SMT-6
witam wszystkich pozytywnie zakreconych i zakochanych w mazdach;)
chciałem sie dowiedziec czy ktos z was wie czy po podlaczeniu SMTP-6 da sie cos wycisnac z mojej mazdy? bo juz wszadzie probowalem pukac o zwiekszenie momentu i mocy w tym aucie i glucho jak makiem zasial czy jakos tak...
chciałem sie dowiedziec czy ktos z was wie czy po podlaczeniu SMTP-6 da sie cos wycisnac z mojej mazdy? bo juz wszadzie probowalem pukac o zwiekszenie momentu i mocy w tym aucie i glucho jak makiem zasial czy jakos tak...
Ostatnio edytowano 27 cze 2008, 22:36 przez Gość, łącznie edytowano 1 raz
-
Gość
icemario napisał(a):SMTP-6
SMTP powiadasz? nic nie da, na bank nic nie da Za pomocą SMTP jedynie możesz maile wysyłać
icemario ale Piotruś ma rację. Zresztą nie wiem czy można wysyłać meile z
ale na pewno można z SMTP
Proponuje poprawić na SMT 6 o to juz może pomóc
Piotruś napisał(a):SMTP-6
ale na pewno można z SMTP
Proponuje poprawić na SMT 6 o to juz może pomóc
smt6 nic nie da jak nie zmienisz dolotu, pompy paliwa, regulatora cisnienia, itd. To sluzy do strojenia samochodu po zmianach, a nie do zmian zbytnio. Oczywiscie jak bys nad tym posiedzial sporo to pewnie by bez zadnych zmian jakies 2-3KM doszly, po zmianach podanych wyzej na pewno troche wiecej. Ale nie ma za bardzo sensu sie w to pakowac jak nie masz takiej potrzeby.
Lepiej zrob dolot, wydech, a jak Ci brakuje mocy to podtlenek
Lepiej zrob dolot, wydech, a jak Ci brakuje mocy to podtlenek
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
wiem,wiem...jeszcze nie mam "podlubane" ale mam plany tylko nie wiem czy wlasnie warto inwestowac bo kazdy mi mowi ze w zaden sposob nie da sie z tego silnika wycisnac zadowalajacych efektow...wiec znalazlem temat o SMT6 i mialem nadzieje ze dzieki zastosowaniu wlasnie tego cuda uda mi sie ominac moj oporny ECU i zmienic mieszanke na bogatsza co w sumie powinno zwiekszyc osiagi w radykalny sposob.
oczewiste jest ze mam zamiar wstawic dolot,stozek,zmodyfikowane kolektory wydechowe,strumienica,przelot,modyfikacje gniazd zaworow,i takie tam inne...
a jeszcze na marginesie zapytam o sportowe walki rozrzadu i kute tloki czy ktos moglby sie wypowiedziec skond to brac???i czy warto???bo moj mechanik to mowi ze jak nie bedzie kutych tlokow to popłyną(cokolwiek to znaczy )bo inne auta to czytam ze takiej firmy albo takiej czy innej a do mojego to nic a nic wajcha...
a co do podtlenku to nie zamiezam tak jak i turbina tez nie wchodzi w gre (bo wtedy na 1/4 niemialbym szans w innej kategorii.)
oczewiste jest ze mam zamiar wstawic dolot,stozek,zmodyfikowane kolektory wydechowe,strumienica,przelot,modyfikacje gniazd zaworow,i takie tam inne...
a jeszcze na marginesie zapytam o sportowe walki rozrzadu i kute tloki czy ktos moglby sie wypowiedziec skond to brac???i czy warto???bo moj mechanik to mowi ze jak nie bedzie kutych tlokow to popłyną(cokolwiek to znaczy )bo inne auta to czytam ze takiej firmy albo takiej czy innej a do mojego to nic a nic wajcha...
a co do podtlenku to nie zamiezam tak jak i turbina tez nie wchodzi w gre (bo wtedy na 1/4 niemialbym szans w innej kategorii.)
-
Gość
zmien mechanika... Co to za mechanik ktory przy zmianach jakie podajesz zaleca montaz kutych tlokow?? Bez turbiny, bez nitro? To moze po wstawieniu stozka tez powinno sie kupowac kute tloki?
Kutych tlokow do KFa nie za bardzo znajdziesz, do KLa jeszcze da rade. Ale to i tak cena ponad 3-4tys zl.
O sportowych walkach rozrzadu tez myslalem niedawno, ale nie znalazlem jeszcze nigdzie. Moze ktos podpowie? A moze od KL/KL-ZE pasuja do KFa i cos daja?
A co do zmian to najpierw zrob to o czym piszesz a pozniej zobacz jak to bedzie chodzilo bez strojenia jeszcze. I dopiero pomysl o smt6.
No a najtanszy tuning to wlasnie swap na KL/KL-ZE...
Kutych tlokow do KFa nie za bardzo znajdziesz, do KLa jeszcze da rade. Ale to i tak cena ponad 3-4tys zl.
O sportowych walkach rozrzadu tez myslalem niedawno, ale nie znalazlem jeszcze nigdzie. Moze ktos podpowie? A moze od KL/KL-ZE pasuja do KFa i cos daja?
A co do zmian to najpierw zrob to o czym piszesz a pozniej zobacz jak to bedzie chodzilo bez strojenia jeszcze. I dopiero pomysl o smt6.
No a najtanszy tuning to wlasnie swap na KL/KL-ZE...
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
hmmm...swap niestety mnie tez nie interesuje...widze ze trafilo mi sie nie lada autko do tuningowania
moze podpowiecie bo zastanawiam sie nad 323f ale z takim silnikiem co by mozna bylo z niego zrobic "malego potworka" (oczewiscie bez nitro i turbo!!!) skoro z xedosa v6 nici...
moze podpowiecie bo zastanawiam sie nad 323f ale z takim silnikiem co by mozna bylo z niego zrobic "malego potworka" (oczewiscie bez nitro i turbo!!!) skoro z xedosa v6 nici...
-
Gość
aaa tak wogole to o co chodzi z tymi KF,KL,ZE?
mechanik powiedzial ze przy sportowym walku tloki popłyną...wiec pomyslalem ze trzeba kute...
mechanik powiedzial ze przy sportowym walku tloki popłyną...wiec pomyslalem ze trzeba kute...
-
Gość
hmm, jak masz zamiar zrobic malego potworka bez turbo i nitro?? To ile chcesz tych koni wyciagnac?
To kup honde Type-R, wtedy bedziesz mial juz prawie max co mozna wyciagnac z wolnossacego bez turbo. Znajomy ma civica z 2 litrow 270KM. Wiecej juz sie za bardzo nie da...
Koszt tuningu wolnossacego bedzie duzo wyzszy niz z turbina a bedzie totalnie nierozwojowy jak bys chcial wiecej mocy.
A z zadnego z silnikow mazdy nie wyciagniesz zbyt duzo. Mazdy nie mialy wysilonych silnikow, dopiero wersje -ZE mialy ciut wiecej mocy z litra. Ale to i tak nie to co honda itp.
A po co ci 323F? Tam masz ten sam silnik 2.0 v6 co w xedosie. No chyba ze chcesz tuningowac 1.5 co ma 90KM...
To kup honde Type-R, wtedy bedziesz mial juz prawie max co mozna wyciagnac z wolnossacego bez turbo. Znajomy ma civica z 2 litrow 270KM. Wiecej juz sie za bardzo nie da...
Koszt tuningu wolnossacego bedzie duzo wyzszy niz z turbina a bedzie totalnie nierozwojowy jak bys chcial wiecej mocy.
A z zadnego z silnikow mazdy nie wyciagniesz zbyt duzo. Mazdy nie mialy wysilonych silnikow, dopiero wersje -ZE mialy ciut wiecej mocy z litra. Ale to i tak nie to co honda itp.
A po co ci 323F? Tam masz ten sam silnik 2.0 v6 co w xedosie. No chyba ze chcesz tuningowac 1.5 co ma 90KM...
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
icemario napisał(a):aaa tak wogole to o co chodzi z tymi KF,KL,ZE?
KF – silnik 2.0 V6 144 KM
KL (znany też jako KL-DE) – silnik 2,5 V6 163 KM
KL-ZE – silnik przeznaczony na rynek japoński, 2,5 V6 197 KM
icemario napisał(a):mechanik powiedzial ze przy sportowym walku tloki popłyną...wiec pomyslalem ze trzeba kute...
Serio... zmień mechanika
Spanie w nocy jest dla mięczaków.
- Od: 5 lut 2007, 00:37
- Posty: 763
- Skąd: Gdańsk
eee no wiem ze Honda lepiej sie spisala w wolnossacych...ale ja wole Mazdunie
...a jakby tak zamienil ECU z wer.jap. do euro.?
...wtedy mialbym 160-170kM
+
...i moze kolo 200kM by sie zakrecilo cooo???
...i do tego SMT6!!!
CO WY NA TO???
...a jakby tak zamienil ECU z wer.jap. do euro.?
...wtedy mialbym 160-170kM
+
icemario napisał(a):wstawic dolot,stozek,zmodyfikowane kolektory wydechowe,strumienica,przelot,modyfikacje gniazd zaworow,i takie tam inne...
...i moze kolo 200kM by sie zakrecilo cooo???
...i do tego SMT6!!!
CO WY NA TO???
-
Gość
icemario napisał(a):...a jakby tak zamienil ECU z wer.jap. do euro.?
...wtedy mialbym 160-170kM oczko
+
icemario napisał:
wstawic dolot,stozek,zmodyfikowane kolektory wydechowe,strumienica,przelot,modyfikacje gniazd zaworow,i takie tam inne...
...i moze kolo 200kM by sie zakrecilo cooo?pytajnik
...i do tego SMT6!!
CO WY NA TO?pytajnik
Powiedz że żartujesz??
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
icemario napisał(a):eee no wiem ze Honda lepiej sie spisala w wolnossacych...ale ja wole Mazdunie
...a jakby tak zamienil ECU z wer.jap. do euro.?
...wtedy mialbym 160-170kM
+icemario napisał(a):wstawic dolot,stozek,zmodyfikowane kolektory wydechowe,strumienica,przelot,modyfikacje gniazd zaworow,i takie tam inne...
...i moze kolo 200kM by sie zakrecilo cooo???
...i do tego SMT6!!!
CO WY NA TO???
zmiana ecu Ci nie podniesie mocy do 160 czy 170 KM
A co do modyfikacji to wedle swojego uznania jak masz ochotę ,kasę i czas to możesz grzebać w KF a ile mocy wyjdzie to zobaczysz wtedy na hamowni ale baaaaardzo ciężko będzie o 200KM
- Od: 24 cze 2006, 14:29
- Posty: 753
icemario napisał(a):eee no wiem ze Honda lepiej sie spisala w wolnossacych...ale ja wole Mazdunie
...a jakby tak zamienil ECU z wer.jap. do euro.?
...wtedy mialbym 160-170kM
+
icemario napisał:
wstawic dolot,stozek,zmodyfikowane kolektory wydechowe,strumienica,przelot,modyfikacje gniazd zaworow,i takie tam inne...
...i moze kolo 200kM by sie zakrecilo cooo?
...i do tego SMT6!
CO WY NA TO?
Uważaj żeby ci tłoki nie spłynęły.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje