Wykresy z hamowni naszych Mazd

Postprzez xXx » 12 paź 2007, 09:00

Pomyślałem sobie, że fajnie by było utworzyć post, w którym znajdowały by się wykresy z hamowni naszych aut. Było by to bardzo przydatne, dawało by też możliwość ewentualnego porównania osiągów do aut o zbliżonych parametrach. Moderatorzy mogli by dodany nowy wykres wrzucać wraz z opisem na górę topic-u, poza tym było by dobrze aby cały temat był przyklejony.

Co o tym myślicie ??


Edit by Fiveopac:

Obowiązujący wzór tematu:

Auto: marka, model, pojemnosc, typ silnika, rok produkcji
Modyfikacje: wymianiemy podstawowe wplywjace na moc, jesli nie ma piszemy seria
Wynik pomiaru: wpisujemy KM i Nm przy obrotach, nie zawsze widac na zeskanowanym wykresie
Uwagi: dodatkowe informacje, refleksje zwierzenia ;)

Poniżej kod do wklejenia w post

Kod: Zaznacz cały
[b]Auto: [/b] marka model pojemnosc typ silnika rok produkcji
[b]Modyfikacje: [/b] wymianiemy podstawowe wplywjace na moc, jesli nie ma piszemy seria
[b]Wynik pomiaru: [/b] wpisujemy KM i Nm przy obrotach, nie zawsze widac na zeskanowanym wykresie
[b]Uwagi: [/b] dodatkowe informacje, refleksje zwierzenia ;)

[img]http:// TUTAJ WPISUJEMY ADRES WYKRESU [/img]


Nie komentujemy wykresów!
Od spinania/zachwytów mamy temat:

<czytaj> http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=52210
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 00:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Bimbak » 12 paź 2007, 09:18

no cool.. tym bardziej że spora rzesza klubowiczów ma już swoje wykresy.
Mazda MX-6 2,0 16V FS, pomiar telemetryczny na 17" kołach z trzema osobami na pokładzie bez dokładnego podania masy auta – czyli bardziej orientacyjny jak miarodajny

mazdamx6bimbakxc2.gif
Ostatnio edytowano 24 sie 2013, 11:31 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Wrzucenie fotki na serwer MS.
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 19:55
Posty: 3093 (23/152)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez Adaś » 12 paź 2007, 09:34

Auto : Mazda 323F BA 2,0i V6 24V 1995

Modyfikacje: częściowo skończony CAI

Wynik pomiaru:
1. 135,8 KM @ 6047 rpm; 167,8 Nm @ 5202 rpm
2. 133,3 KM @ 6018 rpm; 167,6 Nm @ 5179 rpm

Uwagi: Pomiar 1 z częściowo ukończonym CAI – pozostała rura łącząca kolektor z przepływomierzem i tłumik szmerów. Pomiar drugi robiony na seryjnym dolocie.

adahamowniastara800x600iu9.jpg
Ostatnio edytowano 24 sie 2013, 11:32 przez Rafał_, łącznie edytowano 4 razy
Powód: Wrzucenie fotki na serwer MS.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 15:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Xionc » 12 paź 2007, 15:41

Dwa wykresy: bez klimy, z klimatyzacją na max'a. Seryjny Xedos, 10 lat stary na kołach 205/45/17 z 2 osobami na pokładzie, o ile ma to jakieś znaczenie :)

xham1.png


xham2.png
Ostatnio edytowano 24 sie 2013, 11:34 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Wrzucenie fotek na serwer MS.
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)

Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
statusTest
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2004, 22:25
Posty: 2479 (5/23)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX-7 2.3T AT AWD '08

Postprzez BratCukierka » 12 paź 2007, 17:33

Auto:Mazda 323 BG B3 1,3 16V '91 Przebieg: 270.000 km
Modyfikacje: Końcowy tłumik motocyklowy od suzuki (wybebeszony) – praktycznie przelotowy, wydech od katalizatora był wymieniany na jakiś zamiennik i wydaje mi się większej średnicy niż u kolegi który ma seryjny
Brak przeróbek silnika (przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo)
Wynik pomiaru: 83,8KM @ 6043 rpm ; 110,9 Nm @ 4590 rpm
Uwagi:Hamowanie odbyło się na kołach 15" 195/50

187ea88906378751.jpg
Ostatnio edytowano 24 sie 2013, 11:37 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Wrzucenie fotki na serwer MS.
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 19:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez Fiveopac » 13 paź 2007, 17:15

Auto :[/b] Mazda MX-5 1600, B6P, 1991r. 140 000 km (taa jaasne)
[b]Modyfikacje:
Seria
Wynik pomiaru: 111,9 KM przy 6743, 127,9 Nm przy 4896
Uwagi: Totalna seria po zakupie auta, ładnie jak na 15 lat ;)

img1zv.jpg
Ostatnio edytowano 24 sie 2013, 11:41 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Wrzucenie fotki na serwer MS.
Less roof, more fun
Obrazek
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 19:07
Posty: 4293 (8/30)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez pinky » 23 paź 2007, 10:04

Auto :[/b] Mazda 323f BG GT '92, 1840ccm BP DOHC non-lpg
[b]Modyfikacje:
seria
Wynik pomiaru: 122,9KM/6608 obr/min 154,9Nm/4199 obr/min
Uwagi: Wykres poprzedniego mojego autka.

Obrazek
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 16:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez piwo » 4 lis 2007, 23:17

auto:mazda 323f 1,8 sohc moc fabryczna 103KM przy 5200 moment 148NM przy 4000
modyfikacje:wydech 2,5 cala plus trzy tłumiki przelotowe;dolot z nierdzewki;obrobiona głowica;
uwagi:wykres poprzedniego mojego silnika:dwa pomiary na benzynie 98 1) zapłon standard i 2) lekko przesuniety zapłon

img00185t.jpg
Ostatnio edytowano 24 sie 2013, 11:42 przez Rafał_, łącznie edytowano 4 razy
Powód: Wrzucenie fotki na serwer MS.
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4731 (212/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Lukas007 » 23 lis 2007, 17:20

AUTO: Mazda 626 GE 1.8 16V 92'
MODY: Sportowy wydech wraz z kolektorem 2'25" oraz dolot z filtrem BMC CDA
MOC (seria): 101KM
MOC (obecnie, po dokonani pomiaru): 129.3KM
MOMENT(seria): 150NM
MOMENT(obecnie, po dokonaniu pomiaru): 166NM
UWAGI: Koła za duże o 3% w stosunku do serii ;)


253db531aafa2813.jpg
Ostatnio edytowano 24 sie 2013, 11:45 przez Rafał_, łącznie edytowano 2 razy
Powód: Wrzucenie fotki na serwer MS.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 19:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Gawro57 » 25 lis 2007, 19:52

Auto:Mazda 6 hatchback 2.0 Diesel CITD 136KM/300NM 2002
Modyfikacje:Kupiony w Niemczech .Nie dokonywano żadnych modyfikacji ,wszystko seria

Seria
KM i NM

cbcf808f7c1db001.jpg

1c5deb733614c441.jpg
Ostatnio edytowano 24 sie 2013, 11:47 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Wrzucenie fotek na serwer MS.
Jestem zauroczony moją Mazdą...
Link do wykresów z hamowni: str.2
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... c&start=15
1) momentu obrotowego w NM 2) mocy w KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2006, 11:37
Posty: 87
Skąd: Głogów
Auto: Mazda6 2002 – 136 KM hatchback

Postprzez gromusek » 28 lis 2007, 15:31

Auto :[/b] Mazda 6 2.0 D 100kW kombi
[b]Modyfikacje:
seria

aaagh9.jpg


EDIT: ktoś mnie uświadomił ile mam koni w serii dzięki ;]
Ostatnio edytowano 24 sie 2013, 11:50 przez Rafał_, łącznie edytowano 4 razy
Powód: Wrzucenie fotki na serwer MS.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2007, 15:12
Posty: 87
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 6 2.0 D kombi

Postprzez tekkenfan » 15 sty 2008, 21:09

Auto :[/b] Mazda 323f BG 1.6 16V 1991
[b]Modyfikacje:
seria
Wynik pomiaru:
1. seria t1_bieg4 88,5 KM @ 5634 obr/min, 123 NM @ 4243 obr/min
2. seria t1_bieg5 91,7 KM @ 5777 obr/min, 125 NM @ 4618 obr/min

68ca411491b212c5.jpg
Ostatnio edytowano 24 sie 2013, 11:51 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Wrzucenie fotki na serwer MS.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 13:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Fiveopac » 14 lut 2008, 21:18

Auto: Mazda MX-5 NA 1600 '91
Modyfikacje: Turbo Kit Greddy + intercooler @ 0,45 bar
Wynik pomiaru: 156 KM@6521 213 Nm@4629
Uwagi: pierwsze hamowanie, afr baaardzo bogaty, dochodzi nawet do 8!

dsc02352qt1.jpg
Ostatnio edytowano 24 sie 2013, 11:54 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Wrzucenie fotki na serwer MS.
Less roof, more fun
Obrazek
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 19:07
Posty: 4293 (8/30)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez yanik » 5 mar 2008, 11:36

Auto :[/b] mazda mx-5 miata 1,8 l. 1995
[b]Modyfikacje:
turbo dmucha 0,8 bar, zmodyfikowany seryjny soft, wieksze wrtyski (nie wiem jakie;)
Wynik pomiaru: 232 KM/ 170 kW przy 6860 obrotów
Uwagi: auto pierwotnie zrobione przez niemiecką firmę HGP, po zepsuciu mini remont silnika – tłoki od 323gtr i wymienione troche osprzetu – ja mam je dopiero miesiąc – zrobilem tylko porzadny dolot i wymieniłem troche czesci eksploatacyjnych

stawiam ze to najszybsza miata i jedna z szybszych mazd w PL – czy ktoś podejmie wyzwanie? bo nie mam sie z kim pościgać;)))

kopiascan0006ij2.jpg
Ostatnio edytowano 24 sie 2013, 11:58 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Wrzucenie fotki na serwer MS.
yanik
 

Postprzez Grzyby » 7 kwi 2008, 17:18

Mazda 6 GY MZR-CD wg danych katalogowych 136 KM i 310 Nm
Wg pomiarów – jak niżej 152 KM i 344 Nm :D
dscf0137fw3.jpg

dscf0139wr5.jpg
Ostatnio edytowano 24 sie 2013, 12:02 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Wrzucenie fotek na serwer MS.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 22:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez gazparts » 13 kwi 2008, 07:36

Mazda 626 GW 2,0 FS 115 KM
wykresy robione razem z pomiarem 6 Grzyby
wyszło na gazie 116 , a na benzynce 119,4 KM
Modyfikacje- nic

a7d00d060fd131f1.jpg
Ostatnio edytowano 24 sie 2013, 12:03 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Wrzucenie fotki na serwer MS.
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 10:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez Sebcio V6 » 20 kwi 2008, 14:39

Auto :[/b] Mazda 323F 2.5 V6 KL-ZE 1995r
[b]Modyfikacje:
seria +smtp6
Wynik pomiaru: 176 KM i 217 Nm przy obrotach 5250
Uwagi: niedawno przerobiony wydech ,myślę że kolejny pomiar będzie dużo lepszy

49e4bc539efe37da.jpg
Ostatnio edytowano 24 sie 2013, 12:07 przez Rafał_, łącznie edytowano 2 razy
Powód: Wrzucenie fotki na serwer MS.
KL-ZE to Potęga.....a jaki Głośik
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 sie 2005, 17:01
Posty: 15
Skąd: Mogilany k/Krakowa
Auto: Mazda 323F 95r 2,5 KL-ZE

Postprzez elvis2002 » 27 kwi 2008, 02:19

Mazda6 2.0 diesel Ts 167 KM 372/259Nm na 16"

img0026bm4.jpg
Ostatnio edytowano 24 sie 2013, 12:09 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Wrzucenie fotki na serwer MS.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2008, 21:36
Posty: 110
Skąd: London
Auto: Mazda6 169KM Max mome.372/2593

Postprzez Brt » 5 maja 2008, 14:52

dzisiaj się poszedłem shamować,

aa71e0222e69c922.jpg


gdzieś mi 7 kucy i 17 niutków uciekło, ciekawe gdzie się włuczą... ;(
Ostatnio edytowano 24 sie 2013, 12:10 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Wrzucenie fotki na serwer MS.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2007, 22:13
Posty: 213
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS

Postprzez Wodzu » 17 maja 2008, 17:57

No i ja też byłem :)
1001983hr4.jpg

113,3 KM i 187Nm :] przebieg 200.000 km
Ostatnio edytowano 24 sie 2013, 12:12 przez Rafał_, łącznie edytowano 2 razy
Powód: Wrzucenie fotki na serwer MS.
EX XEDOS 9
Moja EX
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2005, 11:38
Posty: 1358 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: BJ 2.0 :D, Demio 99r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje