Rozpórka kielichów 323

Postprzez A-D-D » 15 mar 2009, 21:13

Anakin88 napisał(a):"wieszak na karteczki z przeglądami"

dobre <lol>
Rozpórka poprawia przyczepność auta na zakrętach, gdyż poprzez nią mamy kielichy razem ze sobą na sztywno spięte, potrzebna jest jeszcze gleba do tego. Ja chciałem tylko poprawić wygląd pod maską, a na działaniu, czy też nie działaniu tego mi nie zależało, ale powiem że czuć małą różnicę z rozpórką i bez, oczywiście z rozpórką na plus :)
 
Od: 5 cze 2008, 14:50
Posty: 97

Postprzez Kluska » 15 mar 2009, 22:28

hmm
ja też raczej aby lepiej wyglądało pod maską
a rozpórkę kupiłem od 2,0V6 w bardzo okazyjnej cenie
Kluska
Obrazek Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2008, 19:41
Posty: 116
Skąd: Ziemia Sieradzka
Auto: MZADA 323F BA Z5 1996 1,5

Postprzez zahariash » 15 mar 2009, 22:51

Rozpórka usztywnia ramę. Jednak w większości aut nie jest to potrzebne (bo rama jest przecież przewidziana pod zamontowany w niej silnik) i w sumie tylko spełniają rolę ozdobną. Myślę, że przy swapie można o niej pomyśleć.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 sty 2009, 14:18
Posty: 210
Skąd: Lubelskie
Auto: MX-6 2.5 V6 '92

Postprzez karmazyn33 » 16 mar 2009, 00:13

OK dzięki wszystkim za info w tym temacie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 19:53
Posty: 513 (0/1)
Skąd: Starachowice
Auto: mazda323f-'99(1.5-88KM)Pb-LPG

Postprzez Kovaliov » 16 mar 2009, 22:13

Pozwólcie że sie podłącze do tematu.
Poszukuje rozpórki do mojej 323F BG ale jakoś nie moge natrafić, ma ktoś może namiar na jakiś sklep internetowy, lub może da sie z jakiegoś innego modelu w miare łatwo przystosować?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2008, 21:45
Posty: 46
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 323F BG 1,8 DOHC

Postprzez Kluska » 16 mar 2009, 23:27

allegro

na pewno coś znajdziesz

lub jak wolisz klep
mtuning

inny sklep
Kluska
Obrazek Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2008, 19:41
Posty: 116
Skąd: Ziemia Sieradzka
Auto: MZADA 323F BA Z5 1996 1,5

Postprzez marcin255 » 29 mar 2009, 00:15

A-D-D napisał(a):
Dowód na to jak pisałem powyżej, że rozpórka od mx-3 pasuje do 323F BA, wystarczy dowiercić tylko dwa otwory :)


taką brałes -ROZPÓRKA MAZDA MX-3 92-98
http://www.mtuning.pl/sklep/product_inf ... cts_id=474
co i gdzie trzeba wiercić ?
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez piatek05 » 5 kwi 2009, 13:57

Rozpórki górne o wiele polepszają prowadzenie sie auta w zakrętach oraz usztywniją karoserie ... Najlepiej stosowac do aut które mają usztywnione zawieszenie ...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 21 mar 2009, 13:38
Posty: 24
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 323F (BA) 1.5 , 95 r

Postprzez A-D-D » 5 kwi 2009, 15:00

marcin255 dokładnie ta z Twojego linku, dowiercasz 2 otwory przy tym prawym mocowaniu kielicha, nic trudnego :)
 
Od: 5 cze 2008, 14:50
Posty: 97

Postprzez piatek05 » 5 kwi 2009, 15:22

nie jest droga ... będe musiał sobie ją sprawic po wypłacie ... A-D-D nie myślałeś o locie z tyłu ?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 21 mar 2009, 13:38
Posty: 24
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 323F (BA) 1.5 , 95 r

Postprzez Pioteq25 » 5 kwi 2009, 15:52

A-D-D
Ładnie się to wszystko prezentuje. A tak poza tematem jakiej farby użyłeś do pokrywy zaworów?
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez A-D-D » 5 kwi 2009, 22:14

piatek05 kliknij na miniaturki madzi ponieżej i są tam zdjęcia z lotką :)
Pioteq25 użyłem spreja do zacisków, gdzieś w dziale tuning jest moja mała fotorelacja z opisem.
 
Od: 5 cze 2008, 14:50
Posty: 97

Postprzez Woda » 3 lip 2009, 10:28

Odświeżam temat :)

Koledzy kupiłem rozpórke do swojej Mazdy 323 F BA Z5. Jest to oryginalne rozpórka z wersji GT(2,0 V6). Po zamontowaniu okazało się, że rozpórka minimalnie oparła się o kolektor. Po uruchomieniu silnika uderza o kolektor. Stąd mam pytanie. W jaki sposób mogę ja podnieść? Brakuje mi dosłownie może 1-2 cm. Myslałem nad zastosowaniem podkładek. Co o tym sądzicie? Moze macie jakies inne propozycje?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sie 2008, 00:49
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Auto: Było BA Z5. Jest AR147 JTD

Postprzez Suloo » 3 lip 2009, 13:57

albo podkladki albo wyginasz lekko rozporke
MX3 – Rest In Pieces 05.03.2012
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2009, 00:53
Posty: 841 (4/8)
Skąd: Janikowo
Auto: bylo MX3

Postprzez Woda » 3 lip 2009, 14:03

Suloo napisał(a):albo podkladki albo wyginasz lekko rozporke


Dzieki:)

Czyli pomysł z podkładkami nie jest zły.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sie 2008, 00:49
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Auto: Było BA Z5. Jest AR147 JTD

Postprzez Suloo » 3 lip 2009, 21:54

wydaje mi sie ze nie,ale specem nie jestem
MX3 – Rest In Pieces 05.03.2012
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2009, 00:53
Posty: 841 (4/8)
Skąd: Janikowo
Auto: bylo MX3

Postprzez Talib323f » 10 lip 2009, 21:00

panowie z tym wyginaniem rozpurek to tak nie do końca!
jeżeli ktoś ją wymyślił to nie dla wyglądu komory silnika, tylko do konkretnego usztywnienia karoserii ktoś wcześniej pisał że do ramy. Te samochody nie posiadają ramy tylko samonośną karoserie, która po prostu nie jest sztywna i poddaje się przeciążeniom. rozpurka ma za zadanie ograniczać wyginanie się karoserii w ostrych zakrętach, co poprawia własności jezdne. do czego zmierzam: wyginanie, dorabianie, spawanie i i nne przeróbki rozpórki nic nie dają, a wręcz pogarszają własności jezdne waszych bolidów
moja rada : albo dopasowane rozpórki do karoserii, albo szkoda kasy na coś co nie działa tylko dobrze wygląda w komorze silnika i powiększa masę pojazdu <glupek2>
Ostatnio edytowano 13 lip 2009, 20:21 przez Talib323f, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 22:10
Posty: 341
Skąd: DobrzeńWlk/Opolskie

Postprzez marcin255 » 13 lip 2009, 20:02

kupiłem dziś do Z5 od 2.0 i chyba wtopiłem
Woda ,coś wymyśliłeś ?
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez Woda » 14 lip 2009, 12:40

marcin255 napisał(a):kupiłem dziś do Z5 od 2.0 i chyba wtopiłem
Woda ,coś wymyśliłeś ?


Zastosowałem podkładki. Po dwie na jedną śrube. :)

Jak dla mnie dokładka jest super sprawą, sam zobaczyśz o ile samochód lepiej się trzyma w zakrętach. Prawie wogóle nie przechyla się w zakrętach.

Pozdro.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sie 2008, 00:49
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Auto: Było BA Z5. Jest AR147 JTD

Postprzez marcin255 » 14 lip 2009, 13:42

a jeszcze jest problem z rurką od klimy rozpórka opiera się na niej – nie boisz się ,że coś się rozkręci na tych podkładkach ?
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje