Chip tuning silnika benzynowego N/A

Postprzez darekk86 » 20 sty 2007, 02:31

No i niestety jest problem – nie ma wykresow z hamowni :( Okazalo sie ze ojciec kiedys porzadkowal dokumenty i wywalil wszystkie niepotrzebne. I niepotrzebny okazal sie wykres z hamowni, bo jak to powiedzial "przeciez ja sie nie bede popisywal" :/
Szkoda, bo cos by moglo to wyjasnic. Teraz czekam na jakas okazje do zrobienia testow na hamowni za darmo. Nie wie ktos gdzie i kiedy cos takiego mozna trafic? Czy tylko na wyscigach na 1/4 mili na bemowie? Bo 100zl szkoda mi wywalac na jeden wykres, juz wolalbym za to mazde sprawdzic.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Adaś » 20 sty 2007, 04:18

Globy napisał(a):nie wierze, ze jakies tragiczne ilosci (ponad 4 litry na 10000 km)


Globy uwierz mi jest to mozliwe.. wiem z doswiadczenia:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez mbmaster » 20 sty 2007, 05:11

darekk86 napisał(a): Bo 100zl szkoda mi wywalac


Na mineralnej podwojne hamowanie to koszt 50zl

Mozna by powiedziec .... a nie mowilem hahaha ze potwierdzenia nie bedzie
Ostatnio edytowano 20 sty 2007, 13:50 przez mbmaster, łącznie edytowano 1 raz
Zoom zoom Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2004, 23:26
Posty: 1101 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda RX-8

Postprzez darekk86 » 20 sty 2007, 10:25

mbmaster no wiem, troche glupio wyszlo z tym wykresem. Ale w kazdej chwili moge zrobic nowy. A jak mowisz ze gdzies kosztuje 50zl to jak ojciec bedzie w wawie i bedzie mial czas to moze go namowie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Adaś » 20 sty 2007, 14:12

i może ja sie wybiore na mineralna na pomiary sprawdzić jak tam stajnia pod maska:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez roberth » 25 sty 2007, 10:13

wystarczy dac walki rozrzadu z opla omegi 3,0 V6 i juz kucy jest wiecej, w sumie oplowske V 2,5 i 3,0 to praktycznie ten sam silnik. Sam ujezdzam omega 3,0 :D ok.230KM. a moze ktos zrobil swapa na 3,0 a nie wiesz o tym :P ale w serii to ma 211KM
www.mmt.xu.pl ZAPRASZAM
"MMT" Car Service, Tuning
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2005, 18:47
Posty: 77
Skąd: orzesze
Auto: mazda 626 GD coupe 2,2 12V

Postprzez Pit » 25 sty 2007, 10:23

roberth napisał(a):wystarczy dac walki rozrzadu z opla omegi 3,0 V6 i juz kucy jest wiecej, w sumie oplowske V 2,5 i 3,0 to praktycznie ten sam silnik. Sam ujezdzam omega 3,0 :D ok.230KM. a moze ktos zrobil swapa na 3,0 a nie wiesz o tym :P ale w serii to ma 211KM

...jest Robin z Calibra-Team, który ma dól od 3.0 V6 (głowica została od 2.5) i direct port NX + 100 PS :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Riki » 25 sty 2007, 10:24

Chłopaki jak byście sie wybierali na Mineralną to zajcie znac :P :D podejdę.... :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez roberth » 25 sty 2007, 10:41

Piotruś napisał(a):
roberth napisał(a):wystarczy dac walki rozrzadu z opla omegi 3,0 V6 i juz kucy jest wiecej, w sumie oplowske V 2,5 i 3,0 to praktycznie ten sam silnik. Sam ujezdzam omega 3,0 :D ok.230KM. a moze ktos zrobil swapa na 3,0 a nie wiesz o tym :P ale w serii to ma 211KM

...jest Robin z Calibra-Team, który ma dól od 3.0 V6 (głowica została od 2.5) i direct port NX + 100 PS :)


tez mysle nad nitro 75-100KM, zobaczymy jak to na wiosne bedzie :] ale co tylny naped daje radochy z jazdy :P
www.mmt.xu.pl ZAPRASZAM
"MMT" Car Service, Tuning
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2005, 18:47
Posty: 77
Skąd: orzesze
Auto: mazda 626 GD coupe 2,2 12V

Postprzez Xionc » 25 sty 2007, 12:36

deejaybialy napisał(a):a co myslicie o el. turbo?? http://www.godula.cc.pl/index.php?mode= ... ne%20turbo ile to moze dac kucy ew. momentu?


Przecież jasno jest napisane: 5%. Koszt 300USD + transport ~= 1000PLN. Wolal bym za to SMT6 + strojenie.
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)

Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
statusTest
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2004, 23:25
Posty: 2479 (5/23)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX-7 2.3T AT AWD '08

Postprzez xXx » 25 sty 2007, 13:46

...jest Robin z Calibra-Team, który ma dól od 3.0 V6 (głowica została od 2.5)



Jedna ???? <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Adaś » 25 sty 2007, 23:56

xXx napisał(a):
...jest Robin z Calibra-Team, który ma dól od 3.0 V6 (głowica została od 2.5)



Jedna ???? <lol>

Pati czepiasz sie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Xionc » 26 sty 2007, 11:18

Moze zrobimy DYNO DAY ?!
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)

Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
statusTest
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2004, 23:25
Posty: 2479 (5/23)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX-7 2.3T AT AWD '08

Postprzez Adaś » 26 sty 2007, 14:04

no wlasnie:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez darekk86 » 26 sty 2007, 16:37

Taak! Ja jestem jak najbardziej za! To kto cos zorganizuje??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez MARRUD » 26 sty 2007, 18:49

Też się pisze, tylko, żeby termin był dla mnie dobry :)
Sprzedam różne części do mx-6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 sie 2005, 08:49
Posty: 301
Skąd: Warszawa
Auto: Q50 3,0 TT, było 3 BL 2,3 MPS, mx6,626, 6 GH 2,5

Postprzez Xionc » 27 sty 2007, 13:20

Jak to kto, mbmaster :D
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)

Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
statusTest
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2004, 23:25
Posty: 2479 (5/23)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX-7 2.3T AT AWD '08

Postprzez mbmaster » 27 sty 2007, 14:53

HEhe ja mysle ze m4rcin. Spoko jestem za tylko trzeba dobra cene wynegocjowac i termin ustalic. Ja chce poczekac az CAI zaloze.
Zoom zoom Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2004, 23:26
Posty: 1101 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda RX-8

Postprzez Adaś » 28 sty 2007, 01:50

a co boisz sie ze 120 kucy pod maska?:P to porownajsobie z az i z cai ja chybez wezme ori filtr i zobaczymy czy a stozek nie zabral kucy;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez mbmaster » 28 sty 2007, 15:20

Ja tam sie nie boje juz kiedys mialem 143Km wiec teraz napewno bedzie duuuuzo lepiej, jeszcze tak mysle czy na kolektory wydechowe poczekac.
Zoom zoom Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2004, 23:26
Posty: 1101 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda RX-8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje