Jacek176 napisał(a):Moim zdaniem, jesli masz zdrowy silnik, to szkoda czasu i pieniędzy na swap. Ja osobiście poszukałbym tylko kolektora wydechowego, turbiny oraz downpipe od BPT Do tego wydajniejsza pompe paliwa (tez moze byc od BPT lub jakas Walbro) oraz wtryskiwacze (BPT lub inne, dla zainteresowanych mam liste wtryskow z innych aut ktore beda pasowac P&P). Montaż będzie plug & play. Wszystko to wystroić jakąś świnką, np. ecumaster i jazda.
Przy tak niskim stopniu sprężania jak ma BP w tej wersji nie ma potrzeby odprężania i można pokusić się o dużo więcej niż tylko soft. Five dmuchał 0.7 bara przy stopniu sprężania 9.5:1 a BP w 323 miał stopień 9.0:1
Silnik jest w miare zdrowy... Tzn. śmiga aż miło, ale małe ubytki oleju zauważyłem po ostrzejszych jazdach
Generalnie pierwsze o czym myślałem to właśnie coś a'la projekt Five'a, ale poczytałem o SWAPIE na BP-T i teraz to mnie zaciekawiło...
Rozważę chyba jednak kwestie uturbienia BP gdyż silniki BPT są dość ciężko dostępne i dość drogie