Zawieszenie Air Ride

Postprzez Pajko » 16 lut 2008, 23:54

Witajcie

Ostatnio zainteresowalem sie zawieszeniem typu Air Ride a to poprzez stylu upiekszania aut w jakim chcialbym podożyc a mianowicie VipStyle . W wiekszości wypadków auta w tym stylu to auta posiadajace baardzo niskie zawieszenia i z tego co szukalem po forach amerykanskich to 99% zaklada wlasnie Air Ride . Mnie interesuje jak sie za taka sprawe zabrać wiem napewno ze muszę mieć poduszki powietrzne , zbiornik na powietrze i kompresor ale reszta to zielona magia dla Mnie , dlatego własnie poszukuje jakich kolwiek materialow , informacji na ten temat moze ktoś z Was ma już jakieś doświadczenie w tym temacie . Jezeli bedzie to sprawa do ogarnięcia to kto wie czy na sezon 08/09 nie zabiore sie za to , jeżeli bedzie to klopotliwa sprawa bedzie gwint K.A.W .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Adaś » 17 lut 2008, 02:59

Pajko a tak szczerze to po co Ci gwintowana zawiecha?? nie lepiej kupić dobre amory i renomowane springi?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez waldii » 17 lut 2008, 03:25

ostatnio gdzies o tym czytalem i koszt kupna czegos takiego to ok.9kzl.Taniej wyjdzie hydraulika wykorzystujac pompe wspomagania
waldii
 

Postprzez Crimer » 17 lut 2008, 12:53

Interesowałem sie tym kiedyś do X9 ale zrezygnowałem właśnie ze względu na koszt ok 7-10tyś zł
Obrazek
Mazda Xedos 9 – jeszcze zawita...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2004, 19:43
Posty: 861
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 3

Postprzez Pajko » 17 lut 2008, 12:59

Adaś napisał(a):Pajko a tak szczerze to po co Ci gwintowana zawiecha?? nie lepiej kupić dobre amory i renomowane springi?

Gleba gleba i jeszcze raz gleba , a na amorkach i springach mozna toosiagnac ale przy gwincie jest regulacja i jezeli bym gdzies sie wybieral w trase zawsze moge cos sobie podniesc zawias .

Co do air ride nie pytam o cene ale o sposob jak sie za to zabrac , wiec temat dalej aktualny
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez marcinos » 14 lis 2008, 21:59

Chlopaki, troche odswierze temacik. Otoz szukalem po polskich stronach jakis informacji odnosnie air-ride. Tanie Air ride, tzn "home made" to koszt do 2000 pln a oto linki.

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=10218
http://www.air-ride.pl/productsVikan.php?idT=532. a tu macie poduszki. Jest to dosc proste rozwiazanie. Poduszki ok 250 za sztuke. Dorobienie reszty u tokarza moze 200 pln, kompresor 300 pln, wezyki, zloczki i zawory jeszcze. Takze w 2000 sie zamykacie. Ale nikt z was nie dostanie na to homologacji...

Mam nadzieje ze pomoglem i ktos moze cos zrobi w tym kierunku. Przymierzmy sie z kumplem do zrobienia czegos takiego ale najpierw zalozyc do golfa mk1 a pozniej do mojej mazdy jak sie wszystko uda.
Nie pomoze koni kupa, jak kierowca dupa...
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2008, 11:25
Posty: 30
Skąd: Bielsko-Biala
Auto: 323P BA 2.0D hatchback

Postprzez Speed » 15 lis 2008, 16:34

na forum ptp byla jedna prelka tak zrobiona
Mazda Experiment 11
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, Yamaha, VW.

Postprzez Bartek1986 » 15 lis 2008, 16:50

Pajko wejdź na forum.calibra-team.pl i znajdź kolege RUFUSa. On się tym zajmuje, ma w swojej Calibrze i zakładał jeszcze do conajmniej jednej na forum.

www.waiss.pl to jego stronka więc i tam możesz poszukać z nim kontaktu :)

Ediit: dopiero zauważyłem daty, ale może się przyda :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje