Przepływomierz klapkowy a jego polozenie

Postprzez Fiveopac » 14 kwi 2007, 00:46

Pytanie filozoficzne, na ile wazne jest to zeby przeplywka z klapka pracowala w pozycji horyzontalnej. Czy po obróceniu jej klapką w dół odczyty z niej beda przeklamane?
Ostatnio edytowano 24 kwi 2007, 09:12 przez Fiveopac, łącznie edytowano 1 raz
Less roof, more fun
Obrazek
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4294 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez piotrek929 » 21 kwi 2007, 23:24

o ile sprężyna zareaguje na zmiane pozycji+ siła przyciągania ziemskiego , to różnica w odczycie bedzie. przy mniejszym przeplywie powietrza, wiecej sie wychyli, komputer zwiekszy dwke paliwa, zyskamy kilka koni kosztem wiekszegi zuzycia paliwa – tak mnie sie wydaje
moja mazda nie widziala od trzech lat mechanika, bo sam przy niej robie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2005, 21:39
Posty: 426
Skąd: krakow
Auto: mazda 929 S 3.0 V6 24V DOHC

Postprzez Fiveopac » 24 kwi 2007, 09:12

No wlasnie , tez mi tak wydaje. Daruje sobie pomysl z relokacja przeplywki za to na dniach poeksperymentuje z przeplywką od RX-7.
Less roof, more fun
Obrazek
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4294 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje