smile napisał(a):przewiercić przed samym kolektorem,
pomiar masz na wyjściu z IC a do kolektora jest bardzo krótki odcinek tak że nic to nie da bo nie ma tam drastycznego spadku ciśnienia.
www.mazdaspeed.pl
smile napisał(a):przewiercić przed samym kolektorem,
Mam nadzieję, że nie ma Ale opaski i tak wymienię, chciałem te samozaciskowe, oryginalne Mazdy, ale cena zabija..... 50-60 zł za jedną opaskę...Neonixos666 napisał(a):nic to nie da bo nie ma tam drastycznego spadku ciśnienia.
Neonixos666 napisał(a):mbc w RF4F odpada. ale daj podkładki pod 3 śruby od gruszki to powinno pomóc.
Ps. najpierw załóż same oporniki
kierownik napisał(a):w polifcie nie da się zdystansować gruszki przez ustawienie na cięgnie?
smile napisał(a):Co do przycisku, może by tak inaczej, włącznik pod pedałem gazu? Dociśnięcie do "dechy" by powodowało załączenie obwodu i aktywację pierwszej prędkości kosmicznej
smile napisał(a): Czyżbyś miał zamiar wrócić do zabawy?
.Reo. napisał(a):@Neo a da się tam jakoś dojść bez rozwalania wszystkiego ?
dokładnie, zaślepka widoczna z boku kokpitu po otwarciu drzwiNeonixos666 napisał(a):albo z lewej wyjmując zaślepkę
Neonixos666 napisał(a):Ja właśnie tam będę wstawiał przełącznik, zrobiłem go z zaślepki która seryjnie tam jest oraz ze zwykłego przełącznika. Po zamontowaniu będzie ładnie wyglądać i nikt nie wie do tego to służy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości
Moderatorzy Tuning i modyfikacje