Chip tuning silnika benzynowego N/A

Postprzez Ven » 19 gru 2013, 23:42

No cóż... zostało tylko koledze Oleko założyć chipa na wolnossaka i przedstawić nam jakieś rozsądne wyniki a nie tylko polemizować... bez urazy oczywiście :)
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2013, 16:24
Posty: 983 (102/40)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda 3 sedan – Sprzedana
Scenic 2.0 16v – Rozbity
Santa Fe 2.0 CRDi

Postprzez Dominator » 19 gru 2013, 23:48

Tego czipa to by sie gdzie indziej przydalo wsadzic :P Wolnossacy..jak nie dlubniesz konkretnie mechanicznie to jest <dupa> blada.. A tu jakies czipy hahaha
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Oleko » 20 gru 2013, 00:18

No nic postaram się trochę prostszymi słowami to może zrozumiesz o co mi chodzi.
Zacznijmy więc od początku.

Przemek323c napisał(a):Unichip to urzadzenie typu piggyback, a tych jest troche na rynku wiec ten sie nie wyroznia.

Czy kiedykolwiek widziałeś, używałeś Unichip??? Zapewne NIE. Mimo tego doskonale wiesz że się nie wyróżnia od innych. Kurcze, skąd Ty to wiesz??? Dlatego napisałem że fascynują mnie tacy ludzie jak Ty. Ludzie którzy czegoś nie widzieli, ale mają najwięcej do powiedzenia.

Przemek323c napisał(a):masz swoje magiczne wykresy

Nie wiem na czym się opierasz strojąc samochód, ale jak nie na wykresach to ja się nie dziwie że nie możesz nic wyciągnąć z silnika wolnossącego.

Przemek323c napisał(a):a ten magiczny chip 15, to z bazowych prawie 200 naprawde nie ma szalu. Sama elektronika pewnie kosztuje worek siana a gdzie jeszcze usluga ?

15HP z 200 + mocny dół z silnika wolnossącego. Dla mnie bardzo pozytywny wynik. Nie wiem ile dla Ciebie to "worek siana" dla mnie około 1500 złotych za prawie 10% mocy to cena do przyjęcia. Zresztą chyba normalne jest że za konie w wolnossaku płaci się inaczej.

Przemek323c napisał(a):bo widac ze gul ci skacze. Wycieczki osobiste i fascynacje radze takze zakonczyc w tym miejscu.

Jak Ty zaczynasz pisać o tym jak mi gul skacze i o moich wycieczkach i fascynacjach. To faktycznie ta rozmowa na dziwny tor schodzi.
Początkujący
 
Od: 5 lut 2013, 18:47
Posty: 9
Auto: Mazda 6 2.0 CDTI

Postprzez Przemek323c » 20 gru 2013, 09:37

AMEN :]
Przemek323c
 

Postprzez jakubbor » 20 gru 2013, 12:29

Błogosławieni którzy nie widzieli a uwierzyli :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2007, 22:11
Posty: 93
Skąd: Mikołów/ Żory
Auto: Mazda 6 GH 2.5 2012r.

Postprzez tekkenfan » 21 gru 2013, 19:28

Oleko Ty pracujesz w tym Evorider? Bo z tego co widzę to wszystkie Twoje posty są z tym związane. Zaczęło się od chipa diesla a teraz chip N/A??????

Na temat sensu chiptuningu N/A nic nie napiszę bo niestety nie jestem tjunerem i zgodnie z tym co piszesz nie mam podstaw do dyskusji :D

P.S Dla mnie to totalna sciema hahaha
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez onyx » 21 gru 2013, 22:25

<lol> wesoło się zaczyna robić
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez carsik » 21 gru 2013, 22:27

Oleko napisał(a):Czy kiedykolwiek widziałeś, używałeś Unichip??? Zapewne NIE. Mimo tego doskonale wiesz że się nie wyróżnia od innych. Kurcze, skąd Ty to wiesz???


no dobrze, to czym wyróżnia się unichip, tak może w porównaniu do DET3.
GT4 LPG – Warszawa 695 13 25 28
http://www.gt4.istore.pl
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2013, 22:38
Posty: 65 (0/2)
Auto: Mazda MPV (LW) 2000 r 2.0

Postprzez marcin255 » 21 gru 2013, 23:09

Tylu specjalistów – ktoś mi zestroi auto :)
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez tekkenfan » 21 gru 2013, 23:20

Z tego co widzę to chyba najlepsza opcja to Evorider <lol> Z tymi modami co masz to powinno być jeszcze więcej niż na filmiku, kto wie może nawet 30-40 koni co najmniej <diabełek>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Rafał_ » 22 gru 2013, 01:24

Wystarczy tego dobrego :) Dalsze przepychanki nie mają sensu <faja>
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

PostTen post został usunięty przez Rafał_ 23 gru 2013, 01:28.
Powód: OT

PostTen post został usunięty przez Rafał_ 23 gru 2013, 01:29.
Powód: OT

PostTen post został usunięty przez Rafał_ 23 gru 2013, 01:30.
Powód: OT

PostTen post został usunięty przez Rafał_ 23 gru 2013, 01:30.
Powód: OT

PostTen post został usunięty przez Rafał_ 23 gru 2013, 01:29.
Powód: OT

Postprzez Oleko » 23 gru 2013, 11:42

Tekkenfan, chyba się troszkę zagalopowałeś. Może u Ciebie na rogatce takie teksty to normalność, ale myślę że obrażanie firmy tuningowej oraz firmy która robi układy wydechowe, jakieś insynuację o nielegalną reklamę są trochę nie na miejscu. Każdy ma swoje zdanie które może wypowiedzieć, po to chyba jest forum. To że zazwyczaj takie rozmowy kończą się lekkimi sprzeczkami to też raczej normalne, ale są pewne granice.

Przy okazji życzę wszystkim zdrowych i pogodnych świąt.
Moderatora proszę o nie kasowanie tej wiadomości, która mam nadzieję zakończy ten temat.
Początkujący
 
Od: 5 lut 2013, 18:47
Posty: 9
Auto: Mazda 6 2.0 CDTI

Postprzez tekkenfan » 23 gru 2013, 11:53

Szkoda, że mój post został skasowany bo bardzo jestem ciekawy w którym miejscu obraziłem firmę tuningową?
Ja się jedynie odniosłem do tego co napisałeś i wykresu, który wg. mnie jest lekko podejrzany i po prostu nie wierzę w takie cuda. Dlatego też poprosiłem Ciebie (jako że tak pochlebnie się wyrażasz o uniczipie i piszesz jak to nazwałeś "nowinki" na jego temat) o podanie szczegółów na ten temat, a Ty jak zwykle zamiast odpowiedzieć odwracasz kota ogonem i piszesz że nikt się nie zna/obraża wielką firmę tuningową. Widzę że rozmowa z Tobą nie ma sensu, nie masz żadnych merytorycznych odpowiedzi.
Ja kończę tą dyskusję bo szkoda klawiatury

Oleko napisał(a):Może u Ciebie na rogatce takie teksty to normalność

a z takimi tekstami to radzę uważać bo w niektórych miejscach można .... eh nie ważne.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Przemek323c » 23 gru 2013, 12:02

Oleko napisał(a):Każdy ma swoje zdanie które może wypowiedzieć, po to chyba jest forum.


Oczywiscie tylko jak na razie nie przedstawiles praktycznue nic na ten temat (pomimo dosc solidnych dowodow na nie od kilku osob) a tylko cudujesz.
Przemek323c
 

Postprzez Neonixos666 » 23 gru 2013, 13:51

Oleko napisał(a): Jest to dodatkowy komputer którego używają do strojenia samochodów głownie japońskich i amerykanów. Czyli w sytuacjach w których nie da się zrobić programu na sterowniku samochodu. Tuning wygląda bardzo podobnie tylko mapa zapisywana jest na unichip, a ponieważ jest to strojenie na żywo są w stanie wyciągnąć każdego niuta nawet z silnika wolnossącego.


I właśnie identycznie działa urządzenie typu piggyback jak DET3 czy MS tylko napisz nam czym on się wyróżnia albo jakie ma opcje, ile kosztuje? Od razu piszę że nie twierdze że takie urządzenie nic nie daje jedynie chce poznać szczegóły bo interesuje się takimi urządzeniami, wiem że chłopaki z forum stroją auta na podobnych w działaniu sprzętach. Masz jakieś info na ten temat?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9470 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje