SMT-6

Postprzez janiszzz_mx3 » 29 maja 2011, 18:36

Obrazek

Czemu wyjścia z ecu 1G nie moge użyć do zapłonu? Zobacz że do ecu wchodzi sygnał z czujnika na wale i dwóch z aparatu czyli razem trzy a wychodzi jedno i idzie do modułu w aparacie. Wiem że jak zwiekszam wartość to silnik inaczej pracuje ale jak i zmniejszam to też czuc roznice. Nie rozumiem czemu nie mogę tak tego robić? To zwykły unipolarny sygnał ktory smt6 może przyśpieszać i cofać.
A że przepływka ma malejące napięcie wraz ze wzrostem przepływu to wiem i od polowy skali obrotow i obciazenia zwiekszalalem i zmniejszalem wartosci i jeden chu* za przeproszeniem
Nie zamierzam na razie robić konwersji maf->map a mapsensora użyć chcę jako obciążenia-deflection tylko.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez soul » 29 maja 2011, 22:24

jezeli podlaczyles SMT na drodze czunik wałka > smt > ecu to jak najbardziej mozesz przyspieszac do pewnej granicy lub opozniac zaplon.

Jednak gdy podlaczasz to tak ze ECU PB > SMT6 > Aparat zaplonowy to jakim cudem smt6 ma Ci przyspieszyc zaplon ? ma wywrozyc z fusow ze ma podac sygnal na aparat zaplonowy zanim ecu poda Ci go na smt6? :P przy takim podlaczeniu zaplon mozesz tylko opozniac
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2007, 10:07
Posty: 593
Skąd: Lublin
Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6

Postprzez janiszzz_mx3 » 29 maja 2011, 22:50

No normalnie po prostu przesuwa w fazie ten sygnał a że jest to zwykły unipolarny przebieg który smt łatwo może przewidzieć to nie jest to problem? Poza tym jak wytłumaczysz to że przy zabawach oporowo przyśpieszając i opóźniając silnik reaguje? Jakby nie mógł przyśpieszać to raczej nie było by czuć różnicy. Kurcze musze lampę strobo podpiąć i sie przekonać czy na prawdę zapłon się zmienia w obie strony.
Ale nie to jest najważniejszym problemem, zapłon to pikuś i na dobrą sprawę mógłbym go wcale nie tykać.
Problemem jest to że auto nie chce jechać jak jest boost...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez Fiveopac » 29 maja 2011, 23:19

Czy masz wyskalowany zakres obciazenia? Czy przyjety przez ciebei zakres doladowania odpowiada calej szerokosci kolumn mapy? Kalibrowales syngal map'a?
Jak chcesz stroic bez szerokopasmowej sondy? Nawet sie za to nie zabieraj przy doladowaniu bez odczytu AFR'u.
Less roof, more fun
Obrazek
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4294 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez janiszzz_mx3 » 30 maja 2011, 00:10

Szczerze z tym skalowaniem nie jest chyba idealnie. Kurcze bawiłem się tym dopiero 2dni i nie ogarniam wszystkiego. Wpierw zamiast mapa miałem podłączony tps. Nie jeździłem na tym tylko bawiłem się na postoju. Teraz na mapsensorze na zgaszonym silniku kursor nie jest w lewej skrajnej kolumnie, dopiero jak odpale to leci na lewo a jak przegazuje dosyc wysoko na np 6500 to leci może do połowy ale wskaźnik doładowania nie wiem czy dygnie powyżej zera, czyli podciśnienia mam do połowy skali deflection, więc przyjełem za pewnik że jak docisne na drodze i zacznie ładować te ~0,4bar to reszta mapy będzie czytana. Nie sądze żeby brakło mapy skoro mpx4250 daje 5v przy 1,5bar a ten tps miał niecałe 5v przy max wdepnięciu. Jeśli już to nawet nie dolatuje do przedostatniej kolumny.
Wiem że bez sondy nie ma co się bawić i wole kupić innovate za 800zł niż dać komuś za strojenie 300-1000zł. Dojdzie kolejny skill :)
Ale narazie chciałbym widzieć że autko jakoś reaguje na duze cyferki przy większym obciążeniu i obrotach. Jeśli zamknę przepływkę(czyli dam 0v) przy 0,4bar czyli 2,5v na mapsensorze i 6500obr to na wtryskach od 2,5lv6 powinno to jechać? Błagam nie mówcie mi że jeszcze trzeba wallbro i regulator na 3bary :<
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez Pit » 30 maja 2011, 09:51

Podciśnienie Ci zupełnie nie jest potrzebne, tam nie potrzebujesz zmian, więc seryjne wartości, które ECU wtryśnie są ok. Rozbij doładowanie w miarę szeroko. Powiem Ci, że o ile masz już połączenie z SMT, to powinieneś być z siebie zadowolony, bo często zestawienie komunikacji z tą ŚWINIĄ jest nie lada wyczynem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez janiszzz_mx3 » 30 maja 2011, 19:39

Dzieki za dobre słowa!
Podcisnienia chciałem troche uciąć bo wiadomo że większe wtryski i na niskich obrotach więcej leją.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez Pit » 30 maja 2011, 21:55

janiszzz_mx3 napisał(a):Dzieki za dobre słowa!
Podcisnienia chciałem troche uciąć bo wiadomo że większe wtryski i na niskich obrotach więcej leją.

A to sorry, nie miałem pojęcia, że masz inne wtryski. To zmienia postać rzeczy dość mocno.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez janiszzz_mx3 » 4 cze 2011, 22:26

Kurcze odkryłem że na mapie blank jedzie w miarę dobrze :) Nie no w tygodniu jadę do kogoś kto mi to wystroi.
Mam pytanko do znawców tunerów – przy uturbianiu przepływkę dajecie przed czy za turbiną?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

PostTen post został usunięty przez Paweł 5 cze 2011, 00:11.
Powód: OT

Postprzez Pit » 5 cze 2011, 00:01

janiszzz_mx3 napisał(a):Kurcze odkryłem że na mapie blank jedzie w miarę dobrze :)
Nie no w tygodniu jadę do kogoś kto mi to wystroi.

Bez przelecenia się z sondą więcej nie próbuj ;)

janiszzz_mx3 napisał(a):Mam pytanko do znawców tunerów – przy uturbianiu przepływkę dajecie przed czy za turbiną?

Kuźwa, przed :)

polo6 napisał(a):witam potrzebuję porady na temat roku produkcji mazdy 6 Na dziesiątym miejscu jest 6 a gościu twierdzi że jest to model 2008

To Ci się delikatnie działy pomieliły :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez janiszzz_mx3 » 5 cze 2011, 09:02

No spoko, mam przed tylko zastanawiam się czy nie przenieść żeby temperatura była bardziej realna?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez piwo » 5 cze 2011, 09:34

od czego sa termistory ntc 2,2 koma z elektrycznego za 50 gorszy hm?wstawiasz gdzie chcesz podlaczasz i masz realna temperature.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (220/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje