SWAP 2.0 KF –> 2.5 KL – Mazda 323F BA
Szukałem na ebay używek czy nowe i ciężko nie ma nic musze czekać aż ktoś wystawi taka na części to pojadę i aparat dorwe ciągle wyświetla błąd 46 także raczej jest to walniety aparat ale co mnie zastanawia skoro jest walnie ty to czemu jest iskra i jeżeli jest Oskra i paliwo to czemu auto nie zapali ale nic znajdę aparat i będę wtedy myslał dalej
aparat który mam to Kf34 pytanie czy mogę go zastąpić jakimś innym czy musi być ten sam i jeśli mogę go zastąpić innym to jakim ? Żeby to grało jak powinno być.
A więc tak aparat dorwalem założyłem i pali na dotknięcie kluczyka jednak problem tkwił w ninim.
aparat który mam to Kf34 pytanie czy mogę go zastąpić jakimś innym czy musi być ten sam i jeśli mogę go zastąpić innym to jakim ? Żeby to grało jak powinno być.
A więc tak aparat dorwalem założyłem i pali na dotknięcie kluczyka jednak problem tkwił w ninim.
Jak masz kf34 to klonem tego aparatu jest k834 z 1.8V6 po lifcie
Możesz również wsadzić kl01 lub KY01 ale wtedy trzeba zamienić dwa przewody w kostce 3 pinowej i będzie śmigał
Dobrze że problem rozwiązany
Możesz również wsadzić kl01 lub KY01 ale wtedy trzeba zamienić dwa przewody w kostce 3 pinowej i będzie śmigał
Dobrze że problem rozwiązany
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
3 pin owej kostce ale tam i tak idą tylko dwa przewody czyli zmienic je trzeba jeden ma drugi? Aparat ogarnolem i madzka pali od kopa na dotknięcie kluczykiem wkoncu zadowolony JESZCZE zaciski hamolcowe zostały do ogarnięcia prysniecie całości i mogę latać
Witam,
Posiadam xedos 6 z silnikiem V6.
Kupiłem silnik kl 2.5 v6 od xedos 9 z prostokątnymi kanałami. Nie chciałem robić zmian w dolocie dlatego rozglądałem się za kolektorem klze (kl31). Niestety w UE jest on nieosiągalny.
Pozostaje mi montaż kolektora zakrzywionego od xedos 9, ale jak rozwiązujecie problem z linką gazu do przepustnicy ? Jak najlepiej wykonać nowy dolot ? Dodam, że będę montował świniaka także z przepławki mogę zrezygnować. Przenieść aku do bagażnika ?
Kolejna opcja to zaku głowic od kl z owalnymi wejściami i założenie kolektora kl-de... Wtedy nie będę musiał robić zmian w dolocie
Koło zamachowe zostawić od KF i skrzynię czy pokusić się o zakup koła i skrzynki od jakiegoś kl ?
W dodatku będę ostro planował głowice i chciałem zamontować ostre wałki kl31 ale też są one niedostępne także jaki jest pomysł aby dmuchnąć mu trochę więcej powietrza? Obecnie posiadam wałki kl01.
Posiadam xedos 6 z silnikiem V6.
Kupiłem silnik kl 2.5 v6 od xedos 9 z prostokątnymi kanałami. Nie chciałem robić zmian w dolocie dlatego rozglądałem się za kolektorem klze (kl31). Niestety w UE jest on nieosiągalny.
Pozostaje mi montaż kolektora zakrzywionego od xedos 9, ale jak rozwiązujecie problem z linką gazu do przepustnicy ? Jak najlepiej wykonać nowy dolot ? Dodam, że będę montował świniaka także z przepławki mogę zrezygnować. Przenieść aku do bagażnika ?
Kolejna opcja to zaku głowic od kl z owalnymi wejściami i założenie kolektora kl-de... Wtedy nie będę musiał robić zmian w dolocie
Koło zamachowe zostawić od KF i skrzynię czy pokusić się o zakup koła i skrzynki od jakiegoś kl ?
W dodatku będę ostro planował głowice i chciałem zamontować ostre wałki kl31 ale też są one niedostępne także jaki jest pomysł aby dmuchnąć mu trochę więcej powietrza? Obecnie posiadam wałki kl01.
- Od: 24 maja 2007, 20:06
- Posty: 62
- Skąd: Ostrzeszów
- Auto: Mazda xedos 6 2.0 V6 z LPG
witam.jestem nowym użytkownikiem forum.to mój pierwszy post, więc proszę o wyrozumiałość. Mam problem z uruchomieniem silnika po swapie. Wpakowałem silnik z 626 2.5v6 kl do 323f ba i jest na pewno z przez 94r ponieważ posiada dodatkowy czujnik temperatury. Problem polega na tym że po podłączeniu sterownika z kl05 brakuje iskry oraz pali mi bezpiecznik wtrysku inj. Silnik oczywiście kręci. Bezpiecznik pali się w momencie przekręcania kluczyków do pozycji stacyjki ON. W momencie kiedy zmienię sterownik na kf jest iskra i nie pali bezpiecznika INJ. Pytanie czy na sterowniku kf odpali silnik kl.wiązkę zostawiłem z kf. Na razie próbuję odpalić go na aparacie zapłonowym z kf, przepustnica z kL, przepływka z kf, sondy kf. Nadmieniam, że kolejność kabli na kopułce kf jest ustawiona na kl. Błagam chłopaki o pomoc.
- Od: 20 cze 2015, 18:25
- Posty: 6
- Skąd: Strzelce opolskie
- Auto: Mazda 323ba 2.5v6 1994
Silnik powinien ,a nawet ma odpalic na kompie z KF. Z tym apratem zaplonowym to chyba musi byc od KL, choc nie bede mowil, ze tak musi byc bo nie siedze w tym ale tak mi sie wydaje. Co do palenia bezpiecznika od INJ musi cos byc mocno nie tak, a brak iskry na jednym Ecu a na drugim jest. Czegos musi brakowac albo cos nie dopiete, ewenutalnie upierdzielone:)
Temat Marek wrzuci gdzie trzeba to Ci ludki sprostuja sprawe
Fajnie jakbys podal z jakies miejscowosci jestes, to moze tez ktos moglby Ci pomoc
Temat Marek wrzuci gdzie trzeba to Ci ludki sprostuja sprawe
Fajnie jakbys podal z jakies miejscowosci jestes, to moze tez ktos moglby Ci pomoc
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Fakt jest faktem, że temat założony w niewłaściwym dziale bo komuś nie chciało się poczytać
Zapewne muszą być jakieś różnice miedzy sterownikami skoro na jednym pali bezpiecznik a na drugim już nie.
Zapewne muszą być jakieś różnice miedzy sterownikami skoro na jednym pali bezpiecznik a na drugim już nie.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
założyć temat w odpowiednim dziale
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
nie wiem co to ma wspólnego z tjuningiem (dla mnie to zwykła przekładka silnika która jest P&P) no ale nie jestem modem
Zmieniałeś rozkład pinów we wtyczce do podłączenia do kompa? Bo w KLu jest to chyba inaczej skonfigurowane.
Czy odpali na kompie z KFa nie wiem, nie znam się ale z tego co wiem to ludki jeżdżą na KLach z kompami od KFa więc powinno hulać. Pomijam kwestię sensu takiego swapa
Zmieniałeś rozkład pinów we wtyczce do podłączenia do kompa? Bo w KLu jest to chyba inaczej skonfigurowane.
Czy odpali na kompie z KFa nie wiem, nie znam się ale z tego co wiem to ludki jeżdżą na KLach z kompami od KFa więc powinno hulać. Pomijam kwestię sensu takiego swapa
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Nie zastanawia was panowie to, że wszystkie 323F po swapie na KL/KL-ZE jeżdżą na ECU od KF bądź są strojone DET3? Jeśli ECU od KL/KL-ZE działałoby w efce bezproblemowo tak jak np w MX-3 jest, to chyba nikt przy zdrowych zmysłach nie montowałby od słabszego KFa nie?
dobrze o tym wiem tylko w moim przypadku kl-ze ciężko znaleźć ecu od mx6 mi sie udało dlatego chciałem spróbować to jakoś zrobic. Pali bezpiecznik ale kreci normalnie wiązke mam od 2.5 ale przerobioną. potrzebował bym schemat podłaczenia kompa, miał by ktos lub chociaż zdjęcie .
łączę.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje