Wykresy z hamowni naszych Mazd

Postprzez Neonixos666 » 28 mar 2017, 22:19

Gib napisał(a):20 lat konstruowania silników i wolnossące 2.0 po programie ma moc jak doprężone 2.5 V6 po modach i więcej Nm. <peace>


Takie osiągi miały silniki wolnossące 2.0 20 lat temu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9463 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez marlad » 30 mar 2017, 22:44

20 lat temu w samochodach tej klasy wyposażonych w silniki benzynowe o pojemności 2.0 l standardem było 136 KM ( 100 KW )
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 20 kwi 2014, 18:06
Posty: 225 (13/13)
Skąd: Kraków

Postprzez toomaas » 4 kwi 2017, 13:04

Auto: Mazda CX 5 165KM @ 6000rpm, 210Nm @ 4000 rpm 2016rok
Modyfikacje: Seria
Wynik pomiaru 1: 148,6KM @ 6229rpm, 184,9 @ 4452 rpm
Uwagi: Trochę koni padło, moment też nieciekawy. Niestety daje się to odczuć podczas jazdy :|
Załączniki
cx5.jpg
Forumowicz
 
Od: 25 cze 2009, 16:50
Posty: 185 (0/4)
Skąd: Lublin, obecnie Wawa
Auto: Mazda CX-5 2016 2.0 SKYACTIV-G 165KM 4x2 6MT

Postprzez Gan » 25 cze 2017, 16:08

Witam. Niedawno podstawiłem swoją mazdę 6 2.0 D 121K do serwisu który zajmuje się chiptuningiem. Ogólnie martwi mnie niski moment obrotowy i w serii jak i po modyfikacji. Ktoś wie czym to może być spowodowane?
Załączniki
wykres hamownia.jpg
Początkujący
 
Od: 6 mar 2015, 10:46
Posty: 4 (0/1)
Auto: Mazda 6 GG 2.0 Diesel 2004r
121km

Postprzez Neonixos666 » 25 cze 2017, 19:34

było gorąco? dobry był wentylator z przodu auta?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9463 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Gan » 25 cze 2017, 21:12

Ze 25 stopni było spokojnie ale wentylator skierowany na intercooler więc myślę, że większego znaczenia to nie miało. Z tym, że ogólnie icek jest dość pokiereszowany zewnętrznie, blaszki na większości powierzchni są pozaginane.
Początkujący
 
Od: 6 mar 2015, 10:46
Posty: 4 (0/1)
Auto: Mazda 6 GG 2.0 Diesel 2004r
121km

Postprzez Neonixos666 » 25 cze 2017, 21:21

Gan napisał(a):blaszki na większości powierzchni są pozaginane.


Czyli przepływ był przez niego utrudniony. Wtryskiwacze były jakoś sprawdzane?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9463 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

PostTen post został usunięty przez chmielu_KL 8 lip 2018, 18:23.

PostTen post został usunięty przez chmielu_KL 8 lip 2018, 18:10.

Postprzez marlad » 28 cze 2017, 09:15

Czesc.
Widac ,ze coś go tnie bo idzie w peak i dostaje w łeb.
Ja bym nagrał serię i odstawił do diagnosty
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 20 kwi 2014, 18:06
Posty: 225 (13/13)
Skąd: Kraków

Postprzez gregor83germany » 8 lip 2017, 02:28

Witam, pod koniec maja odwiedziłem Piaseczno aby uzdrowić moją dwulitrówkę. Wizyta w DiSitune poprawiła lekko i tak już dobre seryjne wyniki...
oto moje wykresy
Auto:
Mazda 3 BM skyactiv 120
Załączniki
MOD_MOD_1920.jpg
MOD_ORI_1920.jpg
Wykres przed MODyfikacją
Początkujący
 
Od: 8 lip 2017, 01:38
Posty: 1
Auto: Mazda 3
Benzyna 174 KM
2016

Postprzez marlad » 22 lip 2017, 06:53

Skyactiv-G 2.0 120 z wczoraj :)

Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 20 kwi 2014, 18:06
Posty: 225 (13/13)
Skąd: Kraków

Postprzez DISItune » 9 sie 2017, 07:27

Mazda 3 2.0 120KM ;) (2015) 138KM 213Nm > 174KM 225Nm <faja>

TST_MOD_1600.jpg
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Ronin360 » 22 wrz 2017, 16:22

Mazda 6 MPS 2,3 seria 260 KM
Po modach taki wykres
mazda350.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sie 2016, 09:27
Posty: 126 (2/2)
Skąd: dokąd powiedzie go los
Auto: viewtopic.php?f=331&t=200216

PostTen post został usunięty przez DISItune 22 wrz 2017, 22:07.

Postprzez marlad » 7 lis 2017, 13:37

185 Km w trójce z silnikiem 2.0 120 Km dziś pekło <ok>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 20 kwi 2014, 18:06
Posty: 225 (13/13)
Skąd: Kraków

Postprzez sevecc » 15 gru 2017, 09:00

Dla wszystkich posiadaczy 2.0 120KM zastanawiających się nad modem – nie ma co się zastanawiać tylko zapier... do Piaseczna! :D
Po odblokowaniu to auto zaczyna żyć.

Przesyłam mój wykres z wczorajszej wizyty u Michała z DiSi.
Ogólnie Michał jest gość! Bardzo przykłada się do tego co robi a przy tym pasjonat więc efekt murowany.

Michał jeszcze raz bardzo serdecznie Ci dziękuję i pozdrawiam :)
Załączniki
IMG_0148.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2016, 09:08
Posty: 397 (64/15)
Auto: Była:
Mazda 3 2.0 HB '17
Skypassion + safety
180KM by DiSi
Jest:
Mazda CX-30 100th Anniversary edition

Postprzez Bartg » 9 kwi 2018, 14:14

Mazda Premacy FS 2002 rocznik 201.000km, 100% seria. Do poprawy zapewne wydech (katalizator?) i może odzyskamy parę NM.
Załączniki
wykres.jpg
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 21:25
Posty: 7805 (21/118)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez marlad » 27 kwi 2018, 19:47

Tak jezdzi cx-5 z silnikiem 2.2 150/175 po chipie na 205 Km.
Trzy osoby dorosle i sporo ropy.na zewn 20 st.C

Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 20 kwi 2014, 18:06
Posty: 225 (13/13)
Skąd: Kraków

Postprzez s3bo » 13 cze 2018, 20:14

Auto : Mazda Xedos 6, KF, 1996r.
Modyfikacje : seria
Wynik pomiaru : PB – 125,6HP, 162Nm, LPG – 126,3HP, 157Nm
Uwagi : wczoraj założone nowe świece NGK i filtr powietrza KNECHT,
Pan się pomylił i wpisał Mazda 6,
Byłem dzisiaj na hamowni i zasmucił mnie wynik :( jakieś pomysły? VRISy sprawne.
IMG_20180613_180256.jpg
Ostatnio edytowano 13 cze 2018, 22:47 przez s3bo, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 gru 2017, 20:36
Posty: 120 (1/0)
Skąd: Bochnia / Kraków
Auto: -Mazda Xedos 6
– Mazda Xedos 6
– VW Passat
– Nissan Almera

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje