SMT-6

Postprzez Gość » 27 cze 2008, 22:19

witam wszystkich pozytywnie zakreconych i zakochanych w mazdach;)
chciałem sie dowiedziec czy ktos z was wie czy po podlaczeniu SMTP-6 da sie cos wycisnac z mojej mazdy? bo juz wszadzie probowalem pukac o zwiekszenie momentu i mocy w tym aucie i glucho jak makiem zasial czy jakos tak...
Ostatnio edytowano 27 cze 2008, 22:36 przez Gość, łącznie edytowano 1 raz
Gość
 

Postprzez Pit » 27 cze 2008, 22:27

icemario napisał(a):SMTP-6

SMTP powiadasz? :D nic nie da, na bank nic nie da :D Za pomocą SMTP jedynie możesz maile wysyłać ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Gość » 27 cze 2008, 22:37

hehe...no jasne <lol>
a teraz moze lepiej co?
Gość
 

Postprzez Waluś » 27 cze 2008, 22:52

icemario ale Piotruś ma rację. Zresztą nie wiem czy można wysyłać meile z
Piotruś napisał(a):SMTP-6

ale na pewno można z SMTP

Proponuje poprawić na SMT 6 :P o to juz może pomóc <lol>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez darekk86 » 27 cze 2008, 23:34

smt6 nic nie da jak nie zmienisz dolotu, pompy paliwa, regulatora cisnienia, itd. To sluzy do strojenia samochodu po zmianach, a nie do zmian zbytnio. Oczywiscie jak bys nad tym posiedzial sporo to pewnie by bez zadnych zmian jakies 2-3KM doszly, po zmianach podanych wyzej na pewno troche wiecej. Ale nie ma za bardzo sensu sie w to pakowac jak nie masz takiej potrzeby.
Lepiej zrob dolot, wydech, a jak Ci brakuje mocy to podtlenek :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Fiveopac » 27 cze 2008, 23:56

icemario cos masz podlubane? Smt6 sam z siebie nie doda ci mocy.
Less roof, more fun
Obrazek
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4294 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Gość » 28 cze 2008, 18:20

wiem,wiem...jeszcze nie mam "podlubane" ale mam plany tylko nie wiem czy wlasnie warto inwestowac bo kazdy mi mowi ze w zaden sposob nie da sie z tego silnika wycisnac zadowalajacych efektow...wiec znalazlem temat o SMT6 i mialem nadzieje ze dzieki zastosowaniu wlasnie tego cuda uda mi sie ominac moj oporny ECU i zmienic mieszanke na bogatsza co w sumie powinno zwiekszyc osiagi w radykalny sposob.
oczewiste jest ze mam zamiar wstawic dolot,stozek,zmodyfikowane kolektory wydechowe,strumienica,przelot,modyfikacje gniazd zaworow,i takie tam inne...
a jeszcze na marginesie zapytam o sportowe walki rozrzadu i kute tloki czy ktos moglby sie wypowiedziec skond to brac???i czy warto???bo moj mechanik to mowi ze jak nie bedzie kutych tlokow to popłyną(cokolwiek to znaczy ;) )bo inne auta to czytam ze takiej firmy albo takiej czy innej a do mojego to nic a nic :( wajcha...
a co do podtlenku to nie zamiezam tak jak i turbina tez nie wchodzi w gre (bo wtedy na 1/4 niemialbym szans w innej kategorii.) :D
Gość
 

Postprzez Fiveopac » 28 cze 2008, 18:39

Uwaga – podam teraz jedyną sensownie najtanszą modyfikacje w przypadku 2.0 v6:

Swap na 2,5 v6 KL (ZE)

Dziekuje za uwage.
Less roof, more fun
Obrazek
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4294 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez darekk86 » 28 cze 2008, 18:45

zmien mechanika... Co to za mechanik ktory przy zmianach jakie podajesz zaleca montaz kutych tlokow?? Bez turbiny, bez nitro? To moze po wstawieniu stozka tez powinno sie kupowac kute tloki? ;)
Kutych tlokow do KFa nie za bardzo znajdziesz, do KLa jeszcze da rade. Ale to i tak cena ponad 3-4tys zl.
O sportowych walkach rozrzadu tez myslalem niedawno, ale nie znalazlem jeszcze nigdzie. Moze ktos podpowie? A moze od KL/KL-ZE pasuja do KFa i cos daja?
A co do zmian to najpierw zrob to o czym piszesz a pozniej zobacz jak to bedzie chodzilo bez strojenia jeszcze. I dopiero pomysl o smt6.
No a najtanszy tuning to wlasnie swap na KL/KL-ZE...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Gość » 28 cze 2008, 20:36

hmmm...swap niestety mnie tez nie interesuje...widze ze trafilo mi sie nie lada autko do tuningowania :(
moze podpowiecie bo zastanawiam sie nad 323f ale z takim silnikiem co by mozna bylo z niego zrobic "malego potworka" :D (oczewiscie bez nitro i turbo!!!) skoro z xedosa v6 nici...
Gość
 

Postprzez Gość » 28 cze 2008, 20:40

aaa tak wogole to o co chodzi z tymi KF,KL,ZE?
mechanik powiedzial ze przy sportowym walku tloki popłyną...wiec pomyslalem ze trzeba kute... <glupek2>
Gość
 

Postprzez darekk86 » 28 cze 2008, 20:45

hmm, jak masz zamiar zrobic malego potworka bez turbo i nitro?? To ile chcesz tych koni wyciagnac?
To kup honde Type-R, wtedy bedziesz mial juz prawie max co mozna wyciagnac z wolnossacego bez turbo. Znajomy ma civica z 2 litrow 270KM. Wiecej juz sie za bardzo nie da...

Koszt tuningu wolnossacego bedzie duzo wyzszy niz z turbina a bedzie totalnie nierozwojowy jak bys chcial wiecej mocy.
A z zadnego z silnikow mazdy nie wyciagniesz zbyt duzo. Mazdy nie mialy wysilonych silnikow, dopiero wersje -ZE mialy ciut wiecej mocy z litra. Ale to i tak nie to co honda itp.

A po co ci 323F? Tam masz ten sam silnik 2.0 v6 co w xedosie. No chyba ze chcesz tuningowac 1.5 co ma 90KM...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez 2Nol » 28 cze 2008, 21:03

icemario napisał(a):aaa tak wogole to o co chodzi z tymi KF,KL,ZE?


KF – silnik 2.0 V6 144 KM
KL (znany też jako KL-DE) – silnik 2,5 V6 163 KM
KL-ZE – silnik przeznaczony na rynek japoński, 2,5 V6 197 KM

icemario napisał(a):mechanik powiedzial ze przy sportowym walku tloki popłyną...wiec pomyslalem ze trzeba kute... <glupek2>


Serio... zmień mechanika
Spanie w nocy jest dla mięczaków.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2007, 00:37
Posty: 763
Skąd: Gdańsk

Postprzez darekk86 » 28 cze 2008, 21:07

no i KF-ZE – tez glownie na rynek japonski, 2.0 V6 160-170KM w zaleznosci od wersji :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez 2Nol » 28 cze 2008, 21:14

Idąc tym tropem to jeszcze K8-ZE 1,8 V6 144KM i KJ-ZEM 2,3 V6 z kompresorem który miał coś koło 215 koni :)
Spanie w nocy jest dla mięczaków.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2007, 00:37
Posty: 763
Skąd: Gdańsk

Postprzez Gość » 28 cze 2008, 21:52

eee no wiem ze Honda lepiej sie spisala w wolnossacych...ale ja wole Mazdunie :D
...a jakby tak zamienil ECU z wer.jap. do euro.?
...wtedy mialbym 160-170kM ;)
+

icemario napisał(a):wstawic dolot,stozek,zmodyfikowane kolektory wydechowe,strumienica,przelot,modyfikacje gniazd zaworow,i takie tam inne...

...i moze kolo 200kM by sie zakrecilo cooo???
...i do tego SMT6!!!
CO WY NA TO???
Gość
 

Postprzez Gość » 28 cze 2008, 21:54

...bo jak nie to pozostanie mi kupic Integre :(
Gość
 

Postprzez BratCukierka » 28 cze 2008, 21:58

icemario napisał(a):...a jakby tak zamienil ECU z wer.jap. do euro.?
...wtedy mialbym 160-170kM oczko
+

icemario napisał:
wstawic dolot,stozek,zmodyfikowane kolektory wydechowe,strumienica,przelot,modyfikacje gniazd zaworow,i takie tam inne...

...i moze kolo 200kM by sie zakrecilo cooo?pytajnik
...i do tego SMT6!!
CO WY NA TO?pytajnik


Powiedz że żartujesz?? <lol>
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez check » 28 cze 2008, 22:01

icemario napisał(a):eee no wiem ze Honda lepiej sie spisala w wolnossacych...ale ja wole Mazdunie :D
...a jakby tak zamienil ECU z wer.jap. do euro.?
...wtedy mialbym 160-170kM ;)
+

icemario napisał(a):wstawic dolot,stozek,zmodyfikowane kolektory wydechowe,strumienica,przelot,modyfikacje gniazd zaworow,i takie tam inne...

...i moze kolo 200kM by sie zakrecilo cooo???
...i do tego SMT6!!!
CO WY NA TO???

zmiana ecu Ci nie podniesie mocy do 160 czy 170 KM <lol> <lol>
A co do modyfikacji to wedle swojego uznania jak masz ochotę ,kasę i czas to możesz grzebać w KF a ile mocy wyjdzie to zobaczysz wtedy na hamowni ale baaaaardzo ciężko będzie o 200KM :P :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez jacobs » 28 cze 2008, 22:02

icemario napisał(a):eee no wiem ze Honda lepiej sie spisala w wolnossacych...ale ja wole Mazdunie
...a jakby tak zamienil ECU z wer.jap. do euro.?
...wtedy mialbym 160-170kM
+
icemario napisał:
wstawic dolot,stozek,zmodyfikowane kolektory wydechowe,strumienica,przelot,modyfikacje gniazd zaworow,i takie tam inne...


...i moze kolo 200kM by sie zakrecilo cooo?
...i do tego SMT6!
CO WY NA TO?

Uważaj żeby ci tłoki nie spłynęły.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje