Montaż Turbo Timera
Strona 1 z 1
Mam takie pytanie jak ma się montaż turbo timer'a do fabrycznego immobilizera?? Teoretycznie po wyjęciu kluczyka turbo timer podtrzymuje zapłon do uzyskania bezpiecznej temperatury turbiny i dopiero gasi silnik, a z drugiej strony immobilizer powinien odciąć zapłon z powodu braku kluczyka w stacyjce.
ex MSP
Haszcz seryjne pinky ma mazdaspeed protege, silnk podobny pojemnosciowo do Twojego ale ma zmienne fazy rozrzadu i turbo, oznaczenie silnika to FS-DET, wylacznie na rynek amerykanski
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
Wiem ze były seryjne z turbo i bez turbo. Uturbninie wersji zwykłej jest dziecinie proste jesli sie ma graty od MSP. Dlatego zapytałem kolegi czy sie w to bawil czy kupil wersje z turbo. Wersja MSP turbo nie miała zmiennych faz rozrządu... Z tego co wiem jest to FS + sprezarka GT25R+osprzet. Troszke czytałem o tym ale moge sie mylic. A czytałem bo z checia bym go uturbił..gdym miał kase:) FS-ZE chyba miał zmienne fazy i byl przenaczony na rynek japonski.
Pozdro
Haszczu
car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
Haszczu
car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
- Od: 21 wrz 2005, 11:00
- Posty: 263
- Skąd: Szczecin
- Auto: 323F BJ 2.0 Sportive '01
Mazda 3 BK'06 1.6 CITD
Co do tych faz rozrzadu to w jednym miejscu czytalem ze mial w innym ze nie mial.
nie tak do konca, graty w silniku sa zupelnie inne niz w normalnym 136 konnym FS-ie, przede wszystkim sa juz chyba kute.
A co do turbo timera zeby nie odbiegac od tematu to sam i tak tego nie zalozysz wiec lepiej sie wybrac do jakiegos zakladu spec. sie w zakladaniu turbo wiec tam tez powinni zakladac takie cuda, w Wawie troszke jest tych firm tuningowych
Haszcz napisał(a):Z tego co wiem jest to FS + sprezarka GT25R+osprzet
nie tak do konca, graty w silniku sa zupelnie inne niz w normalnym 136 konnym FS-ie, przede wszystkim sa juz chyba kute.
A co do turbo timera zeby nie odbiegac od tematu to sam i tak tego nie zalozysz wiec lepiej sie wybrac do jakiegos zakladu spec. sie w zakladaniu turbo wiec tam tez powinni zakladac takie cuda, w Wawie troszke jest tych firm tuningowych
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
Nie wiem czy są kute czy nie ale z tego co wyczytałem na forum z ameryki to są to te same jednostki i tam ludzie przekładja graty z MSP... No chyba ze wersje bez turbo w USA sa inne od europejskich. A co do tych faz...to moze tam nie chodziło o zmienne fazy tylko o system VICS. Ale mniejsza o to. I tak poki co nie mam mozliwosci finansowych by bawic sie w turbo.
Pozdro
Haszczu
car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
Haszczu
car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
- Od: 21 wrz 2005, 11:00
- Posty: 263
- Skąd: Szczecin
- Auto: 323F BJ 2.0 Sportive '01
Mazda 3 BK'06 1.6 CITD
Haszcz lepiej bys zrobil jakbys sprzedal swojego sportiva dolozyl to co mysialbys wydac na turbo i masz oryginalne mazdaspeed, w dobrym stanie mozna dostac plus minus za 7-8 tys dolarow plus koszty transporrtu i masz w polsce
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
Tak jak Mako napisał mam oryginał Mazdaspeed'a, co do timer'a to montaż według instrukcji czy AutoGauge, HKS, Czy Greddy nie wydaja się trudny tylko ten immobilizer nie daje mi spokoju. A silnik w MSP nie posiada zmiennych faz ja FS-DE tylko VICS'a.
7-8 tyś to za uszkodzonego speed'a za sprawnego to 10-12tyś czy to wersja 03 czy 03.5.
7-8 tyś to za uszkodzonego speed'a za sprawnego to 10-12tyś czy to wersja 03 czy 03.5.
ex MSP
Ciekaw jestem czy są "turbotajmery " blokujące start turbiny przed rozgrzaniem silnika czyli przeciwdziałające głupocie użytkownika bo ostatnio mi się czasem zdarza jak sie spieszę do roboty hyhy
ex MSP
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje