Kills on Road & Street

Postprzez Gib » 5 sie 2008, 11:54

sam miałem 5 lat swifta 1.3 5D Hb to wiem jak to jeździ, w porównaniu do 8V VW gorzej idzie z dołu ale przy 3-3,5 tys się budzi do życia i ciągnie, niestety od 4 biegu niema już żadnej dynamiki.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Brt » 5 sie 2008, 15:14

wczoraj około 2 w nocy z puławskiej przed piasecznem ustawiłem się do skrętu w lewo w geodetów, chciałem już do domciu zjeżdżać,
tam są takie podwójne światła jedne po drugich w odległości około 100m,

no i na tych drugich na czerownym zatrzymało się bardzo dynamicznie coś na ksenonach...
myślę sobie, dobra wrócę okrężną drogą i zmieniłem pas do jazdy prosto, ja stałem na tych światłach 100m przed nim,

zapaliły się pierwsze zielone te za mną no i ksenonki w pizdkę od razu dały za mną, tak, że jak mnie mijał to tylko mi gwizdnął koło ucha ;),
ja rura i za nim,
dorwałem go na następnych światłach, Mini Cooper S,
mówię sobie no i pięknie, godny przeciwnik będzie,
podjechałem koleś na mnie, ja na niego, już wiedziałem że listości nikt tutaj nie okaże,
obroty w górę u niego, obroty w górę u mnie i czekamy,
ja jeszcze TCS odłączyłem co by mi nie przeszkadzał,
za chwilę zielone i rura,
trochę spaprałem start za bardo zmieliłem kapcia na jedynce (ale nie jakoś koszmarnie, ale trakcje traciłem za bardzo) i Cooper przede mną na pół długości, dwójka weszła okej, ale Cooperek odchodzi na długość, do końca trójki utrzymałem dystans, ale nie było mowy o odrobieniu strat,
to po BMW kolejny raz w pupcie dostałem,

jednak od kierownika zależy naprawdę sporo, kilka miesięcy temu (chyba nawet to opisywałem) ciąłem się kilka razy z Copperem S i dawałem z nim radę za każdym razem, chyba że sa jakieś słabsze i mocniejsze odmiany Coppera S,
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2007, 23:13
Posty: 213
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS

Postprzez MadziaForever » 5 sie 2008, 15:49

Brt napisał(a):dorwałem go na następnych światłach, Mini Cooper S,
mówię sobie no i pięknie, godny przeciwnik będzie,

,


fajny sprzęcik, taką formą BMW to można by pojeździć :]

Dzisiaj miałem kontakt z nowszą Omegą 2,5 TD (Omega C) ale tylko jedynke i dwujke założyliśmy bo mokro.
Wynik= remis.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Gib » 5 sie 2008, 15:51

bmw mini cooper mk.1 ma silnik 1.6 kompresor cos koło 160 KM to miało i jak każdy kompresor nie bardzo szło to małym nakładem podkręcić.
bmw mini cooper mk.2 to już 1.6 turbo 175 KM bodajże i ten już pewnie łatwiej modowalny. Niemniej jednak oba sa z doładowaniem i jakieś ingerencje w moc sa dużo prostsze niż w N/A gdzie można łatwo założyć że ścigaliśmy się z serią.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez ravo » 5 sie 2008, 22:57

kill sprzed chwili

ja kontra MPS Andreasa

1 bieg – kurde co sie dzieje
2 bieg – eeee czemu on taki szybki
3 bieg – eeeee czemu on stoi w miejscu hehehe
Ostatnio edytowano 5 sie 2008, 23:04 przez ravo, łącznie edytowano 1 raz
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez andreass » 5 sie 2008, 23:01

kill sprzed chwili

ja kontra Fiacior Ravo :)

1 bieg – Ravo chyba szuka biegu
2 bieg – znalazł, ale jest 30m za mną
3 bieg – o k...wa :) – gdzie moja MOC
4 bieg – Ravo mnie mija i hamujemy coby nie zmasakrować aut na światłach przed nami :)

Pojedziemy mam nadzieję jeszcze na pełne 400m :)
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sty 2006, 17:42
Posty: 234
Skąd: Wrocław
Auto: e46 330xd eMpowered by Jetronik, 6 Mps

Postprzez ravo » 5 sie 2008, 23:03

andreass napisał(a):4 bieg – Ravo mnie mija i hamujemy coby nie zmasakrować aut na światłach przed nami

ja sie zmiescilem miedzy cinqecento a kraweznikiem :P
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Lukasz_zdw » 5 sie 2008, 23:25

jakąś godzinke temu kill na Golfie III 1.8 GT 90KM . Masakra zastanawiałem sie czy wogole przyłożył bo jakies 5 dlugosci bylo.
Lukasz_zdw
 

Postprzez Gib » 5 sie 2008, 23:29

a ja skillolowałem mazde 323f BG jakaś na radzymińskiej, nie wiem o czym marzył właściciel ale dostał ostro, pewnie 1.6 16v
kill białaskiem.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Lukasz_zdw » 5 sie 2008, 23:33

Gibsong napisał(a):pewnie 1.6 16v


napewno 1.6 bo z 1.8 SOHC FS juz ma problemy. Sprawdzane:)
Lukasz_zdw
 

Postprzez Gib » 5 sie 2008, 23:50

nie żaden FS tylko Sierra 2.0 DOHC....
...zawsze to 5 KM więcej i na tą oś co trzeba.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Kryształ » 6 sie 2008, 10:59

Lukasz_zdw napisał(a):jakąś godzinke temu kill na Golfie III 1.8 GT 90KM . Masakra zastanawiałem sie czy wogole przyłożył bo jakies 5 dlugosci bylo.

te golfy tak poprostu nie jezdza... moje 1.6 je niszczy tak ze hohoho i jeszcze troche a co dopiero twoje V6 :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2006, 20:01
Posty: 201
Skąd: Świdnica
Auto: WRX my05

Postprzez pawlak32 » 6 sie 2008, 12:10

Podejrzewam że FS sprałby tą sierre :D Andreass, pamietasz że Twoj xed poszedł do Zduńskiej woli ? Sprałem go z miejsca i z rolki <diabełek> i Łukasz_zdw też :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez andreass » 6 sie 2008, 12:15

hej, rok temu miałem zmierzone w Xedzie 9,2 do setki, więc albo nieźle macie ułożone EFki albo nowy kierowca jeszcze nie wyczuwa dokładnie KF'a :)
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sty 2006, 17:42
Posty: 234
Skąd: Wrocław
Auto: e46 330xd eMpowered by Jetronik, 6 Mps

Postprzez Lukasz_zdw » 6 sie 2008, 13:52

andreass napisał(a):nowy kierowca jeszcze nie wyczuwa dokładnie KF'a


Nowy kierownik ogarnia autko w 100% mialem przyjemnosc z nim jechac i wie na czym rzecz polega :)
Lukasz_zdw
 

Postprzez Gib » 6 sie 2008, 14:25

pawlak32 napisał(a):Podejrzewam że FS sprałby tą sierre :D Andreass, pamietasz że Twoj xed poszedł do Zduńskiej woli ? Sprałem go z miejsca i z rolki <diabełek> i Łukasz_zdw też :D


Mam jedno i drugie Ścierka ciut szybsza, pomijając wszystko co to znaczy sprał? pół maski z przodu na 400m? Pozatym będę pracować nad tym żeby była jeszcze szybsza.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez pawlak32 » 6 sie 2008, 15:59

Nie powiedziałbym że FS dostanie od takiej sierry.. A zdrowego masz tego FS-a ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez Gib » 6 sie 2008, 16:13

na hamowni nie byłem, przebieg mają podobny 228 vs 207 tkm mówię jak jest, chętnie się ze zdrowym FS bujnę.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Lukasz_zdw » 6 sie 2008, 17:47

Mimo wszystko uważam ze FS powinien pojechac taką ściere bo taka sierra od 0 -100 km/h ma 10.0 sek.
FS ma niby 9.7 ale dobry kierownik sobie poradzi.
Lukasz_zdw
 

Postprzez Gib » 6 sie 2008, 17:58

to wszystko jest mocno subiektywne odczucia bo tutaj ciąg się zaczyna przy 2500 obr przez co auto odczuwa się jako lepiej idące, w dzień jeżdżę 626 a wieczorami Fordem i czekam na te FSy zdrowe :D
pozatym co to za różnica 9,7 a 10,0
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje