CHIP Tuning – DIESEL

Postprzez krzych » 4 gru 2009, 16:19

Riki napisał(a):To jest normalne zjawisko. Nie przekraczaj na postoju czerwonego pola – dobrze radzę...

A co wlasciwie to powoduje? Panewki cy cus?
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Udesky » 4 gru 2009, 17:11

asaselllo napisał(a):bez niczego na biegu jałowym jak wciśniemy gaz do oporu to otrzymamy ok 5100 obr/min,
z cewką i chipem to ok 5400

Wysoko wam się kręcą te diesle. Też tak chce. :P
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez asaselllo » 4 gru 2009, 21:41

jakiś czas temu bazprem mnie odwiedził, zrobił fotki i filmiki. Sprawdził efekty i pewnie za jakiś czas wrzuci wszystko na forum.
Sprawdzicie jakie to naprawdę proste przy naprawdę ciekawych efektach :)
Forumowicz
 
Od: 3 gru 2009, 11:25
Posty: 58
Skąd: Sieradz
Auto: 323f DITD 101KM

Postprzez asaselllo » 4 gru 2009, 21:42

oczywiście bartezm mnie odwiedził :) za błąd przepraszam
Forumowicz
 
Od: 3 gru 2009, 11:25
Posty: 58
Skąd: Sieradz
Auto: 323f DITD 101KM

Postprzez Barthez » 4 gru 2009, 23:46

tak tak :)
efekty sa widoczne
dopiero co dojechalem do domku i czuje juz poduche wiec nad tematem popracuje dopiero jutro... lub najpozniej w poniedzialek... mam pare robotek do zrobiemia przy mazdzie hrv :)

ps
hrv stoi w miejscu przy wystrojonej ditd................................... ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Riki » 5 gru 2009, 00:30

Udesky napisał(a):Wysoko wam się kręcą te diesle. Też tak chce


Ojj... ale nie ma takiej potrzeby... na prawdę szkoda silnika. Dyszel przy tych obrotach tylko się męczy...

bartezm czekamy spokojnie na relację, dziękujemy ;)

asaselllo używaj proszę funkcji edytowania postów :) będzie czytelniej.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Udesky » 5 gru 2009, 00:32

Riki napisał(a):Udesky napisał:
Wysoko wam się kręcą te diesle. Też tak chce


Ojj... ale nie ma takiej potrzeby... na prawdę szkoda silnika. Dyszel przy tych obrotach tylko się męczy...

Nie no ja wiem, tak tylko żartowałem. :D
U mnie czerwone pole zaczyna się przy 4700rpm, a i tak ok 4200 rpm mam max moc. 11.12.09 w końcu dowiem się gdzie dokładnie. :D
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez daniel20 » 7 gru 2009, 17:42

Witam. kiedyś czytałem te posty ale teraz tyle tego i nie wiem czy coś sie zmieniło był by ktoś na tyle uprzejmy by powiedzieć czy już można chipować mape w DITD czy tylko zostaje power boxy???
Forumowicz
 
Od: 30 paź 2008, 23:30
Posty: 46
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda Premacy Ditd

Postprzez Barthez » 7 gru 2009, 17:46

daniel20 napisał(a):zostaje power boxy

zostaje
ale nie tylko...
opracowanie w procesie...
prosze o chwile cierpliwosci
edit:
mam strasznie toporny net, jak ktos niecierpliwy to zaladowalem juz 2 filmiki na yt na mojej stronce... a jest ich ze 5... jak bede mial wsjo to zrobie tu opis i pdziele sie wrazeniami...
Ostatnio edytowano 7 gru 2009, 20:26 przez Barthez, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Riki » 7 gru 2009, 20:12

bartezm czekamy czekamy <ganja> <uklon>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez mazielony » 8 gru 2009, 00:07

bartezm twoja strona nie dziala, przynajmniej u mnie. Znalazlem na YT te dwa filmiki, ale nie jestem w stanie jak narazie ocenic czy daje cos wiecej ta cewka:) tak tak wiem ze jestem ten niecierpliwy <glupek2>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 21 sie 2009, 17:37
Posty: 24
Skąd: Warszafka
Auto: 323F 2.0 DITD 90KM

Postprzez daniel20 » 11 gru 2009, 10:38

Czyli rozumiem że nie ma czegoś takiego jak zmiana mapy (chip) w DITD? To ważne panowie bo chcem kupić boxa ale nie chcem zrobić czegoś głupiego bo może już wymyślono Chip w Ditd.
Forumowicz
 
Od: 30 paź 2008, 23:30
Posty: 46
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda Premacy Ditd

Postprzez Barthez » 11 gru 2009, 10:51

Daniel wstrzymaj sie jeszcze chwile – mam w robocie urwanie jaj – na wczoraj mialem zrobic dtr a jestem w polowie... mimo ze siede po 14godzin ...
w weekend przygotuje dokladny opis
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez daniel20 » 11 gru 2009, 22:23

no bartezm przekonałeś mnie :) pomodle się za Ciebie i za twoją pracę. zdrówka życze. :)
Forumowicz
 
Od: 30 paź 2008, 23:30
Posty: 46
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda Premacy Ditd

Postprzez mazielony » 11 gru 2009, 22:38

daniel20 a odpowiadajac na twoje pytanie chyba nie jest mozliwe zrobienie nowych map silnika.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 21 sie 2009, 17:37
Posty: 24
Skąd: Warszafka
Auto: 323F 2.0 DITD 90KM

Postprzez daniel20 » 13 gru 2009, 00:39

mazielony popraw mnie bo moge się mylić. Chodzi mi o to żeby zwiększyć moc za pomocą zmiany oprogramowania a nie instalacji boxa. tylko o to chodzi.
Forumowicz
 
Od: 30 paź 2008, 23:30
Posty: 46
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda Premacy Ditd

Postprzez mazielony » 13 gru 2009, 11:41

daniel20 tak z tego co wiem, specjalista nie jestem i sie nie uwazam, w DiTD w rachube wchodzi tylko BOX. no i moze jeszcze ta cewka ale czekamy na relacje bartezm
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 21 sie 2009, 17:37
Posty: 24
Skąd: Warszafka
Auto: 323F 2.0 DITD 90KM

Postprzez Gib » 13 gru 2009, 12:32

programator trzeba by zrobić.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez mazielony » 20 gru 2009, 23:24

We wtorek albo srode postaram sie pochawalic zamontowanym boxem z kreatora Mocy. mialem sie chwalic juz wczesniej (hehe skromnosc) ale ten czlowiek z Kreatora Mocy (KM) w piatek powiedzial mi ze V-tech zle w katalogu opisuje boxy do mazdy 323F i wlozyli mi boxa model 101 a powinni model 104 do pompy Denso, wiec w srode maja mi go zamienic na ten odpowiedni, oczywiscie za free.
narazie mam 118KM i 259Nm. Choc KM twierdzi ze da sie wiecej wyciagnac. czuje roznice szczegolnie przy robieniu redukcji i wyprzedzaniu. glownie o to mi chodzilo. samochod nie szarpie i nie dymi. ciekawe jak ze spalaniem bedzie, bo czuje ze mi sie noga ciezsza zrobi :D
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 21 sie 2009, 17:37
Posty: 24
Skąd: Warszafka
Auto: 323F 2.0 DITD 90KM

Postprzez Enduro » 20 gru 2009, 23:31

nie polecam opcji tuningowania elektronicznego na maxa,
bo moze to wyjsc bokiem!
z moich spostrzezen puls 30 % mocy dodatkowo,
to opcja w zielonym zakresie, powyzej jest znacznie wieksze ryzyko uszkodzen silnika i jego podzespolow
sam osobiscie widzialem potopione i popekane tloki przez taki tuning!
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje