EGR 1.8 GG
Strona 1 z 1
Panowie.Nie wiem czy w dobrym dziale napisałem,ale mam pytanie.Czy wyciągając z elektrozaworu od EGR ten "dynks" widoczny na zdjęciu powodujemy że nie musimy EGR zaślepiać?On pcha tą sprężynkę i ona chyba otwiera EGR,a jak tego nie ma,to sprężyna jest cały czas w jednej pozycji.Mam nadzieję że zrozumieliście o co mi chodzi.Pozdrawiam.
tam pewnie jest sygnał zwrotny w jakiej pozycji jest egr i wywali błąd.
Dziwne.W każdym samochodzie z EGR zaślepiałem go i nic w kompie nie musiałem rzezbić,bo po co???Ale w tych nowych autach,szczególnie śmierdzielach(dizlach)to już jest tragedia z tą elektroniką,ciągle programy muszę aktualizować Jak widać nawet elektryczny EGR można "oszukać"i to bez zaślepiania
Ja miałem zwykły mechaniczny EGR w DiTD a po zaślepieniu wywalał błąd. Czasem nie pokazuje się on od razu a po jakimś czasie.
Zauważyłem,że w dizlach jak zaślepisz EGR to potrafi wywalić błąd.Jest na to sposób,o ile nie jest to elektryczny EGR.Za działanie mechanicznego odpowiada podciśnienie.Wystarczy odłączyć wężyk podciśnienia i zaślepić go(ten wężyk).Nigdy nie próbowałem tego na silnikach mazdy,ale BMW jest pod tym względem rewelacyjne,żadnych błędów ani innych kłopotów.
próbowałem i tak ale dziwnie zawsze komp wiedział że nie działa. Nie od razu ale po paru kilometrach.
Pierwszy raz słyszę o takim przypadku,ale po prostu "nie siedzę"w dizlach.Tam jest więcej wszystkiego,szczególnie podciśnienia,może są jakieś czujniki ciśnienia w komorze spalania,takie przy świecach(takie są w insigni) i to ma coś wspólnego....nie mam pojęcia.Co w takim przypadku wyskakuje na komputerze?Jaki błąd?
P0403,"Układ recyrkulacji spalin – usterka"
Prawdopodobnie wiedział za sprawą MAP sensora
Ogólnie w dieslach wcale dużo tego nie ma, klapa gasząca, egr, turbo, klapki w kolektorze (jeśli są), jak patrzę na starego KL w mazdach to wydaj mi się to bardziej skomplikowane .
Prawdopodobnie wiedział za sprawą MAP sensora
Ogólnie w dieslach wcale dużo tego nie ma, klapa gasząca, egr, turbo, klapki w kolektorze (jeśli są), jak patrzę na starego KL w mazdach to wydaj mi się to bardziej skomplikowane .
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje