Podwójny wydech – Mazda6 GG/GY

Postprzez mikolaj » 21 lut 2011, 00:49

Hubix napisał(a):W orginale rura w dieslu idzie w dół.

Właśnie, Enduro, jak to zrobiłeś? Cały tłumik końcowy wyciąłeś i zamontowałeś od środkowego dwa tłumiki, po obu stronach?
Miejsce jest, pytanie, z jakiego modelu podejdzie i jaki byłby koszt.
Do wymiany na pewno poszedł by też zderzak..
Czy do Twojej podejdzie od MPS'a?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2008, 21:54
Posty: 260
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GG 2004 MZR-CD 136km
Mazda 6 GH 2011 2.2 Kirei 163km

Postprzez Hubix » 21 lut 2011, 00:54

Też myślałem nad zamontowaniem dwóch wydechów, ale chciałbym zostawić oryginalny zderzak.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez mikolaj » 21 lut 2011, 00:56

Hubix napisał(a):Też myślałem nad zamontowaniem dwóch wydechów, ale chciałbym zostawić oryginalny zderzak.

No to będziesz wycinał dziurę? czy na tej zasadzie, żeby obie rury szły w dół?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2008, 21:54
Posty: 260
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GG 2004 MZR-CD 136km
Mazda 6 GH 2011 2.2 Kirei 163km

Postprzez Hubix » 21 lut 2011, 01:03

Żadnej dziury. Chciałbym puścić poniżej zderzaka.

Mikołaju, jak zrobisz taką opcję przy swoim aucie, to daj znać, bo z tego co wiem jesteś z Krk to podjadę obejrzeć.
Póki co Twój widziałem już w Mysłowicach :P Ładne klamki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez Enduro » 21 lut 2011, 12:07

Hubix napisał(a):No dobra.
Dwie rury wyglądają fajnie, ale z kwestią dymienia ??
W orginale rura w dieslu idzie w dół.

w benzynie tez, tylko troche pod innym kątem..pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez ralfvip » 18 kwi 2012, 10:13

Mazda 6 2.0 2 po FL posiada dwa wydechy, z tyłu w zderzaku są dwie zaślepki. Czy montował ktoś końcówki na tłumik w ten sposób, że są one w zderzaku?
Jeżeli tak to proszę o jakieś zdjęcia bo chciałbym zobaczyć jak to wygląda.

Zatem tak przeglądam katalogi i wpadły mi w oko poniższe końcówki Ulter'a:

Końcówka ozdobna pojedyńcza
Obrazek
http://new.ulter.com.pl/offer/endings/single/15

Końcówka ozdobna pojedyńcza
Obrazek
http://new.ulter.com.pl/offer/endings/single/330

Czy jest ktoś w stanie mi powiedzieć czy będą one pasowały do mojego auta? Wymiarowo tzn. średnica, długość, owal itp będą OK. Ale jak wiemy w maździe końcówka oryginalnego tłumika jest skierowana do dołu co utrudni poprawny montaż nowej końcówki. Ma ktoś pomysł jaki tu patent zastosować co by to ładnie wszystko złożyć?
Zdjęcie zaczerpnięte od forumowicza vegasnight9
Obrazek

Nie było chętnych, którzy by się wypowiedzieli w temacie więc ja postanowiłem Wam pokazać jak wyglądają zamontowane u mnie nowe nakładki Ulter'a na końcówki tłumika.
Zamontowałem je w swojej Maździe w zakładzie:
Moto Wydech
05-510 Konstancin-Jeziorna
ul. Klonowa 9
tel kom: 504 127 497
e-.mail: motowydech1@wp.pl
www: http://www.motowydech.eu
koszt: 100zł
czas pracy: 45min

Na początku kilka zdjęć jak wygląda sposób zamocowania nakładki:
Obrazek

Stara końcówka, która była skierowana w dół została obcięta przy samej puszce tłumika, następnie została do niej dospawana prosta końcówka o długości około 15mm, a następnie została dospawana nakładka ULter'a:
Obrazek
Obrazek

Zdjęcie z zamocowanymi nakładkami:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2011, 10:06
Posty: 177
Auto: Mazda 6 Executive '07 GG 2.0 147KM LPG Stag 300 Premium

Postprzez Roman8 » 11 lip 2012, 13:00

A jak to jest z tymi tylnymi zderzakami do poliftow? Sa dwa rodzaje: z zaslepkami lub bez? Bo widze, ze jedni montuja koncowki prose i maja wyciecia w zderzakach, a inni kombinuje nakladki pod katem i puszczaja je pod zderzakiem.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2012, 13:08
Posty: 221 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY – Pb+LPG 2.0 – 2005 FL

Postprzez Pablosz » 11 lip 2012, 20:41

Ralfvip a nie myslłeś żeby zamontować troszkę większe koncówki, chociaż z tymi też wygląda <spoko>
db_AtenzaAuspuff1k1.jpg
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2010, 15:50
Posty: 120
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2007 121KM DPF->(to już historia)

Postprzez Karol » 12 lip 2012, 19:26

Ja u siebie zrobilem tak:

Obrazek <faja> <faja>
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2009, 15:38
Posty: 1476 (1/0)
Skąd: READING/ Ostroleka
Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA

Postprzez marcinosMZKS » 3 wrz 2012, 19:15

Panowie ja mam 2,3 benzyne 02rok. Czy ktos mi moze powiedziec czy to orginalny wydech czy poprzedni właściciel sobie wstawił te końcówki, i jak orginalny był montowany bo do mojego za ta koncowka do tłumika bodajze jest przyspawany hak na ktorym sie to trzyma i za bardzo na orginał mi to nie pasuje sam nie wiem. Auto z Niemiec.

Obrazek

Jakby z tego zdjecia nie bylo wiadomo to wstawie jutro zdjecie od dołu
Forumowicz
 
Od: 19 lip 2012, 20:48
Posty: 45
Skąd: Głogów
Auto: Mazda 6, 2002r, silnik 2,3

Postprzez Zigi86 » 3 wrz 2012, 20:20

Panowie, a jak wyciąga się e zaślepki ze zderzaka ? i czy można je potem "włożyć" na miejsce ? <serduszka> Pytam ponieważ sam mam podwójny wydech ale założony poniżej linii zderzaka, co trochę mnie irytuje, postaram się dzisiaj wstawić fotki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2012, 14:58
Posty: 274
Skąd: Łdz
Auto: Była: Mazda 6 Sedan 2006 2.0 Pb 147 KM

Postprzez ralfvip » 4 wrz 2012, 14:46

Z tymi zaślepkami to nie tak łatwo jest sobie poradzić nie mając podnośnika. Próbowałem je wyjąć na parkingu ale nie mogłem a że nie chciałem ich połamać to sobie darowałem. Od spodu jest plastikowa zapinka coś na wzór tych w klapie bagażnika i dodatkowo trzyma się na dwa zatrzaski. Później wrzucę fotki jak taka zaślepka i jej mocowanie wygląda.

Dopisano 4 wrz 2012, 14:51:

marcinosMZKS napisał(a):Panowie ja mam 2,3 benzyne 02rok. Czy ktos mi moze powiedziec czy to orginalny wydech czy poprzedni właściciel sobie wstawił te końcówki, i jak orginalny był montowany bo do mojego za ta koncowka do tłumika bodajze jest przyspawany hak na ktorym sie to trzyma i za bardzo na orginał mi to nie pasuje sam nie wiem. Auto z Niemiec.

Obrazek

Jakby z tego zdjecia nie bylo wiadomo to wstawie jutro zdjecie od dołu


Na pierwszy rzut oka widać jakby ktoś po prostu dospawał końcówki do fabrycznego tłumika. Dorzuć więcej fotek to zobaczymy i będzie wiadomo.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2011, 10:06
Posty: 177
Auto: Mazda 6 Executive '07 GG 2.0 147KM LPG Stag 300 Premium

Postprzez lemon41 » 16 wrz 2012, 10:16

mam takie same końcówki posiadają je orginalnie tylko silniki 2 litrowe bo mają dwa wyloty wydechowe orginalnie w mazdzie są przykręcane na klucz imbusowy chyba nr. 4 każda końcówka na dwie śruby
Początkujący
 
Od: 19 sie 2012, 17:20
Posty: 20
Skąd: wrocław
Auto: mazda 6 2.0 i 16v 147km benzyna 2005r.

Postprzez Rumcajs » 16 wrz 2012, 17:33

Oryginalnie nie posiadają je żadne, można dokupić w ASO po ca. 70E za sztukę.
Są też do diesla.

pozdr
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2012, 16:03
Posty: 610 (37/42)
Skąd: Almanya / ألمانيا
Auto: M6 2.0 Sports-Line'10

Postprzez Zigi86 » 17 wrz 2012, 07:34

Moje są przykręcone na 2 imbusy, tylko zastanawia mnie dlaczego są poniżej zderzaka, tzn. nie zdjęto zaślepek ze zderzaka, czy tak powinno być ? szczerze mówiąc trochę mnie to wkurza i myślę nad zmianą i wstawieniem innych w miejsce zaślepek, myślicie że warto ? i czy będę potrzebował czegoś oprócz samych końcówek ? bo nie wiem czy wystarczy je podmienić czy trzeba coś modyfikować w układnie wydechowym, żeby "podciągnąć" rury do góry.

Pozdrawiam.
Ostatnio edytowano 17 wrz 2012, 16:36 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie ma potrzeby cytowania całego ostatniego posta...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2012, 14:58
Posty: 274
Skąd: Łdz
Auto: Była: Mazda 6 Sedan 2006 2.0 Pb 147 KM

Postprzez korniszon » 24 maja 2016, 14:45

Moja Madzia dostała nowe rurki odbytowe :D Operacja trwała półtorej godziny i stary hemoroid poszedł na złom. :) Całość zakupiona i wykonana w Ostrowie Wlkp. Nick na aledrogo justa1801. Facet czuje blusa i wie co robi :)

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2014, 10:56
Posty: 73 (10/14)
Auto: M6 RF7J Liftback 32G Active Plus 2006r.
M3 BK Y6 sedan 36C Series 2 NEO Sport 2008r.

Postprzez Danmazda » 25 maja 2016, 22:42

Wyglądają ładnie <spoko> A jak brzmi ?
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez korniszon » 26 maja 2016, 21:40

Zaskakująco cicho :) pomruk jest nieco głębszy niż z pojedynczym. Powyżej 4 tys. dobrze warczą, trochę głośniej niż stary. Za to silnik złapał drugi oddech i wyraźnie lepiej ciągnie szczególnie na wyższych obrotach, przy których wcześniej się dławił. :)
Na zapartego można samodzielnie te rurki założyć bo producent dobrze je spasował. Operacja była naprawdę prosta.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2014, 10:56
Posty: 73 (10/14)
Auto: M6 RF7J Liftback 32G Active Plus 2006r.
M3 BK Y6 sedan 36C Series 2 NEO Sport 2008r.

Postprzez em_dzej » 7 cze 2016, 11:40

AloHa

Mam i ja ;)

Obrazek

Dzięki korniszon za inspiracje i info <spoko>
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez korniszon » 15 cze 2016, 18:58

:D <piwo>

em_dzej podziel się wrażeniami :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2014, 10:56
Posty: 73 (10/14)
Auto: M6 RF7J Liftback 32G Active Plus 2006r.
M3 BK Y6 sedan 36C Series 2 NEO Sport 2008r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje