Projekt nitro w KL-ce

Postprzez Quaki » 20 paź 2007, 19:18

Niestety nie mam zadnego filmu autko nie bylo tez na hamowni a jako ze stoi nie uzywane (od jakichs kilku miesiecy jak kupilem 1-gen turbo ) takze nie wyjedzie juz z ta isntalacja filmy i pomiary beda robione ale juz na zmontowanym zestawie w silniku F2T
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez Boris86 » 21 paź 2007, 13:45

To ja spytam z innej beczki...
Rozumiem ze Direct port do skutku nie doszedł...
Ale na dośc mocnych progresywnych strzałach w KL z seryjnym dołem jeździłeś ??
Jakie obserwacje ?? I sądzisz że strzelałeś ?? Co na to KL'ka ??
Masz jakieś info o zagranicznych mokrych, progresywnyhc instalkach w KL ??... Ile strzelają ?? Ile jest bezpiecznie przy Walbro 255l/h
??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Quaki » 22 paź 2007, 00:20

Boris86 w sumie w tym aucie nie doszedl do skutku (ale jak najbardziej dojdzie z tym ze juz w f2t)
Jezdzilem na seryjnym dole ze strzalem 75kM 3 razy i kilka razy ze strzalem 35 koni (chodzi oczywiscie o wielkosc dysz wartosc strzalu trudno okreslic sadze ze byla mniejsza z uwagi na brak ogrzewania butli)
Obserwacje takie autko sprawuje sie dosc dobrze nie ucierpialo co do tego co ja bym pwoiedzial na najmocniejsze strzaly sadze ze stzrelanie powyzej 100kM jest mordowaniem silnika czytalem kiedys wypowiedz jednego z kolegow na forum probetalk ktory strzelal 125kM ale tylko dwa razy na zawodach pozatym uzywal dosc dobrej instalki z komputerowym sterowaniem firmy Venom sadze ze nie nalezy przekraczac wartosci 100kM z progresja (o ile oczywiscie ktos ma silnik w bardzo dobrym stanie bo jesli nie to wogole odradzam podtlenek)
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez Boris86 » 22 paź 2007, 02:30

F2T niezbyt mnie interere... :P
Układzik czeka na założenie do mojego KL'a i na to jak Piotruś będzie miał gaz do tankowania.
Na początek mam zamiar delikatnie wysterować na jakieś 35 i sie trochę pobawić...
...ze wzrostem apetytu chciałbym dojść do strzelania 50-70KM...
Wszystko od początku do końca tylko i wyłącznie na mokro i progresywnie.
Jeszcze 2 pytanka...Jedno bardzo praktycznie drugie raczej teoretycznie.
1. Możesz coś powiedzieć więcej o tej tańszej metodzie tankowania ?? .. chociażby na PW ??
2. Mógłbyś sie ze mną podzielić wiedzą jakich producentów i gdzie znalazłeś ofertę na kuty dół ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Quaki » 23 paź 2007, 00:43

Uwaga nie ponosze zadnej odpwoiedzialnosci jak ktos sobie cos zrobi ja tak napelnialem swoja butle i to opisuje jak ktos nie wie co robi to niech sie nie bierze za to.
Metoda jest bardzo prosta polega na przelewaniu gazu z butli do butli (mozna dodatkowo butle "dawce" podgrzac lub butle "biorce" ochlodzic )
Potzrebny jest do tego waz wysokocisnieniowy zakonczony odpwoiednimi koncowkami do tego waga (bo tylko tak mozesz zmierzyc ile masz gazu w butli)
Teraz butle " dawce" odwracasz zaworem do dolu i stwaiasz wyzej niz butle biorce odkrecasz oba zawory dzieki czemu do butli "biorcy" zaczyna splywac grwaitacyjnie plynny gaz po uzyskaniu odpwoiedniej wagi butli (jest wybita na butli ) zamykasz oba zawory masz pelna butle
Teraz bardzo ostroznie odkrecasz waz (uwaga w nim tez bedzie znajdowal sie gaz wiec trzeba go ostroznie wypuscic (uwaga radze nosic jakies okluary ochronne i grube rekawice jak wam gaz poleci na reke to bedziecie mieli tak jak ja odmrozenie )
Co do kucizny to najlepiej chyba tloki wiseco a korby pautera poszukaj w necie ich stronek ja gdzies kiedys mialem ale nie wiem gdzie bo mialem format systemu i jesli chcesz szukac takich rzeczy to raczej poztsaje ci tylko USA bo w europie to raczej bym nie liczyl na no JE piston bedzie mialo ale tylko tloki korby raczej tylko USA
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez Gość » 2 lis 2007, 22:59

Co do napełniania butli to nie lepiej zamontować dodatkowy zawór do spuszczania ciśnienia z wężyka?! Za zaworem od butli dawcy wstawiasz trójnik i w jeden kruciec wkręcasz wężyk a w drugi zawór. Po na pełnieniu, przed okręceniem wężyka otwierasz go i po problemie. Nie napełniam butli N2O, ale napełniam butle CO2 od paintballa, a jak sam powiedziałeś to prawie to samo :)

Jeszcze jedno pytanie. Na niektórych stronach w necie jest napisane że przy instalacji nitro należy wymienić świece na zimniejsze.

Oczywiście podczas instalowania systemów nitro w cenę wliczone są zimniejsze świece zapłonowe, które znacząco obniżają ryzyko uszkodzenia głowicy i jej osprzętu, oraz pomiar na hamowni podwoziowej przed i po modyfikacji.


Może ktoś mi wyjaśnic o co chodzi?


P.S. Do Quaki. Kiedyś pisałeś, że negocjujesz ceny z hamownią czy w ogule poszukujesz dobrej i taniej. Jak nadal aktualne to polecam www.kreatormocy.pl . Płace 50 zeta za wjazd. Jeżeli będą to np 4 hamowania to płacisz 50 zł jak więcej to się indywidualnie dogadujesz, ale z tego co z nimi gadałem ok 10 zeta za kolejne hamowanie. Myśle, że dobra oferta :D
Gość
 

Postprzez Quaki » 6 lis 2007, 18:15

Co do zaworka masz racje ja takowy tez mialem zamontowany ale nie moj byl walniety bo niechcial byc szczelny wiec zrobilem bez niego ale z nim jest duzo bezpieczniej
Zimniejsze swiece zaklada sie po to zeby swieca oddawala wiecej ciepla (ale czemu napisano ze ma chrobic glowice nie wiem) ogolnie rzecz ujmujac zimniejsza swieca przy wysilonym silnku oddaje wiecej ciepla przez co chroni elektrode przed stopieniem oraz w pewnym stopniu zmniejsza ryzyko wystapienia spalania stukowego
Pozdrawiam
ps. ja do kreatora mam prawie 400km wiec nie bardzo mis ei kalkuluje jechac az do warszawy
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez santiego201 » 9 lip 2008, 11:29

chlopaki gdzie montuja nitro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)
DZIUBEK elo elo
Początkujący
 
Od: 20 maja 2008, 16:39
Posty: 4
Skąd: Bełchatów
Auto: Mazda MX6 2,5 V6 24V 170KM

Postprzez Quaki » 9 lip 2008, 12:39

hehehehe no na samym pocztaku to montowali w samolotach ale to byly ciezkie czasy bo byla wojna hehehehe
Pozdrawiam
ps. kolego co za glupie pytanie montuja u przedstwicieli firm co produkuja takie zestawy a gdzie sa tacy przedstwiciele najblizej ciebie a google twoim przyjacielem a jesli pytasz gdzie montuja fizycznie w samochodzie to jest kilka postow na ten temat sa opisy takich firm jak NX co gdzie zamontowac i jak podlaczyc
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez erofrog » 17 lip 2008, 16:34

Witam zeby nie smiecic i nie zakladac nowych topikow napisze tu :D
Gdzie w polsce mozna zalozyc instalke nitro???Chodzi mi o silnik 2.5V6 .
Wiecie moze o jakis dobrych firmach ktore sie tym zajmuja???bo ja szukam i dupa wszedzie ceny sa kosmiczne :/ Autko mam juz rozebrane i mam jeszcze dwa problemy : kolektory wydechowe z nierdzewki i wlasnie nieszczesne nitro :/
Probisz 2.5
Początkujący
 
Od: 21 sty 2008, 01:26
Posty: 7

Postprzez Pit » 17 lip 2008, 17:48

Masz kupioną instalację i chcesz założyć, czy nie kupiłeś jeszcze zestawu? Jaki to ma być zestaw?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez erofrog » 17 lip 2008, 18:53

Interesuje mnie zestaw mokrego wtrysku.Kupionego nie mam a jak znajde to chetnie powierze zalozenie go komus kto sie na tym zna :D

Firma jaka???obojetnie ma to dzialac dobrze i tyle :D
Probisz 2.5
Początkujący
 
Od: 21 sty 2008, 01:26
Posty: 7

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje