Podwójny wydech – Mazda6 GG/GY

Postprzez Karol » 10 sie 2009, 16:28

Ja chcialem w DIESLU cos takiego pojechalem do serwisu i powiedzieli mi ze tylko beznzyny maja taka opcje

a fajna sprawa dobrze wyglada wrzuc foto jak sie uda :)
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2009, 14:38
Posty: 1476 (1/0)
Skąd: READING/ Ostroleka
Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA

Postprzez ptaku » 10 sie 2009, 16:37

Do benzyny bez problemu.... jeszcze nie mam ale szukam z polifta w rozsadnej cenie. Jest uchwyt i zderzak tez jest wyprofilowany pod drugi tlumik.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 maja 2006, 20:06
Posty: 384 (2/0)
Skąd: Doncaster/Sosnowiec
Auto: Mazda 6 2.5 Sport

Postprzez Stivi » 10 sie 2009, 16:59

bulla napisał(a):Witam mam mozliwość zakupu podwojnego wydechu z mazdy 6 2005 r , koles mowil ze to bylo tez 2.0 a nie 2,3 benzyna oczywiscie i teraz pytanko , podejdzie do mojej 6 z 2003 roku bez problemu cwiczyl ktos juz temat , sa uchwyty cos trzeba przerabiac

Wersja poliftowa 2.0 i 2.3 benzyna ma podwojny wydech. Maja wyprofilowany zderzak ale na ory tlumikach jest zaslepiony. Zaslepki mozna odkrecic sa mocowane na dwoch srubkach i na dwa zaczepy. Druga sprawa wersje poliftowe maja haki do wieszania tlumika po dwoch stronach,wersja przedliftowa moze nie miec,wiec sie upewnij, zajrzyj pod spod.Jesli nie ma to haka po lewej stronie to bez problemu mozna dospawac i dodatkowy tlumik zawiescic.
Teraz zapytam tylko po co zakladac te oryginalne tlumiki skoro sa tak brzydkie,dwie zagiete rury do dolu. Jesli chcesz zalozyc jakies koncowki na nie to polecam tylko oryginalne,bo ze zwykla mozesz miec problem z tego wzgledu ze rury sa zakrzywione i zakladajac koncowke,pochyli Ci sie do dolu i wyglada to okropnie. Jesli zakladac to tylko oryginal ktory jest tak dopasowany ze wyglada jeszcze ok. Jednak zmian glosu tlumika sie nie spodziewaj.
Osobiscie sam bym poszukal innego rozwiazania np. zalozyl tlumiki z kwasowki i dobral ladne koncowki np. firmy Ulter. Mozna sie wtedy spodziewac zmiany glosu tlumikow na bardziej sportowy. Wtedy musialbys delikatnie przerobic rure koncowa ale ten temat to juz inna bajka.
Jesli jestes zainteresowany przerobka to zapraszam na PW.
Stivi
 

Postprzez Bany » 13 sie 2009, 12:28

FG2 K20 + Fujita CAI + MagnaFlow CatBack
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2006, 16:12
Posty: 29
Skąd: Warszawa
Auto: 6 GG L3 – sprzedane
FG2 K20 – obecnie

Postprzez Karol » 13 sie 2009, 13:30

Bany Troche drogo hehehe

Panowie jak by byl ktos co robil to w dieslu dajcie znac .....
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2009, 14:38
Posty: 1476 (1/0)
Skąd: READING/ Ostroleka
Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA

Postprzez ptaku » 13 sie 2009, 18:19

Stivi napisał(a):Wersja poliftowa 2.0 i 2.3 benzyna ma podwojny wydech. Maja wyprofilowany zderzak ale na ory tlumikach jest zaslepiony. Zaslepki mozna odkrecic sa mocowane na dwoch srubkach i na dwa zaczepy. Druga sprawa wersje poliftowe maja haki do wieszania tlumika po dwoch stronach,wersja przedliftowa moze nie miec,wiec sie upewnij, zajrzyj pod spod.

2.0 benzyna przed liftem ma hak na tłumik i zderzak jest profilowany bez zaślepki. pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 maja 2006, 20:06
Posty: 384 (2/0)
Skąd: Doncaster/Sosnowiec
Auto: Mazda 6 2.5 Sport

Postprzez grzegi » 13 sie 2009, 20:10

Trec_Londyn napisał(a):Bany Troche drogo hehehe

Panowie jak by byl ktos co robil to w dieslu dajcie znac .....


Takze szukalem i jedyne co znalazlem to to:
http://www.remusuk.com/model.asp?id=Fac ... &man=Mazda
Początkujący
 
Od: 1 sie 2009, 17:15
Posty: 9
Skąd: Oxford
Auto: 6 Sport GG MZR-CD 143 KM '06

Postprzez grzegi » 13 sie 2009, 20:18

Trec_Londyn napisał(a):Bany Troche drogo hehehe

Panowie jak by byl ktos co robil to w dieslu dajcie znac .....


Tu film jak to brzmi i wyglada na 6 benzynie:
http://www.youtube.com/watch?v=Eeayqkom5SU
Początkujący
 
Od: 1 sie 2009, 17:15
Posty: 9
Skąd: Oxford
Auto: 6 Sport GG MZR-CD 143 KM '06

Postprzez barth0 » 13 sie 2009, 22:26

A tutaj moj podwujny moze nie wydech bo jeden to atrapa ale lepiej wyglada z dwoma hehe <lol>
Obrazek
Mazda 5 2.0 SOHC-16V Sport 2007r.
Początkujący
 
Od: 30 cze 2009, 08:50
Posty: 28
Skąd: Kings Lynn UK, Pruszcz Gdanski PL
Auto: Mazda 5 2.0 SOHC-16V Sport 07

Postprzez Pawko_6 » 14 sie 2009, 07:05

barth0 napisał(a):A tutaj moj podwujny moze nie wydech bo jeden to atrapa ale lepiej wyglada z dwoma hehe

Wygląda na pewno lepiej, gorzej w chłodne dni jak będzie Ci wychodzić para wodna tylko z jednej strony ;) śmiesznie trochę :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2003, 14:25
Posty: 1083 (3/4)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune

Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02

Postprzez kobyll » 14 sie 2009, 08:52

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lut 2008, 21:01
Posty: 182
Skąd: okolice Radomia
Auto: Mazda6 2.0 ON 136KM [SPRZEDANA]
Skoda Octavia '03 2.0 PB+LPG 115KM

Postprzez Karol » 14 sie 2009, 13:27

barth0 Fajna sprawa sam to zrobiles czy miales w seri??
grzegi na filmiku jest MPS tam nie trzeba nic wiecej dokladac hehehehe a cena jest za 2 wydechy czy za jeden??
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2009, 14:38
Posty: 1476 (1/0)
Skąd: READING/ Ostroleka
Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA

Postprzez Karol » 14 sie 2009, 13:28

Enduro napisał(a):jak kto woli..
ale dwa kominy od tył dają respekt
cztery jeszcze lepsze
E.

Dokladnie tak jak mowisz .... Tylko dlaczego to takie drogie !!!!!!
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2009, 14:38
Posty: 1476 (1/0)
Skąd: READING/ Ostroleka
Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA

Postprzez barth0 » 14 sie 2009, 15:20

Latwa sprawa,tak sam zrobilem troche prowizorycznie ale jest. Po prawej stronie mamy orginalny tlumik z zalozona koncowka za 15£ sztuka na ebay-u, po lewej stronie mamy kawalek rury przyspawany do lap tlumika, i nawet tego nie widac dopuki sie nie schylisz, moze kiedy sobie polacze te rury i dam jeszcze jeden tlumik tylko nie wiem jak on bedzie sie sprawial w dieslach z tym systemem DPF.
Mazda 5 2.0 SOHC-16V Sport 2007r.
Początkujący
 
Od: 30 cze 2009, 08:50
Posty: 28
Skąd: Kings Lynn UK, Pruszcz Gdanski PL
Auto: Mazda 5 2.0 SOHC-16V Sport 07

Postprzez Bany » 14 sie 2009, 15:38

Pawko_6 ma rację troszkę będzie śmiesznie zimą..... ale można ściemnić że to taki najnowocześniejszy, zaawansowany system wydechowy i że drugi tłumik jest dołączany przy maksymalnym otwarciu przepustnicy.... :P
Ostatnio edytowano 14 sie 2009, 16:26 przez Bany, łącznie edytowano 2 razy
FG2 K20 + Fujita CAI + MagnaFlow CatBack
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2006, 16:12
Posty: 29
Skąd: Warszawa
Auto: 6 GG L3 – sprzedane
FG2 K20 – obecnie

Postprzez barth0 » 14 sie 2009, 15:53

He he trzeba bedzie zaczac tak gadac, gozej bedzie jak zajzy pod spod a tu zonk! Co do mrozow to u nas nie takich max -2 stopnie bylo ostatniej zimy.
Mazda 5 2.0 SOHC-16V Sport 2007r.
Początkujący
 
Od: 30 cze 2009, 08:50
Posty: 28
Skąd: Kings Lynn UK, Pruszcz Gdanski PL
Auto: Mazda 5 2.0 SOHC-16V Sport 07

Postprzez Bany » 14 sie 2009, 16:15

Dobra ściema to podstawa ;)
FG2 K20 + Fujita CAI + MagnaFlow CatBack
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2006, 16:12
Posty: 29
Skąd: Warszawa
Auto: 6 GG L3 – sprzedane
FG2 K20 – obecnie

Postprzez MazdaLublin » 14 sie 2009, 18:38

Widzę,że jest duże zainteresowanie tym tematem, więc pozwoliłem sobie zrobić kilka zdjęć.
od razu odpowiadam na pytanie – tak , da się założyć podwójny wydech do mazdy 1,8 benzyna i do 2,0 l. diesla.

Jest miejsce i uchwyt do zawieszenia drugiego tłumika
co widać na pierwszym zdjęciu

Obrazek

trzeba mieć jedynie drugą rurę , drugi tłumik i wieszak gumowy

Obrazek

Obrazek

po całej operacji wygląda to tak

Obrazek

ceny operacji nie podaję – bo to nie jest dział sprzedam ;)
MAZDA 3 Mazda 6 CZĘŚCI TEL 790 370 150
Forumowicz
 
Od: 30 wrz 2008, 20:01
Posty: 278 (0/7)
Skąd: LUBLIN

Postprzez Stivi » 14 sie 2009, 19:24

MazdaLublin napisał(a):Jest miejsce i uchwyt do zawieszenia drugiego tłumika
co widać na pierwszym zdjęciu

Jest to wersja poliftowa. ;) Moim zdaniem rury za bardzo wystaja poza zderzak i sa zbyt nisko osadzone.

Pozwole sobie pokazac jak u mnie to wyglada. Nie sa to ory tlumiki ani koncowki. Dzwiek ma bardzo przyjemny,fajnie daje. Na ory tlumiki mozemy dokrecic jedynie koncowki,co nie zmieni jednak dzwieku.
Wszystko powstalo wg mojego pomyslu.

Obrazek
Stivi
 

Postprzez Enduro » 14 sie 2009, 20:48

Trec_Londyn napisał(a):
Enduro napisał(a):jak kto woli..
ale dwa kominy od tył dają respekt
cztery jeszcze lepsze
E.

Dokladnie tak jak mowisz .... Tylko dlaczego to takie drogie !!!!!!


bo zawsze piękność kosztowała...
no i podwyższony status...

a wtedy każdy kto przymierzy się do wyprzedzenia nas,
i choćby miał ze dwa razy większy motor, to się dobrze dwa razy zastanowi....
absolutnie!

E.
Ostatnio edytowano 14 sie 2009, 22:34 przez Enduro, łącznie edytowano 2 razy
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 21:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje