Problemik z Blow off
Strona 1 z 1
Troszkę Ci SSQV nie trzyma ciśnienia. Jak nie rozbierzesz, nie dowiesz się, dlaczego...
Lej napisał(a):Dzieje się coś takiego i co można z tym zrobić ..http://www.youtube.com/watch?v=2f6BgeOB ... re=related
Wpiales BOVa przed przepustnica czy za ?
To jakas podrobka? Ma to regulacje sprezyny?
Less roof, more fun
to mogłeś kupić od razu Properfekt
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Piotruś napisał(a):Troszkę Ci SSQV nie trzyma ciśnienia. Jak nie rozbierzesz, nie dowiesz się, dlaczego...
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
lepszym zakupem pewnie byłby greddy style... po pierwsze jest tańszy a po drugie z regulacją
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Właśnie widać i słychać na filmiku
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Lej napisał(a):Ten fajnie gwizda zeby
Jo, tak po górolsku gwizda panocku!
Masz sprezyny za miekka, albo chinole wlozyli ci od dlugopisu. Ew. cos poknociles z instlacja, ale nie wrzuciles nawet zdjecia a wrozka na urlopie....
Less roof, more fun
a ja troszkę wręcz odwrotnie.Czy jest możliwe że nieseryjny blow off może podnieść moc, lub moment
Założyłem blowa usuwając przy tym zawór sterujący ciśnieniem i zastępując go MBC
I mam nieodparte wrażenie że auto przy tym samym ciśnieniu które miałem zadane wcześniej jakoś lepiej się wkręca i żwawiej przyspiesza. Być może to moje tylko nieobiektywne odczucie, ale jakoś tak mi się wydaje być moze jest to związane z szybszym napełnianiem ukłądu, choć nie sądzę aby tutaj mogło się coś zmienić.....
Założyłem blowa usuwając przy tym zawór sterujący ciśnieniem i zastępując go MBC
I mam nieodparte wrażenie że auto przy tym samym ciśnieniu które miałem zadane wcześniej jakoś lepiej się wkręca i żwawiej przyspiesza. Być może to moje tylko nieobiektywne odczucie, ale jakoś tak mi się wydaje być moze jest to związane z szybszym napełnianiem ukłądu, choć nie sądzę aby tutaj mogło się coś zmienić.....
seryjnie nie masz BOV'a , masz zawór dv, chyba że się mylę?
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
blow nie podnosi doladowanie ( wrecz opini ludzi heheh ) seryjnie miales DV
mbc nie zwiekszylo doladowania ale dziala inaczej niz solenoid ( chyba w mazdzie jest to samo ? ) ale mbc podtrzymuje cisnienie, przez co turbina bardziej dostaje ale auto szybciej sie wkreca ( mniejsza turbo dziura )
jesli sie myle prosze mnie poprawic
mbc nie zwiekszylo doladowania ale dziala inaczej niz solenoid ( chyba w mazdzie jest to samo ? ) ale mbc podtrzymuje cisnienie, przez co turbina bardziej dostaje ale auto szybciej sie wkreca ( mniejsza turbo dziura )
jesli sie myle prosze mnie poprawic
ravo napisał(a):mbc nie zwiekszylo doladowania ale dziala inaczej niz solenoid ( chyba w mazdzie jest to samo ? ) ale mbc podtrzymuje cisnienie, przez co turbina bardziej dostaje ale auto szybciej sie wkreca ( mniejsza turbo dziura )
jesli sie myle prosze mnie poprawic
Masz racje, dokladnie tak jest jak napisales.
Waluś masz dobrego czuja, mbc powoduje ze wastegate pozniej sie otwiera, nawet jak otwiera sie na maksa przy tym samym doladowaniu.
Less roof, more fun
wiedziałem że coś jest nie tak. Ale to "nie tak" mi sie podoba
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje