Swap 1,6 dohc na 1,6 turbo
Strona 1 z 1
Witam wiem ze bylo juz sporo na tematy swapów ale nie znalazłem takiego co odpowie mi na pytanie
czy da rade przeprowadzić taka operacje bez wymiany skrzyni, półosi i reszty
co z wiązka do komputera czy bedzie pasować
przepływomierz ?
znalazłem silnik jest on bez turbiny , z tego co czytałem to były tam VJ-9, VJ-13,Vj-14
silniki te miały moc 136, 143 lub 150 KM i były z napędem na przód
chyba ze ktoś z was wie o kompletnym takim silniku
Jeżeli kogos zdenerwowałem tym postem to prepraszam ale byłbym wdzięczny za odp
czy da rade przeprowadzić taka operacje bez wymiany skrzyni, półosi i reszty
co z wiązka do komputera czy bedzie pasować
przepływomierz ?
znalazłem silnik jest on bez turbiny , z tego co czytałem to były tam VJ-9, VJ-13,Vj-14
silniki te miały moc 136, 143 lub 150 KM i były z napędem na przód
chyba ze ktoś z was wie o kompletnym takim silniku
Jeżeli kogos zdenerwowałem tym postem to prepraszam ale byłbym wdzięczny za odp
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
lepiej kupić kl lub kl-ze – wyjdzie taniej
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
nie chce kupować v6
to niema byc do ścigania poprostu troche szybsze
1,8 gt ma 138 koni ładnie sam silnik z kompem za 1200 zł można kupić
prosze o pomoc czy mozna to zrobić bez zmiany skrzyni
osiągi 323f na tym silniku to 8,2 do 100
to niema byc do ścigania poprostu troche szybsze
1,8 gt ma 138 koni ładnie sam silnik z kompem za 1200 zł można kupić
prosze o pomoc czy mozna to zrobić bez zmiany skrzyni
osiągi 323f na tym silniku to 8,2 do 100
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
szczerze mówiąc to nie wiem czy ten silnik w ogóle wejdzie do MX-3 bez jakiś przeróbek i zmiany mocowania.
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
widziałem kiedys na allegro gośc miał do sprzedania mx-3 z takim silnikiem
ponoć vałki pasują do mx-3 z 1.8 v6
i R4 pasuja tez do R4
a vałki do r4 juz nie
ponoć vałki pasują do mx-3 z 1.8 v6
i R4 pasuja tez do R4
a vałki do r4 juz nie
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Jest dokladnie tak jak mówisz. Dosc popularne stały sie SWAPy szczególnie na zachodzie.
Na tej stronce (http://en.wikipedia.org/wiki/MX-3) tez jest taka informacja:
The 4-cyl RS could be modified to fit the BP, B6T or BP-T engine
bez większego rzeźbienia.
Te silniki R4 (http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_B_engine) mają takie same wymiary (78x83.6 mm) oraz pojemnosc (1,597 cc) i stosowane byly w róznych modelach mazdy (np mx-5 wzdłużnie a nie poprzecznie)
Na tej stronce (http://en.wikipedia.org/wiki/MX-3) tez jest taka informacja:
The 4-cyl RS could be modified to fit the BP, B6T or BP-T engine
bez większego rzeźbienia.
Te silniki R4 (http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_B_engine) mają takie same wymiary (78x83.6 mm) oraz pojemnosc (1,597 cc) i stosowane byly w róznych modelach mazdy (np mx-5 wzdłużnie a nie poprzecznie)
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )
Audi A3 1.8T
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )
Audi A3 1.8T
- Od: 17 lut 2007, 19:36
- Posty: 147
- Skąd: Warszawa
- Auto: A3 1.8T
aha czyli wiemy ze:
– mam B6D i do niej pasuje od miaty B6ZE (120 koni)
– i chyba B6T od GTX-a
mają takie same wymiary
teraz pytanie czy jak ciężko będzie znaleźć B6T od GTX-a
albo czy podejdzie BP od 323f (138 koni)
albo silnik od miaty NB (140 koni )lub ze zmiennymi fazami rozrzadu `146 koni
– mam B6D i do niej pasuje od miaty B6ZE (120 koni)
– i chyba B6T od GTX-a
mają takie same wymiary
teraz pytanie czy jak ciężko będzie znaleźć B6T od GTX-a
albo czy podejdzie BP od 323f (138 koni)
albo silnik od miaty NB (140 koni )lub ze zmiennymi fazami rozrzadu `146 koni
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
a czym sie rożnia te dwa silniki 1.8 BP ze jeden ma 128 a drugi 138 koni
tutaj to różnica była z tego co kojarzę że jeden miał katalizator a drugi nie
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
mlody1921 napisał(a):aha czyli wiemy ze:
– mam B6D i do niej pasuje od miaty B6ZE (120 koni)
– i chyba B6T od GTX-a
mają takie same wymiary
teraz pytanie czy jak ciężko będzie znaleźć B6T od GTX-a
albo czy podejdzie BP od 323f (138 koni)
albo silnik od miaty NB (140 koni )lub ze zmiennymi fazami rozrzadu `146 koni
Silnik 1.8 ma juz inne wymiary i wkładanie go w miejsce b6 tki wiązało by sie z większymi przeróbkami.
a BP w 323f rózni się ilością wałków rozrządu:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_B_engine#BP
Najlepiej bylo by pozostac przy 1.6 np B6ZE(RS) z miaty.
Osobiscie odradzam Ci B6T – wiadomo to turbo... i jak coś sie zje*&$^ to będzie drogie
Silnik z 323 GTX znajdziesz ale w większosci nie bedą raczej trzymały serii... ciezko znalesc niezajezdzony :/
- Od: 17 lut 2007, 19:36
- Posty: 147
- Skąd: Warszawa
- Auto: A3 1.8T
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje