłem do nich i zaproponowali mi box za 699zł + 100zł za opcjonalny programator. Osoba z którą rozmawiałem zaproponowała ten box (cyfrowy) a nie analogowy(za 399zł) ze względu na rocznik auta i DPF. Ma to przynieść moc większą o 20-30KM i moment 30-50Nm. W cenie jest wliczone programowanie pod wskazany model auta.

Myślicie, że warto w to zainwestować? Wiem, że re-map jest lepszy, ale myślę że długo tym autem nie pojeżdżę więc nie chciałbym za dużo inwestować a ten box można przełożyć do innego auta. Chciałbym osiągnąć lepszą dynamikę i elestyczność, a jak zużycie spadnie to będzie to dodatkowy bonus. Nie liczę, że rodzinne kombi zmieni się w F1.

Poniżej link do aukcji z takim boxem:
http://allegro.pl/chip-tuning-chiptunin ... 02311.html
Początkujący
 
Od: 16 gru 2012, 01:46
Posty: 6
Auto: Mazda 6 GH 2.0D 2008 (140KM)

Postprzez kulca » 17 kwi 2013, 15:13

mape można zrobić już za 800, więc moim zdaniem płacenie za boxa 700 jest bez sensu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2008, 00:38
Posty: 238 (3/1)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 6 GY 2.0 RF-7J 143KM

Postprzez P@wel » 17 kwi 2013, 15:59

Niestety nie mieszkam w Polsce i obawiam się, że tutaj 800zł mi nie wystarczy. Potrzebuję coś do samodzielnego montarzu na niedługi czas z opcją wymontowania przed sprzedażą
Początkujący
 
Od: 16 gru 2012, 01:46
Posty: 6
Auto: Mazda 6 GH 2.0D 2008 (140KM)

Postprzez zulus25 » 19 kwi 2013, 20:49

Czy probowal ktos zalozyc box lub chip z V-tech do dieselka 140 KM z 2008r. Interesuje mnie takie delikatne podniesienie mocy samochodu. Czy ktos mial jakies problemy z silnikiem po takim dodatkowym wzmocnieniu autka. Slyszalem ze poprawi sie dynamika i moze wplynac pozytywnie na spalanie a wady???
Początkujący
 
Od: 1 kwi 2013, 10:22
Posty: 7
Skąd: Kamienica
Auto: Mazda 6 2.0 diesel rok 2008

Postprzez Sebal » 19 kwi 2013, 22:04

Miałem zrobiony program w GY 2,0 MZR-CD a teraz mam narazie box w GH 2,2 diesel 180 KM. W żadnym samochodzie nie miałem żadnych problemów. Jedyne na co trzeba zwracać uwage to na podkładki pod wtryskami. Mogą się szybciej skończyć. Jak będzie korzystał ze zwiększonej mocy z umiarem nic się silnikowi nie stanie.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2007, 10:22
Posty: 635 (1/6)
Skąd: Lublin
Auto: było:
Mazda 6 2.0 diesel GY
Mazda CX-7 diesel ER
Mazda 2 1.3 86 KM DE
Mazda 6 2.2 180 KM GH
Mazda 6 2.2 175 KM AWD GJ
Mazda 3 2.0 150 KM AT BL
Jest:
Mazda CX 60 PHEV KH
Mazda 3 2.0 120 KM AT BM

Postprzez djmaqs » 23 kwi 2013, 14:09

na jaki przyrost mocy mozna liczyc w 2,0d (140km)??
djmaqs
 

Postprzez Sebal » 23 kwi 2013, 19:49

Około 160-170 KM i jakieś 360-380 Nm. Granice podaje dlatego, że wzrost parametrów silnika zależy od danego egzemplarza. Oczywiście można i więcej ale to już robi się niebezpieczne bez dodatkowych modyfikacji.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2007, 10:22
Posty: 635 (1/6)
Skąd: Lublin
Auto: było:
Mazda 6 2.0 diesel GY
Mazda CX-7 diesel ER
Mazda 2 1.3 86 KM DE
Mazda 6 2.2 180 KM GH
Mazda 6 2.2 175 KM AWD GJ
Mazda 3 2.0 150 KM AT BL
Jest:
Mazda CX 60 PHEV KH
Mazda 3 2.0 120 KM AT BM

Postprzez BloodyGT » 23 kwi 2013, 22:12

Sebal napisał(a): teraz mam narazie box w GH 2,2 diesel 180 KM


Jaka masz teraz moc w swoim autku???:))
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2011, 19:34
Posty: 48
Skąd: Bristol-United Kingdom
Auto: Była:
Mazda 6 2003R 2.0 Disel 136 TS2
Jest:
Mazda 6 2010R 2.2 Disel 163 TS

Postprzez Sebal » 23 kwi 2013, 22:39

Nie byłem jeszcze na hamowni ale w CX-7 z tym samym silnikiem (tyle że moc pierwotna 172 KM) miał 190 KM i 465 NM. Box mam ten sam tylko jeszcze trochę podkręcony (jest tam regulacja). Podejrzewam że powinno być koło 200 KM i jakiś 480 NM. Jak będę miał z godzinkę czasu kiedyś to podlece na hamownie.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2007, 10:22
Posty: 635 (1/6)
Skąd: Lublin
Auto: było:
Mazda 6 2.0 diesel GY
Mazda CX-7 diesel ER
Mazda 2 1.3 86 KM DE
Mazda 6 2.2 180 KM GH
Mazda 6 2.2 175 KM AWD GJ
Mazda 3 2.0 150 KM AT BL
Jest:
Mazda CX 60 PHEV KH
Mazda 3 2.0 120 KM AT BM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje