K8 + turbo

Postprzez EmiGrant » 10 mar 2010, 01:44

Najpierw nie ladnie bylo by sie nieprzedstawic Mam na imie Marcin 20 lat mieszkam za granica od dluszego czasu (nie krytykowac za polski)
2 lata temu zakupilem mazde mx3 znalazlem teraz sobie silnik 1.8 6v bylby ktos chetny potowarzyszyc mi w uturbieniu silnika?
nie licze na wielkie konie chodzi mi o jazde wekendowa z pszyspieszeniem
nie uturbialem jeszcze silnikow ale jestem mechanikiem (wienc prosze o wyrozumialosc;p)chcialbym sprobowac wszystko na wlasna reke mam czas i ochote zrobic fajny projekt dla siebie byc z tego dumny

na poczatek mam pare pytan na ktore chcialbym uzyskac odpowiedzi od fachowcow ktorzy juz maja takie cacko lub ci ktorzy wiedza z czym sie to je:
Czy turbo Disla od nissana pajero lub innego jeepa by wystarczylo
co byscie poradzili wymienic na nowe/sportowe(dlaczego i jaki koszt szacowany by byl)
posiadam IC od subaru imprezy sti (co o tym myslicie)


Zapraszam wszystkim zainteresowanych zapowiada sie dluga zabawa:)ale bedzie warto zobaczyc koncowy efekt!!
wszystko bedzie dokumentowane i opisywane jak to zrobilem!

Pare zdjec na poczatku aby bbylo latwiej rozkrecic
to jest jeszcze 1.6
http://img203.imageshack.us/i/aout12.png/
http://img691.imageshack.us/i/aout1.png/
http://img10.imageshack.us/i/aout13.png/
http://img715.imageshack.us/img715/4817/aout14.png
to chce wsadzic;)
http://img191.imageshack.us/img191/4894/aount11.jpg
Brave Do Not LIVE Forever ////\\\\\ But ThE GauGioUs dO nOt livE at AlL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2010, 01:22
Posty: 30
Skąd: Cork
Auto: Mazda mx3 1.5 –>1.8v6->1.8v6 Turbo

Postprzez Rafał_ » 10 mar 2010, 02:24

Troszkę nie ten dział, to mi bardziej podchodzi pod Tuning ;) .
Jeśli myślisz o k8T to tu znajdziesz sporo informacji <nauka> :
viewtopic.php?f=49&t=76249
k8T kolegi walker_1.
Powodzenia w realizcji projektu :D .
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez EmiGrant » 10 mar 2010, 18:48

dzieki jarku przeczytalem jego watek ale szczerze mowiac nic szczegolnego sie nie dowiedzialem oprocz tego ze ma "zly kolor na zderzaku"ktorego wcale nie widac;)
Brave Do Not LIVE Forever ////\\\\\ But ThE GauGioUs dO nOt livE at AlL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2010, 01:22
Posty: 30
Skąd: Cork
Auto: Mazda mx3 1.5 –>1.8v6->1.8v6 Turbo

Postprzez walker_1 » 11 mar 2010, 09:44

EmiGrant napisał(a):dzieki jarku przeczytalem jego watek ale szczerze mowiac nic szczegolnego sie nie dowiedzialem oprocz tego ze ma "zly kolor na zderzaku"ktorego wcale nie widac;)

No wiesz, nikt Ci nie napisze punkt po punkcie jak założyć turbo, jakie części kupić i co gdzie to wszystki zamontować, bo jak ktoś bierze się za taki temat, to albo płaci dużo pieniędzy i robią to za niego inni albo wie o co w tym wszystkim chodzi ;)
Powodzenia w pracach przy aucie, bo to dosyć trudny temat.

P.S. Turbina od diesla do wysokoobrotowej v-ki to raczej średni pomysł :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2007, 18:24
Posty: 163
Skąd: Lubin/Wrocław
Auto: Mx-3 K8-t

Postprzez EmiGrant » 11 mar 2010, 15:46

nic nie pisalem krok po kroku ale doradzenie mi kilku rzeczy bo po co mm kase tracic na cos co mi sie nie sprzyda juz wiem ze musze szukac innej turbiny dzieki za to ;) jezeli uturbie sam to bede ci mogl powiedziec ze sie myliles;;)
Brave Do Not LIVE Forever ////\\\\\ But ThE GauGioUs dO nOt livE at AlL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2010, 01:22
Posty: 30
Skąd: Cork
Auto: Mazda mx3 1.5 –>1.8v6->1.8v6 Turbo

Postprzez piwo » 11 mar 2010, 17:35

a co chcesz wiedziec?
ile chcesz pompowac? 0,2 bara czy wiecej?
tanie turbawki sa od volvo czy od forda probe.z deisla z tego co wiem sie nie nadaja bo sa robione na nizsze temperatury spalin.
intercooler masz
do tego jakis blow off
jakis regulator paliwa
i tyle
spawasz wszystko do kupy i potem stroisz
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (220/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez EmiGrant » 11 mar 2010, 17:54

liczylem na 200 kucykow z tego co czytalem zapewni mi to 0,5 bara bez zmian wtryskow ale co bedzie w silniku sie dzialo? nie chce go wyzucic zaraz po 1 tygodniu sprawdzania wole dolozyc co nie co .
co myslicie o wlozeniu turba z 99 subaru wrx ?
Brave Do Not LIVE Forever ////\\\\\ But ThE GauGioUs dO nOt livE at AlL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2010, 01:22
Posty: 30
Skąd: Cork
Auto: Mazda mx3 1.5 –>1.8v6->1.8v6 Turbo

Postprzez piwo » 11 mar 2010, 20:29

moze byc.do tego ms cofnac zaplon wystroic porzadnie i bedzie smigac.wtryski wlozyc od 2,5 kl pewnie cale 200zl beda kosztowac cie :)
turbinki mitsubishi td04 nie sa jakeis drogie
http://www.allegro.pl/item956224925_subaru_impreza_gt_wrx_93_99_turbosprezarka.html
http://www.allegro.pl/item954992424_subaru_impreza_wrx_turbosprezarka_td04_l.html
do 0,5 bara powinno starczyc ci spokojnie i do tychg 200 koni :)
a i nie licz ze przy 0,5 bara ebdzie 200 koni :) nie wierze w to.moze 180 :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (220/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez EmiGrant » 12 mar 2010, 00:10

przeczytalem temat o tym jak walker_1 uturbil swoja mowil ze ma na 0,2bara 180 konikow bez wchodzenia w silnik tez cos mi sie nie wiezy ale coz;)
wienc zaufam ci i kupuje z wrx;) turbinke
po weekendzie powinienem juz ja miec
Brave Do Not LIVE Forever ////\\\\\ But ThE GauGioUs dO nOt livE at AlL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2010, 01:22
Posty: 30
Skąd: Cork
Auto: Mazda mx3 1.5 –>1.8v6->1.8v6 Turbo

Postprzez walker_1 » 12 mar 2010, 09:42

EmiGrant napisał(a):przeczytalem temat o tym jak walker_1 uturbil swoja mowil ze ma na 0,2bara 180 konikow

Proponuję zatem dokładnie przeczytać ten temat, bo nigdy nie pisałem, że dmucham 0.2 bara <lol> Przy dmuchaniu 0.35-0.4 bara mam jakieś 180-190koni – nie sprawdzałem na hamown i więc nie napiszę dokładnie ile :)

EmiGrant napisał(a):bez wchodzenia w silnik tez cos mi sie nie wiezy ale coz;)

No to po co wogóle ta cała dyskusja skoro lepiej ode mnie wiesz co robiłem, a czego nie robiłem z silnikiem <rotfl>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2007, 18:24
Posty: 163
Skąd: Lubin/Wrocław
Auto: Mx-3 K8-t

Postprzez EmiGrant » 12 mar 2010, 12:04

kazali mi przeczytac twoj post;0 ale przeczytam go z checia jeszcze raz <oczy>
Brave Do Not LIVE Forever ////\\\\\ But ThE GauGioUs dO nOt livE at AlL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2010, 01:22
Posty: 30
Skąd: Cork
Auto: Mazda mx3 1.5 –>1.8v6->1.8v6 Turbo

Postprzez piwo » 12 mar 2010, 15:48

sory walker ale jakbys mial 180 koni to smialo zszedlbys z czasem do stu ponizej 7 sekund.blizej juz by bylo 6,5.zrob sobie pomiar i powiedz jaki masz czas do 100.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (220/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez EmiGrant » 12 mar 2010, 17:57

Ludzie nie ma co sie klucic
Lepiej powiedzcie mi jakiego offa i FMU kupic;)




Co sadzicie o tym
http://cgi.ebay.ie/HKS-SSQV-SQV-2-Blow- ... 3a586deb3d

i czy wie ktos od jakiego cisniedzia dziala WASTEGATE

http://cgi.ebay.ie/38MM-EXTERNAL-WASTEG ... 563976f6d3
Ostatnio edytowano 12 mar 2010, 18:08 przez EmiGrant, łącznie edytowano 1 raz
Brave Do Not LIVE Forever ////\\\\\ But ThE GauGioUs dO nOt livE at AlL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2010, 01:22
Posty: 30
Skąd: Cork
Auto: Mazda mx3 1.5 –>1.8v6->1.8v6 Turbo

Postprzez piwo » 12 mar 2010, 18:04

Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (220/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez EmiGrant » 13 mar 2010, 16:20

dzieki za ta stronke zamowilem bandaz i 2 wskazniki troche mnie drogo wyszlo ale cuz:)
moze wiesz gdzie moge kupic Rure bezrdzewna do wydechu (chcialbym zrobic wlasny wydech) Popieracie?

To juz prawie wszystko co mi trzeba teraz czekac na silniczek ;) juz jedzie do mnie poskladac do kupki wystroic i smigac
Brave Do Not LIVE Forever ////\\\\\ But ThE GauGioUs dO nOt livE at AlL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2010, 01:22
Posty: 30
Skąd: Cork
Auto: Mazda mx3 1.5 –>1.8v6->1.8v6 Turbo

Postprzez piwo » 13 mar 2010, 17:13

Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (220/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez ravo » 13 mar 2010, 20:50

IC od Subaru to średni pomysł tym bardziej locha z STI, mocowania i w dodatku flansza specjalna, lepiej coś zwykłego pod FMIC

szczerzę to czeka Cie dużo pracy, poszukaj na forach tuningowych jakiś opisów choć o to ciężko bo każdy się kryje z tym co zrobił
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez EmiGrant » 13 mar 2010, 22:49

dzieki ze sie teraz wpisales jak wszystko pokupowalem...
Brave Do Not LIVE Forever ////\\\\\ But ThE GauGioUs dO nOt livE at AlL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2010, 01:22
Posty: 30
Skąd: Cork
Auto: Mazda mx3 1.5 –>1.8v6->1.8v6 Turbo

Postprzez mlody1921 » 14 mar 2010, 13:27

to do kogo masz pretensje ? jest tyle tematów o turbieniu v6 że hoho

Na naszym forum przynajmniej jeden porządny....
Na forum Probe
Na forum Mx 6
Na forum Mx 3

Wójek Google zaprasza, samo kupno elementów to jeszcze żaden wyczyn, trudne będzie upchać IC, o rurowanie do niego , pomieszczenie sie z dojściem spalic do turbo wyjsciem w wydech, kolanek troche pojdzie, jeszcze spust oleju, wyjście do smarowania turba.

0,5 bara na FMU i Serii wtryskach może da w granicach 170-180 koni, zależy w jakim stanie masz silniczek :)

Są już dwie 1,8v6 turbo do sprzedania :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez EmiGrant » 14 mar 2010, 14:52

kogo masz pretensje ? jest tyle tematów o turbieniu v6 że hoho

Przeczytalem jakos pare forum i owszem sa ale Druciaki zmienianie prawie cale Silniki Jezeli chcialbys wiedziec Poszukuje Na seryjnych rzeczach napisalem to na poczatku posta

Wójek Google zaprasza, samo kupno elementów to jeszcze żaden wyczyn, trudne będzie upchać IC, o rurowanie do niego , pomieszczenie sie z dojściem spalic do turbo wyjsciem w wydech, kolanek troche pojdzie, jeszcze spust oleju, wyjście do smarowania turba.

jezeli przeczytales moj wstep powinienes zobaczyc ze napisalem tak ze mam czas i checi straszne aby ten projekt ukonczyc

Są już dwie 1,8v6 turbo do sprzedania

CZy ja napisalem ze chce Kupic silnik z turbem czy chce zrobic i sie z niego cieszyc??....

0,5 bara na FMU i Serii wtryskach może da w granicach 170-180 koni, zależy w jakim stanie masz silniczek

dowiedzialem sie ze dostane 180 koni wystarczy mi bede sie nimi cieszyl

Podsumowanie nie jestes taki wielki w nowosciach^^i czytaniem ze zrozumieniem
Brave Do Not LIVE Forever ////\\\\\ But ThE GauGioUs dO nOt livE at AlL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2010, 01:22
Posty: 30
Skąd: Cork
Auto: Mazda mx3 1.5 –>1.8v6->1.8v6 Turbo

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje