Montaż Turbo Timera

Postprzez pinky » 27 wrz 2008, 17:38

Mam takie pytanie jak ma się montaż turbo timer'a do fabrycznego immobilizera?? Teoretycznie po wyjęciu kluczyka turbo timer podtrzymuje zapłon do uzyskania bezpiecznej temperatury turbiny i dopiero gasi silnik, a z drugiej strony immobilizer powinien odciąć zapłon z powodu braku kluczyka w stacyjce.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Haszcz » 27 wrz 2008, 20:44

Offtopic: Te turbo masz fabryczne czy sam je montowałes?
Pozdro
Haszczu

car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2005, 11:00
Posty: 263
Skąd: Szczecin
Auto: 323F BJ 2.0 Sportive '01
Mazda 3 BK'06 1.6 CITD

Postprzez Mako » 27 wrz 2008, 20:47

Haszcz seryjne :D pinky ma mazdaspeed protege, silnk podobny pojemnosciowo do Twojego ale ma zmienne fazy rozrzadu i turbo, oznaczenie silnika to FS-DET, wylacznie na rynek amerykanski
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez Haszcz » 27 wrz 2008, 21:16

Wiem ze były seryjne z turbo i bez turbo. Uturbninie wersji zwykłej jest dziecinie proste jesli sie ma graty od MSP. Dlatego zapytałem kolegi czy sie w to bawil czy kupil wersje z turbo. Wersja MSP turbo nie miała zmiennych faz rozrządu... Z tego co wiem jest to FS + sprezarka GT25R+osprzet. Troszke czytałem o tym ale moge sie mylic. A czytałem bo z checia bym go uturbił..gdym miał kase:) FS-ZE chyba miał zmienne fazy i byl przenaczony na rynek japonski.
Pozdro
Haszczu

car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2005, 11:00
Posty: 263
Skąd: Szczecin
Auto: 323F BJ 2.0 Sportive '01
Mazda 3 BK'06 1.6 CITD

Postprzez Mako » 27 wrz 2008, 21:26

Co do tych faz rozrzadu to w jednym miejscu czytalem ze mial w innym ze nie mial.

Haszcz napisał(a):Z tego co wiem jest to FS + sprezarka GT25R+osprzet

nie tak do konca, graty w silniku sa zupelnie inne niz w normalnym 136 konnym FS-ie, przede wszystkim sa juz chyba kute.


A co do turbo timera zeby nie odbiegac od tematu to sam i tak tego nie zalozysz wiec lepiej sie wybrac do jakiegos zakladu spec. sie w zakladaniu turbo wiec tam tez powinni zakladac takie cuda, w Wawie troszke jest tych firm tuningowych ;)
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez Haszcz » 27 wrz 2008, 22:09

Nie wiem czy są kute czy nie ale z tego co wyczytałem na forum z ameryki to są to te same jednostki i tam ludzie przekładja graty z MSP... No chyba ze wersje bez turbo w USA sa inne od europejskich. A co do tych faz...to moze tam nie chodziło o zmienne fazy tylko o system VICS. Ale mniejsza o to. I tak poki co nie mam mozliwosci finansowych by bawic sie w turbo.
Pozdro
Haszczu

car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2005, 11:00
Posty: 263
Skąd: Szczecin
Auto: 323F BJ 2.0 Sportive '01
Mazda 3 BK'06 1.6 CITD

Postprzez Mako » 27 wrz 2008, 22:12

Haszcz lepiej bys zrobil jakbys sprzedal swojego sportiva dolozyl to co mysialbys wydac na turbo i masz oryginalne mazdaspeed, w dobrym stanie mozna dostac plus minus za 7-8 tys dolarow plus koszty transporrtu i masz w polsce :D
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez pinky » 28 wrz 2008, 02:06

Tak jak Mako napisał mam oryginał Mazdaspeed'a, co do timer'a to montaż według instrukcji czy AutoGauge, HKS, Czy Greddy nie wydaja się trudny tylko ten immobilizer nie daje mi spokoju. A silnik w MSP nie posiada zmiennych faz ja FS-DE tylko VICS'a.

7-8 tyś to za uszkodzonego speed'a za sprawnego to 10-12tyś czy to wersja 03 czy 03.5.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Waluś » 28 wrz 2008, 10:25

Ciekaw jestem czy są "turbotajmery " blokujące start turbiny przed rozgrzaniem silnika :] czyli przeciwdziałające głupocie użytkownika <lol> bo ostatnio mi się czasem zdarza jak sie spieszę do roboty hyhy
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez pawlak32 » 28 wrz 2008, 17:02

To kup sobie budzik i wstawaj troche wcześniej :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez pinky » 30 wrz 2008, 11:20

ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje