Mazda 3 BK 1.6 105KM zwiększenie mocy

Postprzez Vereido » 7 gru 2017, 18:54

Mam silnik 1.6 105KM i pytanie brzmi na jakie możliwe i bezpieczne sposoby mogę zwiększyć ilość kuców. Mam w planach wgranie nowych map ale to za mało. Mam też pytanie czy mogę do tego silnika zamontować turbo? I czy są jeszcze jakieś inne sposoby tylko żeby mi silnika nie wyjebało w kosmos. Dodam że madzia w gazie jeśli coś by to zmieniło.
Początkujący
 
Od: 20 lis 2017, 16:43
Posty: 2
Auto: Mazda 3 BK 1.6 109KM

Postprzez piwo » 7 gru 2017, 19:55

Czego oczekujesz? 110km?115km? Więcej? Drogi są różne. Każda ma wady.
Zacząłbym od kolektora 4-2-1 np el-tec koło 2000zl
http://www.el-tec.pl/pl/
i że masz gaz to obróbki głowicy GT np Chojnacki za 2500zl.
http://www.chojnacki.com.pl/wersja-gt
Uszczelnia się zawory i pewnie za te dwie przeróbki zyskasz koło 5km przy odcince i z 10 w środku zakresu.
Tu masz fajne linki
viewtopic.php?f=49&t=41083
Można iść też w lpi co przyniesie najfajniejsze chyba efekty. Koszt koło 5tys zł.
http://www.zssplus.pl/prasa/29.htm
Turbo można założyć do każdego silnika.
Najlepiej to mają chyba opykane chłopaki od mx-5tek. Tam 1,6 turbo jeździ bardzo dużo.
https://www.mx5klubpolska.pl/forum/view ... &start=570
https://www.mx5klubpolska.pl/forum/view ... 26&t=25004
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4732 (214/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Neonixos666 » 7 gru 2017, 20:34

a nie da się tak za 500zł i ze 150 KM <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9468 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez piwo » 7 gru 2017, 20:42

Pewnie że się da. Ale nie przy tych założeniach.
Wtedy można np sprzedać samochód i kupić jakiś mocniejszy np
http://allegro.pl/audi-a4-b5-1-8t-150-k ... 20156.html
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4732 (214/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Neonixos666 » 7 gru 2017, 21:00

piwo napisał(a):można np sprzedać samochód i kupić jakiś mocniejszy


Chyb to najszybszy i najtańsza konfiguracja poniesienia mocy w Mazda 3 BK 1.6 105KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9468 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez marcin255 » 7 gru 2017, 21:15

Nie opłaca się dłubać , coś wiem o tym . Kup coś mocniejszego jak radzą koledzy.
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 22:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez Płomień » 11 gru 2017, 17:31

Zawsze jak ktoś coś wspomni o tuningu, to rzucony zostaje temat kolegi Lukas007 :D
Szkoda tylko że połowa obrazków zniknęła, więc nie ma porównań przed i po :(

Fakt faktem, jeśli silnik nie ma "ukrytych" rezerw, to na wolnossaku ugrać 20% jest mega ciężko. No i nie ma nic za darmo, jak robimy top-end, to moment na dole ucieka. Hamburgery mają takie przysłowie "There`s no replacement for displacement" :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 1120 (25/84)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH

Postprzez Neonixos666 » 11 gru 2017, 17:47

Najpierw jest ,,kupię 1.6 bo tanie opłaty i palić dużo nie będzie" potem okazuje się że mało mocy a żeby coś wykrzesać trzeba ciągać po obrotach i szlak trafia niskie spalanie. Dlatego tak dużo jeździ zmodzonych diesli, przy normalnej jeździe palą mało a i przycisnąć można. Dla tych co nie lubią diesla duża benzyna w lpg lub mniejsza w turbo a już wypas jest zmodzona benzyna z turbo i LPG :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9468 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje