Chip tuning silnika benzynowego N/A

Postprzez Adaś » 28 sty 2007, 15:37

Adaś napisał(a):a co boisz sie ze 120 kucy pod maska?:P to porownajsobie z az i z cai ja chybez wezme ori filtr i zobaczymy czy a stozek nie zabral kucy;)

nie pisze wiecej po tequili sam siebie zrozumiec nie moge <lol>

mozna by zalozyc temat o dyno day zorientowac sie ile osob byloby chetnych i potem ustalic termin wszystkim pasujacy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Riki » 22 lut 2007, 01:16

To jak Panowie z tym Dyno Day?? ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez darekk86 » 22 lut 2007, 01:24

nie wiem czy mi sie zdaje ale chyba w Rykach ma byc dyno?? Czy cos mi sie pokopalo? I jesli ma byc to czy za darmo??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Riki » 22 lut 2007, 01:38

darekk86 w Rykach nie ma Dyno :P :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez darekk86 » 22 lut 2007, 01:44

aaa, to ja to zrozumialem jako dyno:
"wyscigi samochodow na 1/4 mili, pomiar osiagow aut G-Techem "
a to jest poprostu pomiar czasu przejazdu?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Riki » 22 lut 2007, 02:04

darekk86 napisał(a):a to jest poprostu pomiar czasu przejazdu?


np... <ok> :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez wujass » 22 lut 2007, 19:36

w marcu u Chojnaka ma byc Dyno-day, ale dokladnie kiedy to nie wiem
Samo zło!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2006, 15:22
Posty: 107
Skąd: wawa
Auto: mx-6 v6

Postprzez wujass » 22 lut 2007, 19:40

ale ja musze najpierw maszyne przetestowac przed zalozeniem stozka ale za to z nowymi kabelkami! :D cos wiecie moze na temat hamowni u kreatora mocy? robia profesional czy na odwal sie?
Samo zło!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2006, 15:22
Posty: 107
Skąd: wawa
Auto: mx-6 v6

Postprzez krzynio » 22 lut 2007, 20:26

W mojej jest silnik KL wydech: ostatni przelot, bez kata, stożek, smt6 moc 164KM seria po strojeniu 178,5KM 226Nm :)
Mniam GTR ;) 1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2003, 12:32
Posty: 737 (0/3)
Skąd: Garwolin
Auto: wściekłe 323 GTR :) i mniej wściekłe 323 GTR :)))

Postprzez LoB » 22 lut 2007, 20:29

krzynio323f napisał(a):bez kata


zmienila sie jakos charakterystyka/przebieg momentu ?
Obrazek
6,2s –> 100km/h
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2004, 00:59
Posty: 463
Skąd: Gliwice
Auto: Coupe R6

Postprzez krzynio » 22 lut 2007, 20:47

LoB napisał(a):
krzynio323f napisał(a):bez kata


zmienila sie jakos charakterystyka/przebieg momentu ?

Już kata nie miałm jak zmieniałem na KL więc nie mam porównania
Mniam GTR ;) 1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2003, 12:32
Posty: 737 (0/3)
Skąd: Garwolin
Auto: wściekłe 323 GTR :) i mniej wściekłe 323 GTR :)))

Postprzez Lukas007 » 3 lut 2008, 14:01

Mam do Was pytanie odnośnie chiptuningu mojej mazdy. We wszystkich firmach i na ich stronach pięknie pisze, że przyrost w auce benzynowym wolnossącym to ok. 8-10%. Wysłałem do takich firm chyba z 15 maili i prawie w każdym odpowiedz: "Nie specjalizujemy się w autach wolnossących". Kilka osób na tym forum ma chyba zrobiony chiptuning w benzynie, gdzie można takie coś zrobić do GE? Biorąc pod uwagę, że mam dolot i wydech pasowało by mi to zestroić. Nie wiem czy lepiej chipem (remap), czy Piggy back'iem lub SMT6. Jednak najbardziej interesuje mnie to czy jakaś firma podejmie się tego w mazdzie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pit » 3 lut 2008, 15:17

Zadzwoń do Tomson'a
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez brii » 3 lut 2008, 15:39

Lukas007 napisał(a):i prawie w każdym odpowiedz: "Nie specjalizujemy się w autach wolnossących"

Powinni sprecyzować: zajmujemy się tylko TDi z VW ;)

Piotruś napisał(a):Zadzwoń do Tomson'a

Niepoważna firma – od 6 miesięcy pytam ich o szperę do skrzyń G25M-R i za każdym razem po rozmowie telefonicznej proszą o wysłanie e-maila po czym nie odpowiadają :|
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Lukas007 » 3 lut 2008, 19:10

Myślicie, że jest sens przeprowadzenia takiej modyfikacji? Nie liczy się dla mnie czy na hamowni wyjdzie 115 czy 140KM, tylko jak auto będzie przyspieszać i sprawować się w normalnym ruchu. Wiele razy słyszałem, że w aucie ze zmodyfikowanym wydechem, dolotem, czy wałkami rozrządu, można wyciągnąć więcej niż w serii. Na stronie P. Goduli doczytałem sie wzrostu mocy w 626 GE 2,0 ze 115 na 127. Czyli już dosyć znacznego. Na mojego maila odpowiedział jedynie, że nie ma w takim aucie doświadczenia i wolał by tego nie robić. To po co zamieszczać takie info na stronie?
Ostatnio edytowano 3 lut 2008, 19:14 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pit » 3 lut 2008, 19:11

brii napisał(a):
Piotruś napisał(a):Zadzwoń do Tomson'a

Niepoważna firma – od 6 miesięcy pytam ich o szperę do skrzyń G25M-R i za każdym razem po rozmowie telefonicznej proszą o wysłanie e-maila po czym nie odpowiadają :|

...dziwadła wymyślasz, to Cię zlewają :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez brii » 3 lut 2008, 19:30

Piotruś napisał(a):...dziwadła wymyślasz, to Cię zlewają

Są oficjalnym importerem Quaife – powinni coś o tym wiedzieć, mają kupę różnych dyfrów, ale normalnie leją na klienta i tyle... Mogli chociaż odpisać: "Nie mamy" albo "Nie wiemy o co chodzi".
Nie polecam, pewien jestem, że w przypadku reklamacji jakiejkolwiek też będą mieli klienta w pupie :]

Lukas007 – takiego przyrostu mocy zbytnio nie doczujesz... Moim zdaniem nie warto.
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Lukas007 » 3 lut 2008, 19:50

Lukas007 – takiego przyrostu mocy zbytnio nie doczujesz... Moim zdaniem nie warto.


Dzięki, a co z momentem, według wielu to właśnie on odpowiada za przyspieszanie i elastycznośc. Nie tylko jego wartość maxymalna, ale również jego przebieg. Może tylko to wszystko umiejętnie zestroić na SMT6. Miał
z tym ktoś do czynienia ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez brii » 3 lut 2008, 20:12

Lukas007 napisał(a):Nie tylko jego wartość maxymalna, ale również jego przebieg

Dokładnie – przebieg jest bardzo ważny. Bez bardzo dobrego przygotowania lepiej nie ruszać, można tylko pogorszyć...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Lukas007 » 3 lut 2008, 20:44

No właśnie, sam doświadczyłem, że prawidłowy przebieg momentu ma duże znaczenie. Jednak nadal ponawiam moje pytanie: Kto mógłby coś takiego w mojej Mazdzie zrobić i czy lepiej zrobić remap czy zestroic na SMT6???
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje