Zmiana ECU z KL na KLZE

Postprzez noucamp » 9 sty 2008, 22:05

jacobs napisał(a):noucamp jaką skrzynię wkładasz?

mam od qbass, juz kupione i lezy i czeka zeby ja wsadzic ;] wiec juz pozamiatane... kupilem nowe sprzeglo(kompletne) a nie wiem czy pasuje do K8 (ale pewnie zaraz sie dowiem :D )
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez Boris86 » 9 sty 2008, 22:31

brii napisał(a):noucamp – zerknij do działu sprzedam – ja sprzedaję kolektor, xXx ECU, a krzynio wałki.
W sumie te rzeczy do Twojego silnika zapakować i masz prawie ZE, bo jeszcze tylko tłoki są troszkę inne

I głowice... A dokładniej kształt kanałów. No chyba że ten KL jest z Millenki
Z normalnymi głowicami KL'a raczej kolektor od KL-ZE nie ma prawa zagrać ... Nie po to przy obróbce głowić, na ułamki milimetra dogrywa sie pasowanie Kolektora z głowicą na kanałach, żeby w tym przypadku zakładać kolektor o innych kształtach kanałów niż w silniku.

Bynajmniej tak mi sie wydaje. No ale jesli komuś gdzieś to dało pozytywne efekty i jest ktoś kto ma ochote to sprawdzić to działajcie ... chętnie obejrzę wyniki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Adaś » 9 sty 2008, 23:57

jacobs napisał(a):No teoretycznie powinno być 200KM

taa na paliwie 100 oktanowym:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Boris86 » 10 sty 2008, 00:06

Adaś napisał(a):taa na paliwie 100 oktanowym:)

Z tego co mi wiadomo wiekszośc KLZE w polsce mierzona wykazuje około 180KM...
Nikt mi nie wmówi że 2 czy 5 oktanów więcej da przyrost ponad 10% mocy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez ravo » 10 sty 2008, 00:17

jacobs napisał(a):Patryk chyba ma w GE KL skrzynię z KF?

chyba byle auto smirnofa i globiego tak mialo :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez promyczek001 » 10 sty 2008, 00:24

brii napisał(a): (jechała tam MX-3 Mordera (najszybsze jak narazie KL-ZE) i MX-6 mbmastera (KL)). Różnica jest prawie żadna mimo różnicy masy na korzyść ZE.


Hehe moze na filmie bo morda mnie objechal tak naprawde na 2 dlugosci spokojnie z tym ze auto bylo w pelni seryjne i na 17" Jak bede mial wydech gotowy i pare malych detali to podjade na hamownie i sprawdze co te mody daly Kl-ce. Zasadniczo to dolot daje ok 3-4KM + wydech ok 5-8 (tak pisza na zagranicznych forach) + kolektory powiedzmy z 5 KM. wiec powiedzmy ok 13-17KM moze jest na plus ale tylko moze. Moja pierwsze hamownie wykazalo moc 143KM. Nadal uwazam ze hamownia hamowni nie rowna wrecz na V6 jakos oszukuja. O dziwo w klubie probe kazda KL trzymala serie ewentualnie +-5KM. Na hamowni na mineralnej wszyskie V6 wykazywaly spadek mocy co zupelnie nie jest odzwierciedlone w przeniesieniu na osiagi aut. Wiec gdyby tak okazalo sie ze odzyskalem moc powiedzmy 160KM + 13KM z tuningu to by dawalo praktycznie te same osiagi co KL-ZE
Mercedes SLK kompressor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 11:02
Posty: 349
Skąd: Warszaweczka
Auto: Mercedes SLK

Postprzez brii » 10 sty 2008, 10:47

jacobs napisał(a):Komu? No teoretycznie powinno być 200KM, ale hamownia jeszcze chyba nikomu tyle nei wypluła

Jak dobrze kojarzę to xXx kiedyś tyle wyszło, ale ręki nie dam sobie obciąć za to ;)

Adaś napisał(a):taa na paliwie 100 oktanowym:)

ZE jeździ na normalnym 95, bez przesady Panowie ale nie jest to żadne super cudo techniki.
Co do wyników mocy, to hamownie zawsze mierzą moc na kołach i potem przeliczają na wynik silnika a jak dobrze wiadomo od kół do silnika torchę rzeczy jest i błąd w przeliczeniu jednej zmienia wynik całości ;)
Jest jeszcze wiele innych hamowniowych absurdów :)
Jeszcze jedna sprawa – więcej oktanów nie da więcej mocy (wręcz przeciwnie) bez zmian w zapłonie.

Boris86 napisał(a):Z normalnymi głowicami KL'a raczej kolektor od KL-ZE nie ma prawa zagrać ...

Uruchomić się napewno uruchomi, jak dobrze kojrzę to chyba Greg w Probe robił takie eksperymenty, ale jest ostatnio trudno osiągalny :(
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez promyczek001 » 10 sty 2008, 12:04

RX z probe ma ten kolektor. Oczywiscie dziala. Kolektory wydechowe barany wyspawal mu Kalii do tego wydech na 2,5 cala i koncowy tlumik przelotowy, dolot i pare drobniejszych modow auto wyplulo 179KM ;)
Mercedes SLK kompressor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 11:02
Posty: 349
Skąd: Warszaweczka
Auto: Mercedes SLK

Postprzez Morder » 10 sty 2008, 12:23

Pisałem już kiedyś, że ten wyścig z mbmasterem był trochę dziwny. Miałem problem z kołem, schodziło z niego powietrze...i przestałem przyspieszać w pewnym momencie, bo bałem się o koło....mimo to mbmaster i tak mnie nie dogonił :D nie wiem jak teraz jeździ to autko...wtedy być może nie było w pełni sił :)

ale co tu dużo gadać....mx-3 z KLZE robi mx-6 KL'a jak chce, bez wysiłku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:07
Posty: 897
Skąd: Pułtusk
Auto: MX-3

Postprzez brii » 10 sty 2008, 12:58

Morder napisał(a):ale co tu dużo gadać....mx-3 z KLZE robi mx-6 KL'a jak chce, bez wysiłku

Bo masa robi swoje, a silnik jeszcze trochę dodaje ;)

promyczek001 napisał(a):RX z probe ma ten kolektor. Oczywiscie dziala. Kolektory wydechowe barany wyspawal mu Kalii do tego wydech na 2,5 cala i koncowy tlumik przelotowy, dolot i pare drobniejszych modow auto wyplulo 179KM

Czyli więcej niż ZE :)

No i jeszcze jedno – ZE pali więcej od KLa...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez promyczek001 » 10 sty 2008, 13:35

Morder napisał(a):mimo to mbmaster i tak mnie nie dogonił


i ja sie pod tym podpisuje dostalem konkretny łomot <lol>
Mercedes SLK kompressor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 11:02
Posty: 349
Skąd: Warszaweczka
Auto: Mercedes SLK

Postprzez Boris86 » 10 sty 2008, 13:37

brii napisał(a):Uruchomić się napewno uruchomi, jak dobrze kojrzę to chyba Greg w Probe robił takie eksperymenty, ale jest ostatnio trudno osiągalny smutny

Ale nie mówimy o uruchomieniu ..tylko o poprawie osiągów.
Na kolektorze pospawanym w pół godziny w garażu tez odpali. Co z tego że odpali... chodzi o jakość przepływów a nie o możliwość uruchomienia silnika.
A na zdrowy rozum to nie ma prawa działać lepiej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez brii » 10 sty 2008, 13:45

promyczek001 napisał(a):i ja sie pod tym podpisuje dostalem konkretny łomot

Konkretny łomot wg. mnie to różnica 3 sekund a nie 8 metrów ;)

Boris86 napisał(a):Ale nie mówimy o uruchomieniu ..tylko o poprawie osiągów.
Na kolektorze pospawanym w pół godziny w garażu tez odpali. Co z tego że odpali... chodzi o jakość przepływów a nie o możliwość uruchomienia silnika.
A na zdrowy rozum to nie ma prawa działać lepiej.


<czytaj>
promyczek001 napisał(a):RX z probe ma ten kolektor. Oczywiscie dziala. Kolektory wydechowe barany wyspawal mu Kalii do tego wydech na 2,5 cala i koncowy tlumik przelotowy, dolot i pare drobniejszych modow auto wyplulo 179KM
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Boris86 » 10 sty 2008, 13:56

No... działa... ale nikt nie wykazał że daje jakąkolwiek poprawe.
Według mnie 10% przyrostu to niewiele jak na kompletny wydech włącznie z kolektorami, dolot i głowice planowane o 1mm + kilka innych pierdół. Według mnie ten kolektor tam to własnie rzecz która zaniża.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez brii » 10 sty 2008, 14:05

Skoro gościu ma go założonego to chyba jednak po to żeby podnieść osiągi a nie zaniżyć ;)
Wg. mnie przyrost rzędu 10% w silniku N/A bez zabawy z wałkami to dobry wynik.
Weź jeszcze pod uwagę to, że jest to wynik z hamowni, gdzie seryjne KL mają wyniki rzędu 150KM ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Xtreme3 » 10 sty 2008, 17:00

brii napisał(a):Twój wybór ale ja bym sobie dał spokój, różnica nawet przy przekładce z K8 na KL-ZE nie jest jakaś piorunująca – od 0-100km/h różnica 2s, na 400m różnica też 2s ysz


Hehehe dobre czy ty oby masz na pewno KL-ZE ?? :P Ja jeździłem co prawda tylko jedna Mazda z KL-ZE (miała G-Techowe 6,04 do 100) i miedzy K8 a KL-ZE jest przepaść. Ale skoro uważasz ze 2s to mała różnica to chętnie uwolnię cie od tego smoka i zamienię sie na mojego KF – zawsze jest mocniejszy od K8 <lol>
2003-2007 323F BA Z5
2007-2011 323F BA KF
2011-....... 3 BK Y6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2004, 20:05
Posty: 83
Skąd: Pruszcz Gd
Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD EX+

Postprzez lukster » 10 sty 2008, 17:08

Podpisuje się pod postem przedpiścy obiema rencyma <lol> klze a k8 to zupełnie inna bajka. Pięknie było to widać jak spotkaliśmy się z Corollą T-sport przed swapem, baty niemiłosierne. Rewanz z klze na pokładzie, baty ale w druga stronę :D Mina kierownika Tojki..... bezcenna. Dla takich chwil warto rzeźbic w aucie ;) Dodam że T-sport ma 192KM
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez ravo » 10 sty 2008, 17:44

jak porzadne baty dostalo
Luki1010 napisał(a):Dodam że T-sport ma 192KM


to masz najszybsze klze w klubie – nie liczac Pana z nosem :P
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez lukster » 10 sty 2008, 17:50

Miałem :D Teraz ma je Pan z NOSem <peace>
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez ravo » 10 sty 2008, 17:57

Luki1010 napisał(a):Teraz ma je Pan z NOSem

ehh musze zobaczyc te auto w akcji nie moge sie doczekac :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje