Lepiej wstawiać tłumik przelotowy o odpowiedniej średnicy we/wyjścia niż ten łuskowy badziew,co powoduje zjawiska falowe. Co do wycinania katów a ekologii...Ostatnio na Discovery był program odnośnie emisji CO2. Okazało się, ze ogólnoświatowa motoryzacja emituje do atmosfery tylko 11% emisji C02 ,czyli mniej niż wszytskie wulkany na swiecie. 11% motoryzacja, 20%– natura np. wulkany, 20 lotnictwo, aż 49% przemysł ciężki,przy czym 60% emisji C02 przemysłu to Chiny i Indie. Okazało się, że gdyby zatrzymać całą emisję CO2 z motoryzacji to nie miała by ona żadnego wpływu na polepszenie klimatu na ziemi. Dlatego były sprzeczne opinie odnośnie postępu motoryzacji a tym samym wyścigu o nowe emisje C02. Przeskok z Euro 1 na Euro 4 zmniejszył tylko 0,5% emisji ogólnoświatowego C02. Więc stwierdzono, ze nie ma po co ścigać sić o normć Euro 6, ponieważ nakłady beda wieksze niż korzysci. Poza tym w lotnictwie nie ma katalizatorów,a sam przemysł ciężki przyczynia sie do tego co mamy.Setritus napisał(a):wstawiłem strumienice łuskową za 49 zł
Wycięcie katalizatora
Artiks tylko co ma katalizator do produkcji Co2 Mniej spalonego paliwa to dopiero mniej co2, obojętne z katalizatorem czy bez.
A co do tego co piszesz to 100% prawdy.
To wszystko polityka, a nie ochrona środowiska. Wymysły Unii.
A co do tego co piszesz to 100% prawdy.
To wszystko polityka, a nie ochrona środowiska. Wymysły Unii.
To tak samo jak ta nagonka na samochody "elektryczne", że są niby bardziej ekologiczne bo spalają mniej benzyny.
Za to wykorzystują prąd, który w większości jest wytwarzany przez elektrownie, które spalają węgiel
Za to wykorzystują prąd, który w większości jest wytwarzany przez elektrownie, które spalają węgiel
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Lukano napisał(a):Artiks tylko co ma katalizator do produkcji Co2
Nie ma nic Ale CO2 to najmniejszy syf jaki produkują samochody – cała reszta to zło a właśnie tą resztę kastruje katalizator
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
poprę Artiks, a do tego dodam że aby wyprodukować auto z normą euro4 w porównaniu z euro1 trzeba wyemitować więcej CO2 niż auto z normą euro1 wydali z wydechu przez cały swój żywot – i gdzie tu logika
oczywiście w pieniądzach jak zwykle...
oczywiście w pieniądzach jak zwykle...
brii napisał(a):Nie ma nic oczko Ale CO2 to najmniejszy syf jaki produkują samochody – cała reszta to zło a właśnie tą resztę kastruje katalizator
Wim, ale w tamtym poście była mowa tylko o Co2
Co2 mamy w napojach więc nie może być taki trujący
Moja tez tak ma i obie przed katem
- Od: 27 kwi 2008, 03:34
- Posty: 16
- Skąd: Września
- Auto: Mazda 323f BA 2,5 v6
Ja mam obie przed katem tez v6
- Od: 27 kwi 2008, 03:34
- Posty: 16
- Skąd: Września
- Auto: Mazda 323f BA 2,5 v6
witam serdecznie mam takie male pytanko zalozylem ostatnio tlumik sportowy ale nie ma on niestety takiego pomruku basowego czy usuniecie katalizatora i zastapienie go czyms innym spowoduje inne brzemienie tlumika ? a moze macie inne rady co mozna zrobic zeby bylo lepiej ?
- Od: 7 sty 2010, 12:25
- Posty: 73
- Skąd: lodz-widzew
- Auto: mazda premacy 2000r i mazda 323F pozostala :)
zalezy jaki tłumik kupiłeś. są tłumiki i tłumiki.
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
Lukano napisał(a):Tak, po usunięciu kata będzie pierdział jak wartburg i śmierdział jak on
Po usunięciu kata nic nie pierdzi, co do smrodu się nie wypowiadam
jak masz tlumik srodkowy i okncowy nawet w przelocie to nie bedzie [tiiit] bo wycieciu kata
-
Pyton162
tzn zalozylem tlumik koncowy normalnie w firmie zastec ale nie jestem zadowolony z jego pracy niestety i gosciu powiedzial ze jak wywale kata i zastapie go czyms innym to bedzie chodzil tak jak powinien ... sam nie wiem co mam zrobic :/
- Od: 7 sty 2010, 12:25
- Posty: 73
- Skąd: lodz-widzew
- Auto: mazda premacy 2000r i mazda 323F pozostala :)
u mnie padł kat, wymieniłem na uniwersalny -metalowy AWG i jest oki, spaliny znowu w normie
witam
mam pytanie odnośnie katalizatora . czy w maździe 323f BG 90r. 1.8 16v 103km jest tez katalizator bo nie wiem właśnie. i czy rura kolektora jest właśnie tym katalizatorem. czy można go zastąpić samą rura i czy nie przyczepia się na badaniach. bo u mnie ta siatka na tej rurze kolektora jest rozerwana i myślę ze to może powodować ze jest głośno przy wysokich (3,5 tys) obrotach. nie kupie za 230 zł nowej rury . dodam ze mam środkowy tłumik oryginalny a końcowy sebringa. dziękuje za odpowiedzi.
mazda rulez
mam pytanie odnośnie katalizatora . czy w maździe 323f BG 90r. 1.8 16v 103km jest tez katalizator bo nie wiem właśnie. i czy rura kolektora jest właśnie tym katalizatorem. czy można go zastąpić samą rura i czy nie przyczepia się na badaniach. bo u mnie ta siatka na tej rurze kolektora jest rozerwana i myślę ze to może powodować ze jest głośno przy wysokich (3,5 tys) obrotach. nie kupie za 230 zł nowej rury . dodam ze mam środkowy tłumik oryginalny a końcowy sebringa. dziękuje za odpowiedzi.
mazda rulez
Tylko Chuck Norris wie ze moja mazda jest szybsza od jego kopnięcia :D
- Od: 6 maja 2010, 16:48
- Posty: 16
- Skąd: Suwałki
- Auto: mazda 323F 1.8 16v 91r. 103 km
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje