Kills on Road & Street
sam miałem 5 lat swifta 1.3 5D Hb to wiem jak to jeździ, w porównaniu do 8V VW gorzej idzie z dołu ale przy 3-3,5 tys się budzi do życia i ciągnie, niestety od 4 biegu niema już żadnej dynamiki.
Stała pod ścianą prężąc kakao
wczoraj około 2 w nocy z puławskiej przed piasecznem ustawiłem się do skrętu w lewo w geodetów, chciałem już do domciu zjeżdżać,
tam są takie podwójne światła jedne po drugich w odległości około 100m,
no i na tych drugich na czerownym zatrzymało się bardzo dynamicznie coś na ksenonach...
myślę sobie, dobra wrócę okrężną drogą i zmieniłem pas do jazdy prosto, ja stałem na tych światłach 100m przed nim,
zapaliły się pierwsze zielone te za mną no i ksenonki w pizdkę od razu dały za mną, tak, że jak mnie mijał to tylko mi gwizdnął koło ucha ,
ja rura i za nim,
dorwałem go na następnych światłach, Mini Cooper S,
mówię sobie no i pięknie, godny przeciwnik będzie,
podjechałem koleś na mnie, ja na niego, już wiedziałem że listości nikt tutaj nie okaże,
obroty w górę u niego, obroty w górę u mnie i czekamy,
ja jeszcze TCS odłączyłem co by mi nie przeszkadzał,
za chwilę zielone i rura,
trochę spaprałem start za bardo zmieliłem kapcia na jedynce (ale nie jakoś koszmarnie, ale trakcje traciłem za bardzo) i Cooper przede mną na pół długości, dwójka weszła okej, ale Cooperek odchodzi na długość, do końca trójki utrzymałem dystans, ale nie było mowy o odrobieniu strat,
to po BMW kolejny raz w pupcie dostałem,
jednak od kierownika zależy naprawdę sporo, kilka miesięcy temu (chyba nawet to opisywałem) ciąłem się kilka razy z Copperem S i dawałem z nim radę za każdym razem, chyba że sa jakieś słabsze i mocniejsze odmiany Coppera S,
tam są takie podwójne światła jedne po drugich w odległości około 100m,
no i na tych drugich na czerownym zatrzymało się bardzo dynamicznie coś na ksenonach...
myślę sobie, dobra wrócę okrężną drogą i zmieniłem pas do jazdy prosto, ja stałem na tych światłach 100m przed nim,
zapaliły się pierwsze zielone te za mną no i ksenonki w pizdkę od razu dały za mną, tak, że jak mnie mijał to tylko mi gwizdnął koło ucha ,
ja rura i za nim,
dorwałem go na następnych światłach, Mini Cooper S,
mówię sobie no i pięknie, godny przeciwnik będzie,
podjechałem koleś na mnie, ja na niego, już wiedziałem że listości nikt tutaj nie okaże,
obroty w górę u niego, obroty w górę u mnie i czekamy,
ja jeszcze TCS odłączyłem co by mi nie przeszkadzał,
za chwilę zielone i rura,
trochę spaprałem start za bardo zmieliłem kapcia na jedynce (ale nie jakoś koszmarnie, ale trakcje traciłem za bardzo) i Cooper przede mną na pół długości, dwójka weszła okej, ale Cooperek odchodzi na długość, do końca trójki utrzymałem dystans, ale nie było mowy o odrobieniu strat,
to po BMW kolejny raz w pupcie dostałem,
jednak od kierownika zależy naprawdę sporo, kilka miesięcy temu (chyba nawet to opisywałem) ciąłem się kilka razy z Copperem S i dawałem z nim radę za każdym razem, chyba że sa jakieś słabsze i mocniejsze odmiany Coppera S,
- Od: 7 kwi 2007, 23:13
- Posty: 213
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS
Brt napisał(a):dorwałem go na następnych światłach, Mini Cooper S,
mówię sobie no i pięknie, godny przeciwnik będzie,
,
fajny sprzęcik, taką formą BMW to można by pojeździć
Dzisiaj miałem kontakt z nowszą Omegą 2,5 TD (Omega C) ale tylko jedynke i dwujke założyliśmy bo mokro.
Wynik= remis.
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
bmw mini cooper mk.1 ma silnik 1.6 kompresor cos koło 160 KM to miało i jak każdy kompresor nie bardzo szło to małym nakładem podkręcić.
bmw mini cooper mk.2 to już 1.6 turbo 175 KM bodajże i ten już pewnie łatwiej modowalny. Niemniej jednak oba sa z doładowaniem i jakieś ingerencje w moc sa dużo prostsze niż w N/A gdzie można łatwo założyć że ścigaliśmy się z serią.
bmw mini cooper mk.2 to już 1.6 turbo 175 KM bodajże i ten już pewnie łatwiej modowalny. Niemniej jednak oba sa z doładowaniem i jakieś ingerencje w moc sa dużo prostsze niż w N/A gdzie można łatwo założyć że ścigaliśmy się z serią.
Stała pod ścianą prężąc kakao
kill sprzed chwili
ja kontra MPS Andreasa
1 bieg – kurde co sie dzieje
2 bieg – eeee czemu on taki szybki
3 bieg – eeeee czemu on stoi w miejscu hehehe
ja kontra MPS Andreasa
1 bieg – kurde co sie dzieje
2 bieg – eeee czemu on taki szybki
3 bieg – eeeee czemu on stoi w miejscu hehehe
Ostatnio edytowano 5 sie 2008, 23:04 przez ravo, łącznie edytowano 1 raz
kill sprzed chwili
ja kontra Fiacior Ravo
1 bieg – Ravo chyba szuka biegu
2 bieg – znalazł, ale jest 30m za mną
3 bieg – o k...wa – gdzie moja MOC
4 bieg – Ravo mnie mija i hamujemy coby nie zmasakrować aut na światłach przed nami
Pojedziemy mam nadzieję jeszcze na pełne 400m
ja kontra Fiacior Ravo
1 bieg – Ravo chyba szuka biegu
2 bieg – znalazł, ale jest 30m za mną
3 bieg – o k...wa – gdzie moja MOC
4 bieg – Ravo mnie mija i hamujemy coby nie zmasakrować aut na światłach przed nami
Pojedziemy mam nadzieję jeszcze na pełne 400m
- Od: 7 sty 2006, 17:42
- Posty: 234
- Skąd: Wrocław
- Auto: e46 330xd eMpowered by Jetronik, 6 Mps
jakąś godzinke temu kill na Golfie III 1.8 GT 90KM . Masakra zastanawiałem sie czy wogole przyłożył bo jakies 5 dlugosci bylo.
-
Lukasz_zdw
Gibsong napisał(a):pewnie 1.6 16v
napewno 1.6 bo z 1.8 SOHC FS juz ma problemy. Sprawdzane:)
-
Lukasz_zdw
Lukasz_zdw napisał(a):jakąś godzinke temu kill na Golfie III 1.8 GT 90KM . Masakra zastanawiałem sie czy wogole przyłożył bo jakies 5 dlugosci bylo.
te golfy tak poprostu nie jezdza... moje 1.6 je niszczy tak ze hohoho i jeszcze troche a co dopiero twoje V6
- Od: 16 gru 2006, 20:01
- Posty: 201
- Skąd: Świdnica
- Auto: WRX my05
andreass napisał(a):nowy kierowca jeszcze nie wyczuwa dokładnie KF'a
Nowy kierownik ogarnia autko w 100% mialem przyjemnosc z nim jechac i wie na czym rzecz polega
-
Lukasz_zdw
pawlak32 napisał(a):Podejrzewam że FS sprałby tą sierre Andreass, pamietasz że Twoj xed poszedł do Zduńskiej woli ? Sprałem go z miejsca i z rolki i Łukasz_zdw też
Mam jedno i drugie Ścierka ciut szybsza, pomijając wszystko co to znaczy sprał? pół maski z przodu na 400m? Pozatym będę pracować nad tym żeby była jeszcze szybsza.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Mimo wszystko uważam ze FS powinien pojechac taką ściere bo taka sierra od 0 -100 km/h ma 10.0 sek.
FS ma niby 9.7 ale dobry kierownik sobie poradzi.
FS ma niby 9.7 ale dobry kierownik sobie poradzi.
-
Lukasz_zdw
to wszystko jest mocno subiektywne odczucia bo tutaj ciąg się zaczyna przy 2500 obr przez co auto odczuwa się jako lepiej idące, w dzień jeżdżę 626 a wieczorami Fordem i czekam na te FSy zdrowe
pozatym co to za różnica 9,7 a 10,0
pozatym co to za różnica 9,7 a 10,0
Stała pod ścianą prężąc kakao
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje