Co do Gredd-iego to ja bym sie bal. Sam mialem zamiar sprowadzic tego kita, ale jak sie wczytalem i dowiedzialem duzo rzeczy na ten temat z usa, to sie nie oplaca. Generalnie ten kit, to jest syf. Nie dosc ze ciezko to zestroic na greddy e-manage i ciulowo chodzi, to bardzo czesto padaja silniki i to bardzo szybko. Mozna podreperowac ten kit i chodzi w miare bezawaryjnie i fajnie, ale trzeba dorzucic jakies 4k $. 3k$ + 4K$ na mody do tego kita. Cena troche duza zwazywszy ze nie daje powalajacych osiagow i moc spada zaraz po 7 tys.obr. bo mala turbina. Jak juz sie decydowac na kita, to z najlepszej polki, kompletny bez zadnych dodatkowych problemow. Ale koszt duzy bo ponad 10K$. Jesli chce sie naprawde uturbic autko, to pasuje tez wymienic caly wydech, dodatkowy koszt 1k$. Wskazniki sa raczej niezbedne, dodatkowy koszt 500-600$. Zalozenie tego w polsce w dobrym serwisie tuningowym ze strojeniem itp od 3k zl w zwyz. Mozna jeszcze dorzucic chlodniejsza chlodnice i dodatkowy osprzet do podawania dodatkowcych dawek oleju przy wariowaniu.Rowniez mozna sie zdecydowac na lepsze sprzeglo. Seryjne jest wporzadku do 350 kucy. Powyzej tego pasuje pomyslec o czyms innym. Trzeba doliczyc jeszcze koszty cla i transportu i wychodzi calkiem fajne nowe autko z salonu