Strona 2 z 5

PostNapisane: 10 sie 2009, 17:28
przez Karol
Ja chcialem w DIESLU cos takiego pojechalem do serwisu i powiedzieli mi ze tylko beznzyny maja taka opcje

a fajna sprawa dobrze wyglada wrzuc foto jak sie uda :)

PostNapisane: 10 sie 2009, 17:37
przez ptaku
Do benzyny bez problemu.... jeszcze nie mam ale szukam z polifta w rozsadnej cenie. Jest uchwyt i zderzak tez jest wyprofilowany pod drugi tlumik.

PostNapisane: 10 sie 2009, 17:59
przez Stivi
bulla napisał(a):Witam mam mozliwość zakupu podwojnego wydechu z mazdy 6 2005 r , koles mowil ze to bylo tez 2.0 a nie 2,3 benzyna oczywiscie i teraz pytanko , podejdzie do mojej 6 z 2003 roku bez problemu cwiczyl ktos juz temat , sa uchwyty cos trzeba przerabiac

Wersja poliftowa 2.0 i 2.3 benzyna ma podwojny wydech. Maja wyprofilowany zderzak ale na ory tlumikach jest zaslepiony. Zaslepki mozna odkrecic sa mocowane na dwoch srubkach i na dwa zaczepy. Druga sprawa wersje poliftowe maja haki do wieszania tlumika po dwoch stronach,wersja przedliftowa moze nie miec,wiec sie upewnij, zajrzyj pod spod.Jesli nie ma to haka po lewej stronie to bez problemu mozna dospawac i dodatkowy tlumik zawiescic.
Teraz zapytam tylko po co zakladac te oryginalne tlumiki skoro sa tak brzydkie,dwie zagiete rury do dolu. Jesli chcesz zalozyc jakies koncowki na nie to polecam tylko oryginalne,bo ze zwykla mozesz miec problem z tego wzgledu ze rury sa zakrzywione i zakladajac koncowke,pochyli Ci sie do dolu i wyglada to okropnie. Jesli zakladac to tylko oryginal ktory jest tak dopasowany ze wyglada jeszcze ok. Jednak zmian glosu tlumika sie nie spodziewaj.
Osobiscie sam bym poszukal innego rozwiazania np. zalozyl tlumiki z kwasowki i dobral ladne koncowki np. firmy Ulter. Mozna sie wtedy spodziewac zmiany glosu tlumikow na bardziej sportowy. Wtedy musialbys delikatnie przerobic rure koncowa ale ten temat to juz inna bajka.
Jesli jestes zainteresowany przerobka to zapraszam na PW.

PostNapisane: 13 sie 2009, 13:28
przez Bany

PostNapisane: 13 sie 2009, 14:30
przez Karol
Bany Troche drogo hehehe

Panowie jak by byl ktos co robil to w dieslu dajcie znac .....

PostNapisane: 13 sie 2009, 19:19
przez ptaku
Stivi napisał(a):Wersja poliftowa 2.0 i 2.3 benzyna ma podwojny wydech. Maja wyprofilowany zderzak ale na ory tlumikach jest zaslepiony. Zaslepki mozna odkrecic sa mocowane na dwoch srubkach i na dwa zaczepy. Druga sprawa wersje poliftowe maja haki do wieszania tlumika po dwoch stronach,wersja przedliftowa moze nie miec,wiec sie upewnij, zajrzyj pod spod.

2.0 benzyna przed liftem ma hak na tłumik i zderzak jest profilowany bez zaślepki. pozdro

PostNapisane: 13 sie 2009, 21:10
przez grzegi
Trec_Londyn napisał(a):Bany Troche drogo hehehe

Panowie jak by byl ktos co robil to w dieslu dajcie znac .....


Takze szukalem i jedyne co znalazlem to to:
http://www.remusuk.com/model.asp?id=Fac ... &man=Mazda

PostNapisane: 13 sie 2009, 21:18
przez grzegi
Trec_Londyn napisał(a):Bany Troche drogo hehehe

Panowie jak by byl ktos co robil to w dieslu dajcie znac .....


Tu film jak to brzmi i wyglada na 6 benzynie:
http://www.youtube.com/watch?v=Eeayqkom5SU

PostNapisane: 13 sie 2009, 23:26
przez barth0
A tutaj moj podwujny moze nie wydech bo jeden to atrapa ale lepiej wyglada z dwoma hehe <lol>
Obrazek

PostNapisane: 14 sie 2009, 08:05
przez Pawko_6
barth0 napisał(a):A tutaj moj podwujny moze nie wydech bo jeden to atrapa ale lepiej wyglada z dwoma hehe

Wygląda na pewno lepiej, gorzej w chłodne dni jak będzie Ci wychodzić para wodna tylko z jednej strony ;) śmiesznie trochę :)

PostNapisane: 14 sie 2009, 09:52
przez kobyll

PostNapisane: 14 sie 2009, 14:27
przez Karol
barth0 Fajna sprawa sam to zrobiles czy miales w seri??
grzegi na filmiku jest MPS tam nie trzeba nic wiecej dokladac hehehehe a cena jest za 2 wydechy czy za jeden??

PostNapisane: 14 sie 2009, 14:28
przez Karol
Enduro napisał(a):jak kto woli..
ale dwa kominy od tył dają respekt
cztery jeszcze lepsze
E.

Dokladnie tak jak mowisz .... Tylko dlaczego to takie drogie !!!!!!

PostNapisane: 14 sie 2009, 16:20
przez barth0
Latwa sprawa,tak sam zrobilem troche prowizorycznie ale jest. Po prawej stronie mamy orginalny tlumik z zalozona koncowka za 15£ sztuka na ebay-u, po lewej stronie mamy kawalek rury przyspawany do lap tlumika, i nawet tego nie widac dopuki sie nie schylisz, moze kiedy sobie polacze te rury i dam jeszcze jeden tlumik tylko nie wiem jak on bedzie sie sprawial w dieslach z tym systemem DPF.

PostNapisane: 14 sie 2009, 16:38
przez Bany
Pawko_6 ma rację troszkę będzie śmiesznie zimą..... ale można ściemnić że to taki najnowocześniejszy, zaawansowany system wydechowy i że drugi tłumik jest dołączany przy maksymalnym otwarciu przepustnicy.... :P

PostNapisane: 14 sie 2009, 16:53
przez barth0
He he trzeba bedzie zaczac tak gadac, gozej bedzie jak zajzy pod spod a tu zonk! Co do mrozow to u nas nie takich max -2 stopnie bylo ostatniej zimy.

PostNapisane: 14 sie 2009, 17:15
przez Bany
Dobra ściema to podstawa ;)

PostNapisane: 14 sie 2009, 19:38
przez MazdaLublin
Widzę,że jest duże zainteresowanie tym tematem, więc pozwoliłem sobie zrobić kilka zdjęć.
od razu odpowiadam na pytanie – tak , da się założyć podwójny wydech do mazdy 1,8 benzyna i do 2,0 l. diesla.

Jest miejsce i uchwyt do zawieszenia drugiego tłumika
co widać na pierwszym zdjęciu

Obrazek

trzeba mieć jedynie drugą rurę , drugi tłumik i wieszak gumowy

Obrazek

Obrazek

po całej operacji wygląda to tak

Obrazek

ceny operacji nie podaję – bo to nie jest dział sprzedam ;)

PostNapisane: 14 sie 2009, 20:24
przez Stivi
MazdaLublin napisał(a):Jest miejsce i uchwyt do zawieszenia drugiego tłumika
co widać na pierwszym zdjęciu

Jest to wersja poliftowa. ;) Moim zdaniem rury za bardzo wystaja poza zderzak i sa zbyt nisko osadzone.

Pozwole sobie pokazac jak u mnie to wyglada. Nie sa to ory tlumiki ani koncowki. Dzwiek ma bardzo przyjemny,fajnie daje. Na ory tlumiki mozemy dokrecic jedynie koncowki,co nie zmieni jednak dzwieku.
Wszystko powstalo wg mojego pomyslu.

Obrazek

PostNapisane: 14 sie 2009, 21:48
przez Enduro
Trec_Londyn napisał(a):
Enduro napisał(a):jak kto woli..
ale dwa kominy od tył dają respekt
cztery jeszcze lepsze
E.

Dokladnie tak jak mowisz .... Tylko dlaczego to takie drogie !!!!!!


bo zawsze piękność kosztowała...
no i podwyższony status...

a wtedy każdy kto przymierzy się do wyprzedzenia nas,
i choćby miał ze dwa razy większy motor, to się dobrze dwa razy zastanowi....
absolutnie!

E.