Jak podnieść moment i moc w silniku RF2A?
Witam, Panowie z silnikami RF2A nie podłączajcie przez opornik/cewkę przewodów do przepływomierza jak ma to miejsce w silnikach RF4, złe podłączenie moze spowodowac uszkodzenie bost sensora i dodotkowy kłopot/wydatek. Jesli juz to pod przewód od EGR(jest gdzieś w temacie w dziale tuning o opornikach) lub podobno lepiej pod przewód dochodzący do pedału gazu(nad pedałem jest biała wtyczka z 2 przewodami, trzeba zprawdzic pod który z nich można sie podpiąć)
pzdr
pzdr
kupię webasto do DITD
- Od: 24 paź 2008, 13:41
- Posty: 155
- Skąd: Lublin
- Auto: 626 DITD
w RF2 nie ma przepływomierza to do niego nie podłączycie
ja podłączyłem SPV i Bost Sensor, ale właśnie przy podłączaniu zauważyłem że na zaworze EGR jest taki sam kolor przewodu co na Bost Sensor
ja podłączyłem SPV i Bost Sensor, ale właśnie przy podłączaniu zauważyłem że na zaworze EGR jest taki sam kolor przewodu co na Bost Sensor
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
alk80 napisał(a):w RF2 nie ma przepływomierza to do niego nie podłączycie
ja podłączyłem SPV i Bost Sensor, ale właśnie przy podłączaniu zauważyłem że na zaworze EGR jest taki sam kolor przewodu co na Bost Sensor
tak, miał być boost sensor a nie przepływomierz
kupię webasto do DITD
- Od: 24 paź 2008, 13:41
- Posty: 155
- Skąd: Lublin
- Auto: 626 DITD
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Który to kabelek z pedału przyspieszenia połączyć z SPV?
Riki coś wspominał wcześniej ale nie podał dokładnej odpowiedzi.
Czujnik wymieniony(SENSOR BOOST).
Wstawiłem MBC.Szału nie ma.Przed wstawieniem 0,85 po regulacji dobija do 1,2 ale troche zjadę bo czasami łapie coś ala odcięcie.
Riki coś wspominał wcześniej ale nie podał dokładnej odpowiedzi.
Czujnik wymieniony(SENSOR BOOST).
Wstawiłem MBC.Szału nie ma.Przed wstawieniem 0,85 po regulacji dobija do 1,2 ale troche zjadę bo czasami łapie coś ala odcięcie.
- Od: 4 lis 2010, 16:40
- Posty: 7
- Skąd: Elbląg
- Auto: 626 1999 DiTD 101
Mam zamiar podnieść ciśnienie doładowania opisaną tu metodą (podkładki). Jest tu informacja żeby dać dłuższe śrubki. Niestety nie posiadam "stada" śrubek które mógłbym dopasować w trakcie tego "tuningu". Czy może ktoś wie jakie śrubki tam siedzą (średnica i długość)? Mógłbym się zaopatrzyć w odpowiednie śrubki przed całą akcją.
- Od: 30 kwi 2010, 20:31
- Posty: 150
- Skąd: Golub-Dobrzyń
- Auto: Mazda Premacy DITD 2000 r.
M6 – 25-30mm, łeb na torx lub imbus, gdyby były ciut za długie spiłuj pilnikiem albo szlifierką
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
zapomniałem napisać że śrubki mają być kute czyli z oznaczeniem 8.8 lub więcej
Riki ja na próbę miałem 3,5 mm, teraz na stałe mam 4,5mm
Riki ja na próbę miałem 3,5 mm, teraz na stałe mam 4,5mm
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
alk80 napisał(a):teraz na stałe mam 4,5mm
Wiesz może ile Ci pompuje teraz?
No i czy jest odczuwalna różnica pomiędzy zwykłym a 4,5mm?
trepek napisał(a):O samym powietrzu samochód nie pojedzie
W silniku RF2A dawka paliwa jest obliczana na podstawie ilości powietrza.
jest ograniczenie do chyba około 1.5 bara potem jest tryb awaryjny i myślę ze do tej wartości pompa spokojnie wyda. Sam u siebie miałem przez moment ustawione około 1.4 bar i pompa dawała radę.
trepek napisał(a):Pytanie tylko przy jakim doładowaniu pompa nie nadąży z paliwem
To właśnie próbujemy ustalić na forum
Ktoś gdzieś kiedyś pisał że w RF2A do 1.2 bar później tryb awaryjny.
Mi wskazówka chwilowo pokazuje nawet 1.3 a stałe 1.1- 1.2 i nic się nie dzieje, przy ostrzejszym ustawieniu turbo dmuchało pod 1.5 i nic się nie działo.
(RF4F)
(RF4F)
Ja ustawiłem podkładkami (2x1,5 mm) asekuracyjnie na 1.0b w chwilowe do 1,1b a jak się zagotuje to daje 0,9
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Neonixos666 napisał(a):jest ograniczenie do chyba około 1.5 bara potem jest tryb awaryjny i myślę ze do tej wartości pompa spokojnie wyda. Sam u siebie miałem przez moment ustawione około 1.4 bar i pompa dawała radę.
A skąd wiesz, że dawała radę? Kurcze, w sumie bez sprawdzenia na większej głowiczce trudno powiedzieć czy pompa dalej radę czy już nie
- Od: 31 maja 2011, 20:49
- Posty: 40
- Skąd: Olkusz
- Auto: Toyota Yaris Hybrid
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje