Wykresy z hamowni naszych Mazd

Postprzez THOR » 20 cze 2009, 22:09

[b]Auto :[/b] Mazda 323C 1,5 16V 1996
[b]Modyfikacje :[/b] Brak
[b]Wynik pomiaru :[/b] / 94,5 KM @ 5551 / 135 NM @ 4275
[b]Uwagi :[/b] Coś jest nie tak w zakresie do 4 tyś. obrotów, a że się nie znam nie będę się wypowiadał. Jeśli ktoś wie w czym tkwi błąd, chętnie dowiem się na PW :)

Obrazek
Ostatnio edytowano 22 cze 2009, 11:53 przez THOR, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2008, 13:14
Posty: 2684 (0/6)
Skąd: Płock
Auto: To już przeszłość -->> Mazda 323C BA 1,5 16V DOHC '96

Teraz Mazda 3 BK 2,0 150 KM '03

Postprzez sq2jul » 22 cze 2009, 11:41

Auto :[/b] Mazda Xedos 6 2.0 V6, 1997r.
[b]Modyfikacje
: Brak
Wynik pomiaru :[/b]
[b]PB95:
145,5 KM @ 6235 / 173.5 Nm @ 5080
LPG: 125,0 KM @ 5976 / 157.4 Nm @ 5118
[b]Uwagi :[/b] Na benzynie zdrowy KF, gaz mam dwa tygodnie i jest to temat do dopracowania. Silnik przeszedl mini remont, ktory polegal na wymianie pierscieni olejowych, uszczelniaczy zaworowych, docieraniu zaworow, planowaniu glowicy, wymianie wszystkich uszczelek.

Obrazek
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez MRk » 22 cze 2009, 22:40

[b]Auto :[/b] Mazda MX-3 1.8 V6 '94 (polift)
[b]Modyfikacje :[/b] no gdzie tam ;) seria od 15 lat :)
[b]Wynik pomiaru :[/b]
1. 127.3 KM @ 5902 rpm / 159.2 Nm @ 4978 rpm
2. 126.2 KM @ 6014 rpm / 158.5 Nm @ 4902 rpm
[b]Uwagi :[/b]
1. bardzo zadowolony z pomiaru! :D

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez Bimbak » 23 cze 2009, 08:58

Auto: Mazda MX-6 2.0 16V
Modyfikacje Świece irydowe NGK, sportowe dywaniki
Uwagi Zapieczone hamulce :P i 7 tys km do wymiany rozrządu

Obrazek
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3093 (23/152)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez jackkpl » 29 cze 2009, 12:50

Auto: 323f BG GT 1.8 DOHC (UK edition ;))
Modyfikacje: Obrobka glowicy, ecu master , regulowane kolka rozrzadu
Wynik pomiaru: 127 KM @ 6695 / 155NM @ 4637
Uwagi: Pomiar na LPG – BLOS. Walek ssacy +2.5 stopnia. Walek ssacy w pozycji -4 stopnie dawal prawie 130 koni.

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez sq2jul » 30 cze 2009, 19:01

Auto :[/b] Mazda Xedos 6 2.0 V6, 1997r.
[b]Modyfikacje :[/b] Brak
[b]Wynik pomiaru :[/b]
[b]PB95:
138.0 KM @ 6115 / 165.0 Nm @ 5043
LPG: 129.9 KM @ 5976 / 159.5 Nm @ 4979
[b]Uwagi :[/b] strojenie gazu – stage II. Widac znacznac poprawe w przebiegu wykresu w stosunku do poprzedniego pomiaru, gora (5,5k – 6,5k rpm) moglaby byc jeszcze troche lepsza. Po kolejnym strojeniu bedzie nowy pomiar

Obrazek
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez marcin255 » 2 lip 2009, 10:31

Auto : 323 F BA 1.5L 98r
Modyfikacje : Brak
Wynik pomiaru :
PB98:
87.0 KM -seria 88
Moment
121Nm -seria 132
Uwagi :Przebieg 192 tys.km

Wkleję wieczorem , coś niski moment obrotowy :(


Obrazek
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez Gib » 11 lip 2009, 18:28

Wiem że nie mazda, w temacie że mazdy, w 1 poście że auta. Wkleję ;–)
Auto :[/b] Ford Sierra 2.0 TwinCam 1990 r
[b]Modyfikacje:
Stożek + CAI (homemade) + decat
Wynik pomiaru: 119,5 KM @ 5400 i 175 Nm @ 3900
Uwagi: 20 lat pięknie trzyma serię.

Obrazek
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Raflo » 30 lip 2009, 17:19

Wiec wkońcu nadszedł czas na mój wykresik ,jestem z niego bardzo zadowolony :D
Auto: Mazda 323 BG BT 90r.
Modyfikacje wydech 2,5cala przelot koncowy wm sport,stozkowy filtr powietrza, mbc Wynik pomiaru: 182 KM,242 NM
Uwagi Przebieg 163tyś km.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Postprzez waldii » 22 sie 2009, 21:46

nadal słabo :(
mody:dolot plus wywalenie kata,oraz wymiana cewki WN
Obrazek
waldii
 

Postprzez tekkenfan » 25 sie 2009, 10:37

Auto: 323f BG GT 1.8 DOHC
Modyfikacje: Stożek
Wynik pomiaru: 116 KM @ 6416 / 148,2 NM @ 4530
Uwagi: Pierwszy pomiar ze stożkiem z nie do końca zimnym dolotem, drugi pomiar seria.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Barthez » 8 wrz 2009, 17:37

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez jackkpl » 30 wrz 2009, 17:14

Auto: 323f BG GT 1.8 DOHC (UK edition ;))
Modyfikacje: Obrobka glowicy, ecu master , regulowane kolka rozrzadu, kolektor 4-2-1
Wynik pomiaru: 131 KM / 167NM (PB) 123KM/162NM (LPG)
Uwagi: Pomiar na LPG – BLOS. Walek ssacy +4 stopnie. Pomiar na PB walek ssacy -2 stopnie, wydechowy -3 stopnie. Roznice miedzy ustawieniami rozrzadu obrazuje linia zielona i niebieska (obie na LPG ,roznia sie tylko ustawieniem rozrzadu). Moc nawet na benzynie spadla, a w stosunku do poprzedniego pomiaru na LPG ubylo 4.5 konia. Albo kolektor uskubal moc na gorze,albo winna jest super przeplywka klapkowa, ktorej przy poporzednich pomiarach na LPG nie bylo

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez rufens » 13 paź 2009, 22:19

Auto: Mazda 323F Z5 1998
Modyfikacje: seria z wyjątkiem wkładki K&N
Wynik pomiaru: 87 KM i 130 NM

Obrazek
A na samochodach wcale się nie znam.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=63761
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 20:07
Posty: 60
Skąd: ŁÓDŹ
Auto: 323F (BA) '98

Postprzez djack » 15 gru 2009, 16:19

Auto :[/b] Mazda CX7 2.3 DISI 2009
[b]Modyfikacje:
przeprogramowany sterownik
Wynik pomiaru: 280.5 KM / 6060rpm, 404 Nm / 3745rpm

Obrazek
Obrazek
djack
 

Postprzez karolek14595 » 14 sty 2010, 23:19

Auto :[/b] Mazda MX3 1.8V6 1992r LPG
[b]Modyfikacje:
seria
Wynik pomiaru:121,6KM @ 6455rpm, 139Nm @ 5260rpm
Uwagi: mało mocy i momentu obrotowego, ale na taki wiek to i tak spoko. Za dużo nie ubyło parametrów. Wykres-benzyna
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 maja 2008, 23:55
Posty: 37
Skąd: Goniądz
Auto: była MX3 1992r 1.8V6

Postprzez asaselllo » 29 mar 2010, 12:02

Mazda 323F DITD 101KM (seria) i 120 KM po zamontowaniu opornika

http://picasaweb.google.pl/lh/photo/JpssQPhz16FXMbfFafmTCw?feat=directlink
Forumowicz
 
Od: 3 gru 2009, 11:25
Posty: 58
Skąd: Sieradz
Auto: 323f DITD 101KM

Postprzez Rafał_ » 29 kwi 2010, 10:01

Auto: Mazda mx-3 1.8 V6 '91
Seria: 133KM i 157Nm
Modyfikacje: CAI
Wynik: Pb 128,7KM / 6337rpm ; Lpg 124,4KM / 6448rpm
153Nm / 5285rpm ; 147Nm / 5345rpm
Uwagi: Przy pierwszym pomiarze wypluło 130,1KM i 153 Nm,lecz go pózniej skasowali.
Przed trzecim pomiarem włączył się wentylator i ogrzał trochę dolot i wypluło 128,7KM.
Obrazek
Ostatnio edytowano 10 lip 2010, 02:21 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez piwo » 13 cze 2010, 19:55

Auto: Mazda 323f silnik gtx
Modyfikacje: patrz projekt
Wynik: 207KM przy 6500 i 250NM przy 5600
Uwagi: co do wykresu to dwa przebiegi.jeden z zamknieta maska i drugi z podniesiona maska.inne auta jakie pamietam notowaly raczej wyniki ponizej oczekiwan chyba ze wzgledu na temperature powietrza 35stopni.np volvo 2,3 turbo(seria niby 226km) wyplulo 136km;jakis peguot 2.0 136km wyplul 124km
silnik w trybie awaryjnym, bo mam jakies tam beldy.
Obrazek
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (220/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez People_Hate_Me » 10 wrz 2010, 14:47

Auto: Mazda MX-6 2.0FS
Modyfikacje: brak
Wynik: 122KM 182Nm
Uwagi: silnik po remoncie
Obrazek
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje